نام تجاری ایمنی جلب به ترجمه نیاز به DoubleVerify مرتکب به زبان

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

برای بسیاری از مارک های مطمئن شوید که رسانه های دیجیتال شفاف و موثر و با نام تجاری ایمن است به اندازه کافی پیچیده وظیفه اما برای بازار در سراسر منطقه آسیا و اقیانوس آرام تکه تکه زبان می تواند باعث تشدید این مسئله است.

در خط با نام تجاری نیاز DoubeVerify خود را گسترش داده بخشیدن به پوشش اضافی 100 زبان که اردن Khoo, مدیر عامل آسیا و اقیانوس آرام DoubleVerify می گوید کلیدی است برای مناطق متنوع.

“این مهم است حرکت برای DoubleVerify در جنوب شرق آسیا و فراتر از آن به عنوان تبلیغ می خواهید برای رسیدن به مصرف کنندگان با نام تجاری خود پیام ها در سراسر منطقه است. بسیاری از مصرف کنندگان می خواهم به تعامل با محتوای خود را در زبان مادری ما زبان جدید با هدف قرار دادن راه حل ما را قادر به ایجاد چند زبان کلید واژه لیست دیجیتال تبلیغ. کلید واژه ها لیست می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات خدمت کرده بودند در سایت و یا برنامه های در مبارزات انتخاباتی خود را به زبان و یا به پرچم حوادث که در آن تبلیغات خود را نشان داده شده در یک زبان بود که تراز وسط قرار دارد با پارامترهای مبارزات انتخاباتی,” او می گوید.

Khoo می افزاید: در حالی که برخی بازارهای بزرگ مانند هند و چین در حال حاضر زبان های متنوع آن را نیز در به رسمیت شناختن از رشد سریع بازار دیجیتال.

“این فن آوری را قادر می سازد ما را به دیدار با برند تناسب نیاز از تبلیغ در برخی از بزرگترین بازارهای رسانه ها در سراسر APAC که در حال اجرا مبارزات انتخاباتی در زبان مانند ماندارین و کره ای و هندی. نیز وجود دارد در حال ظهور جدید دیجیتال تبلیغات بازار مانند تایلند و ویتنام و مالزی که در آن ما در حال حاضر می تواند قوی ارائه شده به برندها و سازمان” او می گوید.

نیاز به این است که رانده شده توسط مصرف کنندگان که یک مطالعه نشان داد که در خارج از ایالات متحده 60% خریداری شده از وب سایت های که در زبان انگلیسی است. این به این معنی نیازهای بازاریابان نیز باید به تغییر است که رانندگی نوآوری در این صنعت است.

“ما شاهد تصفیه شده تر و پیچیده ترین تکنولوژی های آینده را به رسانه های دیجیتال بازار و تبلیغ می خواهید عملکرد بهبود یافته و بهتر بازگشت تبلیغاتی خود را سرمایه گذاری. مارک های امروز می خواهید شفافیت و پاسخگویی با خود رسانه های دیجیتال است. این روند به احتمال زیاد به سرعت و استراتژی ما این است که منجر به تغییر” توضیح می دهد که Khoo.

برای آسیا و اقیانوس آرام در بازار این است که به ویژه مهم است زیرا با چنین تکه تکه کار در دست برندها اغلب نیاز به تکنولوژی به درایو مقیاس و همچنین کارایی یا کیفیت.

“در بحث های ما با تبلیغ و سازمان ما متوجه است که این چالش در منطقه آسیا و اقیانوس آرام است که مدیریت چندین زبان در اغلب تکه تکه رسانه های بازار. علامت های تجاری در حال حاضر به دنبال فن آوری برای مدیریت نام تجاری ایمنی در حرکت سریع دنیای دیجیتال,” او می گوید.

“جداگانه اما مرتبط به تبلیغات متنی است که به وضوح خواهید برای تبدیل شدن به بیشتر های مهم برای تبلیغ آنها به عنوان کاهش وابستگی مبتنی بر مرورگر کوکی هدف قرار دادن. داده ها و ابزار شما نیاز به قرعه کشی در محتوا و چارچوب قرار دادن آگهی به درک نه تنها مناسب بودن آن بلکه آن احتمال به درایو عملکرد.”

او می افزاید: “تبلیغ خواهد شد به طور فزاینده ای می خواهید به می دانم که آنها در حال سرمایه گذاری در کیفیت رسانه های موجودی. شروع می شود که با شناسایی و از بین بردن تقلب و گسترش به حصول اطمینان از تبلیغات به نظر می رسد در یک زمینه که مربوط است که هم راستا با یک نام تجاری ارزش است.”

درک متن آگهی به نظر می رسد در یک روند بزرگ برای این صنعت از که برخی از آنها خواستار ‘نام تجاری مناسب’ به جای نام تجاری ایمنی یا حساسیت.

// در این مقاله برجسته

DoubleVerify

DoubleVerify اثبات صحت با کیفیت از رسانه های دیجیتال برای بزرگترین برندها حصول اطمینان از قابل مشاهده تقلب رایگان با نام تجاری ایمن تبلیغات.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>