بوستون آبجو مدیر عامل شرکت مورد بحث واقعا به ‘anti-bro’ رویکرد به سخت seltzer جنگ

برای اولین بار وجود دارد پپسی v کک. سپس آن را به هیولا v Red Bull. امروز, آن را واقعا v سفید پنجه.

با ما فروش سه برابر در سال گذشته کم کالری و بسیار آشامیدنی سخت seltzer بخش همچنان به صورت یک احساس. مورد در نقطه: شماره 1 سخت seltzer سفید پنجه در حال حاضر outsells Budweiser. به گفته نیلسن آن فرمان 5% سهم دلار در درون آبجو دسته برای چهار هفته به پایان دوره 27 ژوئن. در ضمن هیچ 2 واقعا در حال حاضر بزرگتر از Heineken داشتن رسید به 2.6% به اشتراک بگذارید. “این کشتار آن می گوید:” Benj Steinman رئیس آبجو بازاریاب بینش. “این انقلابی است.”

پس چگونه بوستون آبجو متعلق به راستی طرح به فاصله? بوستون آبجو ارشد exec دیوید Burwick می بیند یک فرصت برای متنوع تر بیشتر مثبت و قطعا کمتر “bro” از سفید پنجه. Burwick یک جانباز از کولا جنگ با خدمت به عنوان پپسی ارشد بازاریاب این است که به دنبال به مخاطبان گسترده تر به ساخت گسترده تر فروش است.

این رویکرد مراکز پس از محاکمه و درست کولا جنگ تاکتیک های جدید از جمله لکه های تلویزیونی دیجیتال و خارج از خانه که دعوت کنندگان به “زندگی واقعا”. Burwick می گوید این کمپین که به شکست این ماه است “با انرژی بالا, رنگارنگ, خوش بینانه” و می افزاید: “مردم در حال آماده شدن برای برخی از تبلیغات که نیست دور و تاریک است.”

او همچنین به دنبال حمایت از ورزش (از آن است که رسمی سخت seltzer از NHL و می خواهد در NFL در این سال) و خط الحاقات از جمله پرفروش واقعا لیموناد و تیتر گرفتن الکل تزریق بستنی.

اما بیشتر به دنبال آن است به آنچه (مسلما) سفید پنجه است. “وجود دارد هیچ سوال آن را دستگیر کرده است کل ‘برو’ بازار می گوید:” Burwick. “ما مصرف کنندگان تمایل به درآمد بالاتر جوان سر از خانواده و متنوع تر است.”

سفید پنجه قطعا بخش بزرگی از سفید 21-34 سال, پیر مرد (و زن) بخش در چنگال آن. ویروسی با ترور والاس اعلام 2019 تابستان سفید پنجه ثابت نبوی. متعلق به مارک آنتونی مارک – که آن هم پدر و مادر به مایک سخت لیموناد – با نام تجاری عرضه به سادگی نمی تواند نگه دارید تا با تقاضا که ایجاد تیتر ساخت کمبود.

محبوبیت خود را نشان می دهد هیچ نشانه ای از اپیلاسیون, با کایلی Jenner به تازگی از حالت “هر کالج, مرد مورد علاقه seltzer” مردم ارسال خالکوبی نوزاد Yoda نوشیدن یک پنجه و بلیک پیتزا زنجیره ای حتی پخت seltzer به پوسته آن.

هنوز هم درست مثل هر چلنجر نام تجاری واقعا آن را می بیند دهانه. این کمپین جدید ایجاد شده توسط Goodby Silverstein & Partners با کارگردانی مالیا جیمز که مشهور است برای او فیلم ها برای Halsey و ریتا اورا. با انرژی بالا و مجموعه ای از نقاط است که یک تغییر از طنز کیگان مایکل کی ستاره-رهبری مبارزات انتخاباتی سال گذشته است.

واقعا که کشیده تبلیغات از Facebook این ماه می گوید: کمپین بر آن “اعتقاد است که فراگیر در جهان پر از همه جنس و نژادها و اعتقادات و منافع – یک دنیای بهتر” با توجه به شرکت فشار مواد. “همکاری با سازندگان و نوازندگان طراحان و واقعا با هدف توانمند سازی مردم به راستی خود را و آن را از اصالت و خلاقیت و فردیت به جهان است.”

در اوایل این ماه شرکت عرضه ‘واقعا افتخار می کنم یک سری مطالب برای غرور و افتخار است که در آن می گوید: “می دهد یک پلت فرم برای همجنسگرایان+ صدای با تقویت داستان های خود را در سراسر واقعا به کانال های اجتماعی به صدها نفر از هزاران نفر از پیروان آن”.

آبجو تحلیلگر Steinman می گوید وجود فرصت کافی برای این دسته به رشد و حتی بزرگتر با توسل به چندین جمعیت هدف. “آفریقایی و آمریکایی لاتین بازارهای نشده است باز نشده است.”

در همان زمان Burwick می بیند نور جوانه دار به عنوان تا حدودی از یک متحد به عنوان آن را می خورد و دور سفید پنجه هسته مخاطبان است. جوانه نور Seltzer راه اندازی شد در ماه ژانویه و 3 در یک ناگهان شلوغ دسته است که با بهره گیری از افزایش در خانه الکل مصرف. وجود دارد در حال حاضر 65 علامت های تجاری در فضا تا از 26 سال گذشته و 10 در سال 2018 به گفته نیلسن.

با وجود اضافه شدن رقابت Burwick آرمان است که به یک میلیارد دلار با نام تجاری قبل از پایان سال است. برای رسیدن به این هدف او سود بوستون آبجو را تجربه گذشته در ساختمان “فراتر از مارک آبجو” از جمله آن عصبانی باغ سیب به عنوان به خوبی به عنوان پیچیده چای. در واقع او می گوید: “Twisted چای رشد کرده 40-50 ٪ از زمان آغاز Covid”.

اما آنچه او را بیشتر افتخار است این واقعیت است که شرکت تا به حال هیچ گونه اخراج یا furloughs و یافت راه های خلاق برای حفظ تولید و رفتن قوی. این شامل مراقبت روزانه اجاره اتاق هتل شدید آبجوسازی تمیز کردن و “هر آنچه در آن طول می کشد برای کاهش اضطراب برای کارکنان خود می گوید:” Burwick. “زندگی ارزش های ما بوده است درست enabler موفقیت ما است.”

به عنوان بسیاری از دسته ها مبارزه این است که رفتن به سرگرم کننده به تماشای. واقعا.

به نگه دارید تا با همه ما اختصاص داده شده ما پوشش, ثبت نام برای رایگان روزانه توجیهی عضویت در خبرنامه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im