3 آژانس اجماع: آمریکا و جهان آگهی اقتصادهای عقب در 6.3% و 9.4%

در ایالات متحده و جهان, آگهی, اقتصاد خواهد قرارداد
6.3 درصد و 9.4 درصد با توجه به یک اجماع بزرگ 3 آژانس برگزاری شرکت پیش بینی است که تجدید نظر در چشم انداز خود را پس از COVID-19 همه گیر و همچنین ایالات متحده آمریکا
جهانی و رکود اقتصادی است.

اجماع است که به خوبی می تواند تغییر به عنوان کلیدی دیگر صنعت پیش بینی وزن و یا به عنوان بزرگ 3 ریز لحن خود را تخمین می زند بیشتر ساده متوسط
تجدید نظر در چشم انداز توسط WPP را GroupM و IPG Mediabrands’ مگنا در ماه ژوئن و Publicis رسانه ای اوج در روز دوشنبه.

آنچه در آن نشان می دهد که آمریکا ثابت خواهد کرد که بسیار انعطاف پذیر تر از جهانی تبلیغ
اقتصاد به اثرات بحران های متعدد شکل دهی مجدد تبلیغات رسانه ای و مصرف کننده بازاریابی است.

در واقع داده های اخیر بازتاب واقعی ایالات متحده هزینه تبلیغات از عمده آژانس برگزاری
شرکت های ایالات متحده آگهی ردیاب شاخص نشان می دهد که نرخ فرسایش را آغاز کرده است تا متوسط در ماه ژوئن (-17%) در مقابل مقدار تندتر کاهش در ماه آوریل (-35 درصد) و مارس (-31%) نشان می دهد صنعت پیش بینی که
ایالات متحده آگهی رکود خواهد “پایین” این تابستان و ارتجاعی در پاییز ممکن است به صورت.

تبلیغات

تبلیغات

شاخص همکاری از رسانه های استاندارد شاخص و MediaPost همچنین نشان می دهد نرخ
فرسایش شده است بسیار بیشتر قابل توجهی کوچکتر دسته بندی آگهی در حالی که 10 صفحه شروع به عادی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im