نام تجاری صمیمیت است کلید به عنوان COVID-19 اثرات رسانه و سرگرمی

این COVID-19 همه گیر افزایش یافته است و ما باید برای فرار از واقعیات است.

به عنوان افراد منزوی و ماندن در خانه در طول این بی سابقه بار آنها به دنبال منابع جدید از حواس پرتی و راحتی.

این تاثیر مستقیم در رسانه ها و صنعت سرگرمی و به طور خاص در جریان خدمات. این خدمات در حال تبدیل شدن به طور فزاینده مهم و مرتبط در آب و هوای امروز.

رسانه ها و سرگرمی صنعت در حال حاضر رتبه اول برای سومین سال در یک ردیف در MBLM را با نام تجاری
صمیمیت 2020 مطالعه
که بزرگترین مطالعه از مارک های مبتنی بر احساسات. مطالعه حاضر در آن 10 سال نشان می دهد که جریان سیستم عامل تحت سلطه صنعت با آمازون نخست
شکوه صنعت به دنبال دیزنی و Netflix بکشد.

نام تجاری صمیمیت تعریف شده است به عنوان عاطفی علم است که اقدامات اوراق قرضه ما فرم با علامت های تجاری استفاده می کنیم و عشق است. این پارادایم جدید است
حتی مهم تر امروز به عنوان علامت های تجاری باید خود را تنظیم نقش و کاربرد در طول این زمان به چالش کشیدن.

تبلیغات

تبلیغات

علاوه بر این با توجه به مطالعه بالا صمیمی علامت های تجاری در آمریکا ادامه
به طور قابل توجهی بهتر از مارک های بالا در فورچون 500 و S&P شاخص در هر دو درآمد و سود بیش از 10 سال گذشته است.

در حالی که (یا اینکه) سینما بسته شده, کنسرت, قرار داده
در برگزاری بازی ورزشی ها متوقف شد و تولید فیلم و تلویزیون را نشان می دهد است به حالت تعلیق تا زمانی که وابستگی ما به دیگر بخش های این صنعت از جمله خدمات جریان همچنان به
افزایش می دهد.

بر اساس یک نظرسنجی از 2000 آمریکایی انجام شده توسط OnePoll برای جریان خدمات Tubi آمریکایی ها در حال گذراندن هشت ساعت پخش آنلاين مطالب روزانه و متوسط بررسی پاسخ دهنده دارای
چهار خدمات در حالی که 38 درصد باید پنج یا بیشتر.

علامت های تجاری که بخشی
از این اکوسیستم در حال دیدن مزایای مثبت از این افزایش تقاضا است. والت دیزنی اضافه شده است 50 میلیون مشترک به دیزنی+ که تنها راه اندازی شد در ماه نوامبر سال 2019. Netflix دیده است آن سهام افزایش به رکورد جدید در آوریل 15.

آمازون تقویت جریان آن محتوا و اضافه کرده است و کودک
خانواده-مطالب دوستانه به صورت رایگان و با برخی از HBO را نشان می دهد و برادران وارنر فیلم و همچنین O’DONNELL دیجیتال اخبار کانال.

در حالی که محتوای بازی و جریان برندها به طور کلی پررونق ESPN و دیگر مارک های ورزشی و برنامه های را تجربه کرده اند 40 درصد کاهش در استفاده از.

تقاضا ارائه
فرصت منحصر به فرد برای برندها در این چشم انداز به جریان محتوا است که می تواند ایجاد پیوندی قوی با مصرف کنندگان که می توانید در ادامه هنگامی که این بیماری همه گیر را برطرف می کند.

ما بر این باوریم این, جدید, مطالب متنوع
کمک خواهد کرد که تشخیص مارک های در این فضا است. Netflix در حال انجام کارهای جالب برای ساخت اوراق قرضه اجتماعی با Netflix و AT&T اضافه شده است Epix Starz به Cinemax و HBO به صورت رایگان برای کاربران خود.

در مطالعه ما یک عنصر اصلی از نام تجاری صمیمیت است
آرکه تایپ با شش کلید کهن الگوهای, الگوهای یا نشانگر همواره در حال حاضر در میان صمیمی مارک. آنها عبارتند از: تحقق هویت, افزایش, مراسم دلتنگی و نوستالژی-و هر نام تجاری
خود DNA کد آنچه باعث می شود آنها را به ارتباط با کاربران است.

مراسم که مربوط به یک نام تجاری در حال ریشه دوانده به اقدامات روزانه بود بالا مثالی برای رسانه ها و سرگرمی برندها در
مطالعه ما. ما انتظار داریم که این به کلید باقی می ماند. اما ما پیش بینی است که علامت های تجاری که در حال تغییر ارائه خود را ممکن است تغییر دهد و خود را با نام تجاری صمیمیت مشخصات به عنوان به خوبی.

به عنوان ما stay-at-home سفارشات
ادامه و رفتارهای ما در حال تغییر ما معتقدیم که سه آرکه تایپ ممکن است تبدیل شدن به بیشتر قابل توجه: زیاده روی — که مربوط به ایجاد یک رابطه نزدیک در اطراف محور لحظات از pampering
و ارضاء — هویت-که منعکس کننده ارزش های مشترک و یا علامت های تجاری است که باید یک aspirational کیفیت — و نوستالژی hearkening به خاطرات گرم ممکن است همه مهم تر تبدیل شده است.

این
رسانه ها و صنعت سرگرمی است در حال حاضر یک نام تجاری صمیمیت نیروگاه و ما انتظار داریم بسیاری از مارک های به تکامل و پیشرفت خود را ارائه و در میان کسانی که موفق می شوند در پست ما-همه گیر
جهان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ru