در گذشته سازندگان استفاده شده است توانایی خود را برای ساخت جوامع و برای رسیدن به تعامل و بزرگ و در عین حال مخاطبان هدف. در حالی که این است که هنوز هم بسیار اتفاق می افتد سازندگان بیشتر از همیشه نیز به رسمیت شناخته شده برای کیفیت بالا از محتوا است که آنها ایجاد کنید.

اغلب سازندگان قادر به تولید محتوا است که در تاریخ همتراز با آن که یک نام تجاری می تواند ایجاد و در آب و هوای فعلی در زمانی که استودیو ها و دفاتر بسته و برندها قادر به ایجاد محتوا در راه آنها قبلا که نفوذ به رهبری مارک محتوای در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر رایج است. به عنوان برندهای متوجه باشید که سازندگان می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای خیلی بیشتر از خود پیرو تعداد و نفوذ مارک, مطالب جدید شوق در عرصه تاثیر گذار در بازاریابی است.

در اینجا ما در حال گرفتن یک نگاه به همین دلیل بسیاری از مارک های انتخاب برای کار با سازندگان به تولید مارک محتوای بیشتر صورت بلند مدت به خصوص در آب و هوای فعلی.

بسیاری از سازندگان کار می کنند حتی زمانی که شما نمی توانید

در طول زمان جهانی coronavirus بحران استودیو ها و تیم ها نمی توانند با هم کار کنند به عنوان آنها معمولا خواهد بود. این باعث می شود آن را بسیار دشوار است برای برندها برای ایجاد محتوای با کیفیت است که مورد نیاز است برای کمپین های بازاریابی. بدون پیدا کردن یک جایگزین برای تولید مارک محتوای برندها را در تلاش برای حفظ کیفیت و کمیت محتوا است که آنها نیاز به نگه داشتن خود را از حضور اجتماعی زنده است. این می رود بدون گفت که این ضروری است برای همه علامت های تجاری در این آشفته و دیوانه به عنوان مردم به دنبال مطالب به تعامل با بیش از همیشه است.

محتوای سازندگان متخصص در تولید محتوا است که طنین انداز با افرادی که مارک در حال تلاش برای رسیدن به, و آنها را به توانایی و ظرفیت برای ایجاد این مارک محتوا در زمانی که نام تجاری ممکن است قادر به. علاوه بر این بسیاری از سازندگان در حال عادت به ایجاد محتوا از خانه های خود. برخی از استودیو در خانه های خود را در حالی که دیگران تخصص در تولید محتوای دیجیتال با استفاده از برنامه های کاربردی و یا حتی سهام تصاویر.

وضعیت ما در حال حاضر خودمان را پیدا کنید در نتیجه ممکن است غیر معمول برای بسیاری از سازندگان; در واقع, آن ممکن است بسیار معمولی است. در حالی که همه چیز در هوا ما را تشویق برندها به دنبال کسانی که زندگی کار ممکن است کمی کمتر سرنگون – سازندگان محتوا.

سازندگان کارشناسی ارشد ایجاد محتوا

بسیاری از سازندگان محتوا این روزها به یک استعداد خلاق است که می تواند آنها را به کار برای سازمان های بزرگ و یا در خانه در خلاق نقش. بسیاری از آنها را انتخاب کرده اند برای تبدیل شدن به سازندگان برای آزادی و شیوه زندگی که آن را می توان آنها را. در این معنا, سازندگان اغلب می تواند با استعداد ترین افراد به تولید محتوا برای نام تجاری خود را. برندها باید شروع به مشاهده سازندگان فراتر از کلیشه های معمول است.

بسیاری از سازندگان در حال تاسیس هنرمندان و عکاسان و طراحان گرافیک و غیره که انتخاب کرده اید به نمایش گذاشتن استعدادهای خود را از طریق رسانه های دیجیتال به جای یا به عنوان به خوبی به عنوان به دنبال مسیرهای در نظر گرفته است که به طور سنتی. به همین دلیل کار کردن با سازندگان به تولید مارک محتوای اغلب بدان معنی است که خود را با نام تجاری مزایای از بهترین مطالب را در بازار ایجاد شده توسط استعداد بالا.

سازندگان می دانم که چه چیزی یک نام تجاری را از مخاطبان می خواهم

سازندگان محتوا کارشناسان در درک مخاطبان خود را; آنها ساخته شده است قوی جوامع است که به طور کامل درگیر با محتوای خود را و آنها می دانند که دقیقا همان چیزی است که مخاطب می خواهد برای دیدن. این دانش می آید از ماه از برقراری ارتباط با پیروان خود را به عنوان به خوبی به عنوان آزمایش با انواع مختلف از محتوا به عنوان زیر خود رشد کرده و به عنوان یک نتیجه آنها می دانند که دقیقا چه کار می کند و چه چیزی نیست. جالب است که 80 ٪ از پاسخ دهندگان در یک بررسی اخیر گفت که تاثیر گذار-تولید دارایی های انجام شده مشابه و یا بهتر از نام تجاری-ایجاد دارایی.

ایجاد مارک محتوای دارایی با خالق در هیئت مدیره به این معنی است که برندهای همچنین تخصص خود را و ورودی با توجه به نوع محتوا که با نام تجاری است مخاطبان می خواهد برای دیدن. این یک چشم انداز منحصر به فرد است که بسیاری از مارک های مبارزه به معلوم. بنابراین برای مارک های کار با سازندگان محتوا به عنوان بخشی از خود را گسترده تر مخلوط بازاریابی و یا حتی در درون خود تیم خلاق می توانید اضافه کردن مقدار زیادی از ارزش.

شما قادر خواهید بود به repurpose محتوا

مطالب جذاب سازندگان به تولید مارک محتوا برای نام تجاری شما می تواند صرفه جویی در مقدار زیادی از زمان و پول است. مارک قادر به ترجمه و یا repurpose خالق محتوا برای بازاریابی خود را طرح. این ممکن است در رسانه های اجتماعی; خود به خود کانال های اجتماعی و یا در تبلیغات اجتماعی برای دیگر کانال های دیجیتال; به عنوان مثال برای استفاده بر روی وب سایت خود را و یا در تبلیغات بنر و یا برای استفاده در خارج از دیجیتال – مثلا در تابلوهای تبلیغاتی در مجلات و یا در آگهی های تلویزیونی (اگر چه این رسانه ممکن است کمتر مربوطه در حال حاضر).

این توانایی به repurpose محتوای حق بیمه اغلب بدان معنی است که بازاریابان می توانید صرفه جویی در بودجه با ایجاد مارک محتوا با خالق است. با توجه به یک مطالعه اخیر 41 درصد از بازاریابان گفت: آنها را نجات داد بودجه در ایجاد محتوا توسط درگیر شدن. علاوه بر این ، در بالا از آن repurposing محتوا اجازه می دهد تا شما را به استفاده از بازخورد است که شما در حال حاضر دریافت شده از مخاطبان به خیاط کمپین به بخش خاص از مخاطبان خود را.

این نوع از آزمون و خطا تاکتیک به خوبی کار می کند هنگامی که محتوای repurposing و می تواند به یک نام تجاری کسب اطلاعات بیشتر در مخاطبان خود. لازم به ذکر است که استفاده از حقوق باید توافق با خالق قبل از مبارزات انتخاباتی به عنوان بخشی از کمپین قرارداد. چگونه می توانم کار با اثرگذارندهها به ایجاد مارک محتوا ؟ کار با سازندگان محتوا برای ایجاد مارک محتوا نیاز به سخت خواهد بود.

ما در حال حاضر در کار با برخی از بزرگترین برندهای جهانی برای ایجاد محتوا در زمانی که تیم خود را قادر به ایجاد محتوای خود را. با ما تایید شده و مورد اعتماد جامعه از سازندگان ما قادر به جفت شما با استعداد است که می تواند تولید مارک محتوا و دارایی برای کانال های خود را. در تماس امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار با گذار برای ایجاد مارک محتوا است که طنین انداز با مخاطبان هدف خود را.

بن Jeffries مدیر عامل شرکت بنیانگذار و تاثیر گذار

// در این مقاله برجسته

تاثیر گذار

تاثیر گذار است و دفاع از یک دوره جدید از خلاقیت تاثیر گذار در بازاریابی است.تاثیر گذار پیشرو و تاثیر گذار بازاریابی شرکت که ترکیبی از داده محور بینش و استراتژی های خلاق برای تولید…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de