رسانه های بزرگ اهدا آگهی زمان برای مبارزه با نژاد پرستی

پیوستن به دیگر شرکت ها در ساخت بزرگ کمک های مالی برای مبارزه با
نژاد پرستی و مسائل دیگر در اطراف نابرابری Comcast Corp. گفت: این امر می تواند ارائه نه تنها پول نقد اما تبلیغات زمان — یک بسته کامل از $100 میلیون.

آن را می گوید این تلاش ها
در نظر گرفته شده برای مبارزه با بی عدالتی و نابرابری در برابر هر نژاد و قومیت و جنسیت و هویت و گرایش جنسی و یا توانایی — $75 میلیون مستقیم کمک های مالی به گروه و 25 میلیون دلار در رسانه ها که
توزیع خواهد شد بیش از سه سال آینده.

تلویزیون محلی پلت فرم تبلیغاتی Viamedia گفت: آن را نیز ارائه می شود رایگان و تبلیغات زمان به گروه ها برای کمک به پایان
نژاد پرستی.

Viamedia می گوید local صاحبان کسب و کار اقلیت ها و اجرای قانون خواهد شد و به تبلیغات رایگان زمان برای ایجاد 15 یا 30 ثانیه در دوربین نقاط
در مورد چگونه آنها در حال کار با هم در جوامع خود.

تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات خواهد شد و سپس آپلود شده توسط Viamedia به www.ChangeStartsRightHere.com.

روز جمعه WarnerMedia گفت: این امر می تواند گسترش تلاش های خود را فراتر از
شرکت های بزرگ کمک های مالی به گروه در تلاش برای مبارزه با نژادپرستی در اهدای تبلیغات تجاری موجودی به رنگ تغییر و NAACP صندوق دفاع حقوقی.

این
شرکت توضیح داد: “مانند بسیاری از شرکت های ما کمک به سازمان های همکار و برنامه های درگیر در عدالت اجتماعی می کنند. ما در نوشتن چک و هنوز نژادی و بی عدالتی همچنان ادامه دارد. این لحظه به ما می آموزد که
پول تنها بخشی از راه حل است.”

شبیه به والت دیزنی, ViacomCBS روز جمعه WarnerMedia گفت: این امر اهدای 5 میلیون دلار. WarnerMedia را کمک خواهد رفت
به NAACP صندوق دفاع حقوقی برابر عدالت ابتکار, سازمان عفو بین الملل و دیگران.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de