مارک رفتار بد… جادوها عذاب

به عنوان چهره جهان خود را بدترین بحران از زمان جنگ جهانی دوم و رکود بزرگ اجتناب ناپذیر است که توجه ما را به تمرکز بر روی رفتار – از همه نوع.

از آنجا که Covid-19 pandemic تاثیر می گذارد فقط در مورد هر کس را تحت تاثیر هر گوشه و بخش از هر اقتصاد در سراسر جهان; و از آنجا که این بیماری را اشغال فقط در مورد هر اینچ مربع از کاغذ روزنامه و هر دقیقه بر روی تقریبا هر نوع از رسانه ها وجود دارد هیچ دیگر داستان در شهر و در کشورهای توسعه یافته حداقل آن را احساس به عنوان اگر ما در برخی از مرتب کردن بر اساس از جای پای جنگ.

و در حالی که در طول جنگ و افسردگی منفی پوشش تمایل به تمرکز بر روی رفتار بد از افراد یا گروه ها (از سازمان ملل برای شرکت ها) نام تجاری ما تحت سلطه سن تمرکز در 2020 سقوط در مارک های.

جالب است که پیش از این در این در حال توسعه داستان پوشش تمایل به تمرکز بر روی مارک های که انجام شد چیزهای خوب رفتار altruistically.

اما به عنوان مقیاس از بحران را تشدید کرده و رسیدن به این ویروس تبدیل شده است جهانی و در “زمان جنگ روح” از “ما همه در این با هم” آن است که در حال حاضر انتظار می رود که مارک رفتار خواهد شد به خوبی اذعان عمق بحران است.

بنابراین در اوایل این هفته housebuilder تیلور Wimpey – یکی از اولین شرکت های ساخت و ساز به بستن سایت های خود – گفت: آن را دور انداختن پاداش سالانه و اعلام کرد که هیئت مدیره در نظر گرفتن 30% کاهش پرداخت; و همان روز تعدادی از بانک ها اعلام کرد که پس منظور از بانک انگلستان بودند scrapping سود سهام سهامداران و به فکر انجام همین کار را با پاداش است.

با توجه به نقش بسیار مهم است که بانک ها – که در چشم یک معامله بزرگ از مردم هنوز به بخشیده شود برای نقش خود را در سال 2008 سقوط – در حال رفتن به بازی در هفته های آینده و ماه, به خصوص به عنوان صدها نفر از هزاران نفر از شرکت ها و افراد بالا و پایین رفتن بر روی لبه خراب مارک های بانکی خواهد آمد در زیر نور افکن بیش از هر نام تجاری دیگر. در حال حاضر آنها را مورد انتقاد قرار گرفته است برای بودن بیش از حد تجاری’ و من فکر می کنم به عنوان یک نتیجه از عمومی و دولتی فشار می بینیم بانک ها در حال تبدیل شدن کمتر hard-nosed و انجام یک عملکرد اجتماعی و حتی شاید کار در خدمات عمومی گسترده تر خوب به جای مطالبات سهامداران.

با توجه به مقیاس و رسیدن به این درد و رنج ناشی از این بیماری همه گیر عمومی – و شاید دولت به خصوص اگر آنها به دنبال به دست آوردن دوباره انتخاب – نمی خواهید برای فراموش کردن و یا بخشش آن علامت های تجاری که تجاوز و نه فقط در بانک ها یا, که من به ارمغان می آورد منظمی بر روی جذاب نظرسنجی – اعتماد فشارسنج وارد شده توسط روابط عمومی غول Edelman از 12,000 پاسخ دهندگان پیشرو در اقتصاد جهانی – منتشر شده در این هفته است.

آن را می گوید که مارک’ اقدامات در طول coronavirus همه گیر خواهد شد و تاثیر قابل توجهی در آینده خرید و رفتار مصرف کنندگان (به عنوان یک توجه داشته باشید جانبی آن خواهد بود جالب را ببینید که چگونه پیروان خاص لیگ برتر فوتبال باشگاه های که تا کنون ساخته شده مطلق هش از چیزهایی که در طول این بحران واکنش نشان می دهند. به عنوان هر بازاریابی دانشجو می داند پایی باشگاه لذت بردن از بی نظیر وفاداری به نام تجاری – اگر آنها دیده می شود به عنوان رفتار در راه است که می رود در برابر زمان احساسات مانند furloughing کارکنان زمین در حالی که در ادامه به پرداخت کامل حقوق حرفه ای بازیکنان فوتبال چه اتفاقی خواهد افتاد به خود را پشتیبانی می کند؟).

در حال حاضر نشان می دهد فشارسنج مصرف کنندگان خواستار آن است که باید تغییر راه آنها تعامل و برقراری ارتباط در طول Covid-19 بحران با 65 درصد موافقت با این بیانیه ‘چگونه به خوبی یک نام تجاری در پاسخ به این بحران تاثیر بسیار زیادی بر روی من احتمال برای خرید که با نام تجاری در آینده”. هنگامی که به دنبال در کشور فرد پاسخ این رقم برای انگلیس 64 درصد), چین (جالب) راه را در مقابل با 88 درصد است. یک سوم از پاسخ دهندگان گفته اند که در حال حاضر متوقف شده و با استفاده از یک نام تجاری که اقدام مناسب در پاسخ به بحران جهانی است.

اهمیت نقش برندها می تواند بازی است که در انعکاس احساسات است که در سطح جهانی و 62 درصد از مصرف کنندگان گفت: آنها فکر نمی کنم خاص خود کشور را از بحران بدون مارک بازی “نقش مهمی” در مبارزه با Covid-19.

و حتی مهمتر از مصرف کنندگان در حال برگزاری شرکت با استانداردهای بسیار بالا – اولین چیزی که آنها تقاضا از برندها و صاحبان آنها است برای آنها را به حفاظت از رفاه و امنیت مالی خود را به کارکنان و تامین کنندگان و حتی اگر آن را به معنی درد و رنج بزرگ ضرر و زیان مالی’; با 90 ٪ از پاسخ دهندگان جهانی حمایت از این بیانیه و 52 درصد گفت: برندها باید این کار را برای کسب و یا حفظ اعتماد خود را.

یکی دیگر اکثریت قریب به اتفاق (89%) گفت: برندها باید به تولید آیتم هایی که کمک به مردم برای دیدار با چالش های جدید ارائه شده توسط ویروس ها و/یا ارائه رایگان یا قیمت پایین تر محصولات به سلامت کارگران و دیگر در معرض خطر افراد است. ما در حال حاضر دیده می شود این کار با فرمول 1 مسابقه تیم و دیگران ارائه به هواکش (و کار با بیمه خدمات درمانی به طراحی و ارائه تجهیزات) شرکت مانند زارا مالک Inditex تعویض به ماسک و PPE تولید Diageo ارائه 96% اتیل الکل مورد استفاده در ودکا و جین تولید به تولید ضد عفونی کننده دست و LVMH, لوکس کنگلومرا است تغییر تولید از ساخت بالا پایان عطر برای تبدیل کردن همان. های مختلف مواد غذایی و کافی شاپ ها مانند Pret شد ارائه رایگان نوشیدنی های گرم و مواد غذایی با تخفیف به بیمه خدمات درمانی کارکنان و بارگذاری در حال ارائه رایگان و وعده های غذایی به بیمه خدمات درمانی کارکنان در حالی که onboarding تعداد قابل توجهی از رستوران های مستقل و سرعت بخشیدن به پرداخت از طریق بارگذاری می خورد.

این طبیعی جدید – این دیگر به اندازه کافی خوب به ‘ارزش’ یا ‘با کیفیت خوب,’ مارک در حال حاضر نه تنها باید برای پاسخ به بحران در راه مثبت اما آنها نیز باید به دیده می شود به انجام این کار است. 90 درصد از پاسخ دهندگان انتظار برندها برای حفظ عمومی به طور کامل مطلع از آنها چگونه در حال تغییر راه آنها در نور از بهداشت جهانی بحران.

برندها هستند هشدار داد در برابر نور دل بودن در ارتباطات خود با راهبردهای 57% مشاوره در برابر تبلیغات است که بیش از حد طنز است. های سرگرم کننده خود را با به اشتراک گذاشتن سرگرم کننده فیلم ها و کارتون ها در رسانه های اجتماعی آنها نمی خواهند برندها سعی کنید به خنده دار و gatecrash حزب. و آن را به نظر می رسد آنها نمی خواهند واقعا می خواهید برندها برای اتصال با آنها در مورد ویروس های مربوط به مسائل از طریق رسانه های اجتماعی تنها با 19-31% (بسته به پلت فرم) که مایل ارتباطات از طریق اجتماعی در مقایسه با 45% از طریق رسانه های سنتی (تلویزیون و روزنامه ها و آزاد) و یا ایمیل (41%).

جای تعجب نیست, قابل اعتماد ترین سخنگویان پزشکان و مقامات بهداشتی (مورد اعتماد 78%) اما کاملا با نام تجاری مدیران اجرائی و تجاری سفیران/کارشناسان هنوز مورد اعتماد 44 درصد و 48 درصد به این معنی است که رتبه بندی بالا مدیران و بازاریابان باید یک فرصت برای ساخت و تقویت خود را به عنوان مشاوران مورد اعتماد (و یا نیاز به بسته به نقطه نظر شما).

پس ما واقعیت برندها باید به درستی کمک به خوب بیشتر; نه تنهایی عمل می کنند. یکی از انتقادات بزرگ داروسازی در حال حاضر این است که این شرکت در حال حفاظت از جای گذاری داده های خود را – اشتراک گذاری داده ها دیده می شود به عنوان مهم به توسعه و دستیابی به موفقیت. برندها نیاز به همکاری و کار به سمت یک هدف مشترک ما دیده می شود این کار را با سوپر مارکت اطمینان خاص زمان را نگه داشته و رایگان برای آسیب پذیر خریداران و های تحویل داده و در مورد سهام سطوح با یکدیگر; آنها باید حل نه فروش; پیام های بازاریابی خود را باید معتبر در نظر گرفته و در تن آنها باید در برقراری ارتباط با احساسات و محبت و حقایق.

و چه بخشی می marcomms آژانس های بازی ؟ من فکر می کنم از آن خواهد شد بسیار مهم یک – یک وکیل عاقلانه به عنوان تنها بودن “افرادی که فروش”. سازمان ها نیاز به تمرکز بر افزایش نقش خود را به عنوان محافظ از مارک های. در این راه سازمان های سنتی که درک نام تجاری داستان بهتر از هر کسی (حتی شاید بیشتر از مارک های خود را) که می دانید قدرت بصری و متنی روایات به تغییر رفتار و اطمینان می توانید پنجه به برخی از زمین از دست داده اند به ‘خانه’ و شرکت های مشاور.

اما این موضوع برای آینده قطعه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im