نام تجاری مورد علاقه خوشه برای ‘دیجیتال اختلال’ ‘منجر-به-حساب, مطابق,’ ‘Radio’

هفته گذشته ما نگاه چگونه جستجو قصد داشتند در اطراف رسید
محبوب کانال های تبلیغاتی و موضوعات مانند “ویدئو آنلاین” و “نام تجاری ایمنی است.” مارک ها و سازمان های در حال مرور یک تغییر چشم انداز — یکی که با ارائه پیش بینی نشده
چالش ها و فرصت محوری به سمت جدید شیوه های کسب و کار. ما می توانیم استنباط از این هفته لحظهای که تبلیغ در حال ساخت گام به دیجیتالی تبدیل شکستن
سازمانی سوله و ارتباط با مشتریان در مثل انسان مربوط به راه.

جدید و در حال ظهور فن آوری شده اند انقلابی ما راه کار برای مدت زمان طولانی در حال حاضر شتاب
توسط COVID-19. این باید به عنوان جای تعجب نیست پس از آن که Bombora قصد داده است که پایه و اساس این ستون نشان می دهد که موضوع “دیجیتال اختلال” شده است نوردی در میان مارک های
از آنجا که در اوایل به عنوان ممکن است به اختلال در عرضه جهانی زنجیر در ادامه به تاثیر هر صنعت در هر منطقه است. این روند نشان می دهد هیچ نشانه ای از کند و ما باید انتظار بیشتر اختلال به عنوان استاتیک بخش
تبدیل بر روی سر خود را.

تبلیغات

تبلیغات

انتقال دیجیتال است شکستن صنعت مرزها و بنابراین مطالبات رادیکال تجدید نظر در چگونه شرکت ها
می توانید پیوستن به حق انواع اکوسیستم برای رسیدن به مشتریان خود را با ارائه محصولات مناسب در زمان مناسب است. در سراسر هر صنعت و بخش سرعت تحول ضروری است و سنتی
کسب و کار است که درک این تشخیص که یک رویکرد منسجم به مشتری باید در نظر گرفته شود. آن را تبدیل به طور فزاینده ای روشن است که هیچ کسب و کار می تواند به استطاعت هنوز هم ایستاده. هنگامی که کسب و کار تجهیز
خود را با حق دفاع آنها می توانید در آغوش دیجیتالی و لبریز سودآوری در جهان به عنوان روش جدید فردا.

جالب است که یکی دیگر از مهم منطقه است که
به دست آورده توجه برندها است “سرب به حساب تطبیق.” مهم اما اغلب تحت قدردانی روند منجر به حساب تطبیق می دهد دید به فروش و بازاریابی
درگیری با همه احزاب در سطح حساب. آن را نیز ارائه یک کلید مانع موفقیت به حساب مبتنی بر بازاریابی (ABM). به عنوان دیجیتال تحولات طرح را ترغیب بیشتر دیجیتال
تعامل با مشتریان ما این فرصت را برای پیاده سازی تکنولوژی مناسب و سیستم به روند ساده و به کمک این آدرس دیرینه موضوع است.

یکی دیگر از منطقه در حال رشد از علاقه در میان برندها و آژانس است “رادیو” است که در خط مقدم تولید COVID مربوط
پیام رسانی در ماه های اخیر. مطالعات نشان داده اند که اثربخشی تبلیغات رادیو که نماد ارتباط انسان در وضعیت فعلی “betweenness” که را به خود جلب علاقه
تبلیغ و منجر به بسیاری از دوباره کاری آگهی خود را خلاق برای منعکس کردن پست جدید-همه گیر آمریکایی است. این نشان می دهد قدرت های رادیویی در طول دوره های دشوار و چگونه تبلیغ می تواند تبدیل به
چهره های قدرت در طول زمان بحران.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net