آژانس های بزرگ قرار داده و کمتر سهام در ‘فروش’ به عنوان یک متریک برای اندازه گیری ROI کوچکتر مغازه ها و یا مشتریان

وقتی که می آید به kpi ها — و یا کلید
شاخص های عملکرد — مورد استفاده برای ارزیابی بازدهی تبلیغات, آژانس های بزرگ به مراتب کمتر عملکرد گرا از سازمان های کوچک و یا مشتریان خود را. این یکی از یافته های دوم در
سری از “سازمانی معیار” مطالعات منتشر شده توسط تبلیغات بنیاد پژوهش (ARF).

این مطالعه جدید که اقدامات چگونه پژوهش سازمان یافته در درون سازمان آگهی است که
در این هفته منتشر و زیر یک مطالعه مشابه که ARF انجام شده در میان مشتریان که منتشر شد در اواخر ماه گذشته.

به دنبال در “فروش” را به عنوان یک پروکسی برای عملکرد سازمان های کوچک نمایه شده در
بالاترین و پس از هر دو تبلیغ کنندگان بزرگ و کوچک آنهایی که با وجود آن که شماره 1 ویژگی برای همه پاسخ دهندگان. در میان سازمان آگهی آن گره خورده بود به عنوان ترین اشاره KPI همراه با “بهره وری”
که آژانس های بزرگ نیز بیش از-صفحه اول.

تبلیغات

تبلیغات

همه گروه ها قرار داده و با کمال تعجب سهام کم در برابر تاریخی اقدامات تجاری مانند “برند” و “نام تجاری آسانسور” که دنباله فروش قابل توجهی بزرگ
درصد.

و اشاره کرد که اثربخشی تبلیغات محققان به مدت طولانی استدلال کرد که “به طور کلی در دراز مدت تبلیغات تجاری باید 60 درصد از تبلیغات هدف در حالی که 40 درصد باید هدف
فروش فعال سازی” جدید ARF گزارش اشاره می کند: “آژانس پاسخ دهندگان به پیشنهاد حداقل تا آنجا که بازدهی تحقیقات نگران است که آنها در حال قرار دادن تاکید بیشتری بر فروش از نام تجاری آسانسور
و ارزش ويژه برند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de