در حالی که چین در صنعت بازاریابی و هزینه های مصرف کننده الگوهای
لزوما وابسته به سایر کشورهای صنعتی به خصوص آمریکا وجود دارد نشانه های دلگرم کننده از “عادی” در چین در دوره پس از آن COVID-19 بیماری همه گیر.

“بزرگ
اطلاعات” تحليل سهام تیم تحقیقاتی UBS نشان می دهد که غیر از …


یادآوری: شما در حال دیدن این محتوای حق بیمه از آنجا که شما یک مشترک به MediaPost پژوهش مخبر و/یا عضو مرکز بازاریابی و تحقیقات رسانه. این محتوا نمی تواند با غیر مشترکین/غیر عضو.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im