Bombay Sapphire است که ساختمان آن سفیر برنامه برای دریافت روگذر متحده نوشیدن جین

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

Bacardi را Bombay Sapphire در حال گسترش است سفیر برنامه در سراسر کشور به منظور معرفی جین به میله و مصرف کنندگان بر اساس خارج از شهرهای ساحلی.

با وجود مارتینی رونق قرن 20 سلیقه مصرف کننده دیده می شود آمریکایی ها مصرف جین عقب انگلستان. دومی منجر جهان با جین فروش کمتر از $4bn نسبت به ما درآمد $2.9 میلیارد دلار رسیده است.

اما بازار آمریکا تنظیم شده است به رشد سالانه 1.4% با تشکر به تعدادی از عوامل. الکل صنعت ردیاب IWSR نقل از منافع مصرف کنندگان در گیاهی در رژیم غذایی به عنوان یک علت این افزایش در حالی که محبوبیت روشن ارواح ‘صورتی gin’ و negroni نیز قرار داده شده است رو به جلو و به رانندگان است.

بر اساس میامی Bombay Sapphire است در یک موقعیت برای استفاده از این روند با میراث برند. تام Spaven این شرکت با نام تجاری مدیر برای شمال امریکا سپری کرده است در دو سال گذشته کم Bacardi را “افزایش سرمایه گذاری در تجاری” به پلت فرم ‘هم بزنید خلاقیت’.

این کمپین به گسترش تجارت و همچنین به عنوان مصرف کننده فضا است. گرفتن بار من در هیئت مدیره بسیار مهم است برای Bombay Sapphire به خصوص در مکان های که در آن نوعی است که هنوز هم دیده می شود به عنوان “یک کمی تهدید آمیز دسته بندی” با توجه به Spaven.

“بسیاری از … جذب مصرف کننده در خرده فروشی می آید از آنچه آنها تجربه در این فرض با در کافه ها و رستوران ها,” او گفت:. “از آنجا که از روابط قوی ما با bartenders که تاثیر trickles. ما همچنین یک تیم از سفیران نام تجاری است که برای اولین بار در واقع در حال حاضر گسترش در سراسر ایالات متحده است.”

این تیم در حال رشد است وظیفه رانندگی توصیه در کافه ها و رستوران ها و ساختمان بمبئی یاقوت کبود با نام تجاری به عنوان “طولانی مدت نماد”. در راه اندازی این مجموعه به هدف نفوذ در جهان پیشرو میله در شهرهایی مانند نیویورک; در حال حاضر گسترش یافته است به مکان هایی مانند مینیاپولیس شیکاگو و آتلانتا.

Spaven توصیف این برنامه به عنوان یک “مردمی” کانال مورد بررسی برابر طولانی مدت ROI معیارهای. به یک Bombay Sapphire سفیر نام تجاری است که به صورت تجاری در یک شهر تجاری صحنه – رانندگی آزمایشی فرود کوکتل منو دادن و تشویق mixologists برای ورود به گل سرسبد شرکت حمایت و رویداد, تخیلی ترین متصدی بار رقابت است.

شاید حیاتی ترین کار یک سفیر, اما, آموزش تجارت در ماشین خود را.

“ما در پیدا کردن جین است که هنوز بسیار جوان رده در ایالات متحده – به طور کلی bartending جامعه در برخی بازارهای اروپایی خیلی بیشتر دانش و اطراف آن گفت:” Spaven. “بنابراین ما باید به … فقط از طریق درب راه رفتن, معرفی افراد به نام تجاری و معرفی افراد به چه نوعی است واقعا.

“است که یک راننده از دوره برای ما است.”

برای کمک به سفیران با این ماموریت Bombay Sapphire تطبیق آن پیشنهاد خدمت برای این نابالغ بازار بیش از حد. G&T ممکن است نوعی نوشیدنی اجباری در بریتانیا اما در آمریکا تنها 50 درصد از جین نوشیدنی مخلوط شده با تونیک.

“این بدان معناست که وجود دارد یک فرصت بزرگ برای ما به فشار approachability و تطبیق پذیری از بمبئی” گفت: Spaven. “مثلا لیموناد بدیهی است که یک نماد فرهنگی در درون ما و مرکبات لیمو در Bombay Sapphire جفت زیبایی با یک تازه لیموناد.

“این یک مثال از یک راه عالی برای رانندگی مردم به دسته – برای جذب مردم به جین و آنها را در تلاش چیزی است که آنها قبلا احتمالا هرگز فکر نمی کردم در مورد.”

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>