برندها نیاز به صحبت کردن را متوقف و شروع به انجام

آن را عادلانه می گویند که “کمتر صحبت و بیشتر انجام دهید” مشاوره صدا است در بهترین زمان است به prescient برای برندها در زمان کنونی با Covid-19 در آن اوج. مردم علاقمند به آرزوهای خوب آنها نیاز به اقدامات و ملموس کمک کند. برندها خواهد بود و توصیه به shut up در حال حاضر.

قبل از این قطعه می رود هر بیشتر وجود دارد دو چیز مهم به اذعان; برای اولین بار است که بازاریابی از ناچیز اهمیت در این لحظه از هیچ اهمیت در مقایسه با مردم در خط مقدم مبارزه و برخورد با کروناویروس.

همه چیز نسبی است و برای کسانی که در کار بازاریابی و کسانی که تکیه بر موفقیت آن برای میلیون ها نفر از کسب و کار و معیشت آن است که ارزش کاوش را برای بهبود. دوم این است که برندها باید توقف سرمایه گذاری در بازاریابی به عنوان آن مهم تر از همیشه. نکته کلیدی این است که چگونه آنها باید آن را انجام می دهند – با اقدامات نه کلمات.

متاسفانه به نظر می رسد بسیاری از مارک های گرفته شده در زمان بحران به عنوان یک نشانه یا بریده بریده بودجه بازاریابی و یا بدتر پمپ کردن بی معنی سطحی تبلیغات و پیام از مدیران اجرائی. در حالی که چند باید آن را درست کردم. به نظر می رسد علامت های تجاری است که هنوز هم فعال سقوط به دو دسته از سرپرستان و ظالمان.

به مراقبین واقعا مشتاق برای شما را به می دانم که آنها واقعا مراقبت. واقعا مراقبت. واقعا مشتاق برای شما به دانستن است. این آشکار خود را در فرم از نزدیک پی در پی ایمیل ها به شما اجازه می دانم که چقدر آنها را درک چقدر دشوار است در این وضعیت باید. آنها واقعا درک می کنم. در حالت ایده آل همراه با یک اسکن شده در امضا از مدیر عامل شرکت. نشان می دهد که دیجیتالی مصنوعی, شخصی, لمس است.

به مراقبین همچنین می خواهم به استفاده از ساخته شده-برای-جوایز تبلیغات نشان می دهد که چگونه عظیم خود را در وجدان اجتماعی است. عمدتا با جدا کردن آرم خود را در یک کاملا نابغه بیت اجتماعی فاصله. این فقط یک شرم کن شده, کنسرو شده این سال است.

چیزی که متحد مراقبین سازگار است عدم انجام هر کاری از راه دور مفید یا نوآورانه. بزرگترین مجرمان در اینجا بانک ها – یک گروه با بیشترین پتانسیل برای ملموس سودمندی از طریق انطباق محصول هنوز هم فاقد هر چیزی فراتر از استاندارد “ما مراقبت” ایمیل. همچنین, ویژه, فریاد زدن در اینجا برای مارک های ارائه تبلیغات پسند رایگان و یا با تخفیف برای بیمه خدمات درمانی کارگران نیز در حالی که عامل استادانه درست شده طرح های اجتناب از مالیات است که گرسنگی بیمه خدمات درمانی از پول است. اما پرداخت مالیات برنده نیست Lions – duh.

نشان نمی دهند

ظالمان از سوی دیگر علامت های تجاری است که با استفاده از بازاریابی هوشمند – اصل چهار Ps marketing – چیزی به کمک مفید به مشتریان جدید و قدیمی و امیدوارم گسترده تر جامعه بیش از حد در حالی که به طور موثر بازاریابی کسب و کار خود را.

نوک کلاه به متعدد الکل تولید کنندگان repurposing کارخانه های خود را ضد عفونی کننده دست, پناهنده و دیگران ایجاد مجازی جشنواره های, برگر کینگ به مردم دستور به Whoppers در صفحه اصلی (در مقابل مک دونالد انجام اجتماعی فاصله آرم چیز). وجود دارد برخی از نمونه های بزرگ در میان سوپر مارکت ها; یک کرون فروشگاه با استفاده از قیمت گذاری برای جلوگیری از وحشت خرید (ضد عفونی کننده دست برای £3 دو برای £100) تسکو تضمین 12 هفته پرداخت کامل برای تمام کارکنان بیش از 70 به طوری که آنها می توانید خود را منزوی (واقعی هدف-سرب, بازاریابی, نه مزخرف معمولا صحبت در مورد) و Ocado از بین بردن بطری آب از تحویل به افزایش تعداد تحویل آنها می توانند.

این است که اقدامات مناسب-صحبت می کنند بلندتر از کلمات اثبات بیش از وعده بازاریابی و comms.

وجود دارد بسیاری از بحث در مورد نحوه مصرف کنندگان را به خرید آینده تصمیم گیری بر اساس چه مارک رفتار در طول این بحران است. که اگر برندها هستند دیده می شود حساس مصرف کنندگان را هرگز دوباره. من مطمئن هستم که من خرید که. من فکر می کنم Wetherspoons خواهد بود فقط به عنوان شلوغ دوباره در راه همان است که اگر مصرف کنندگان مراقبت در مورد شرکت های بزرگ رفتار بالاتر از همه عوامل دیگر سریال فرار مالیاتی نمی توان عظیم هستند. اما بدون شک وجود دارد که برندها می تواند به رشد و کسب و کار می تواند امن تر در طول این زمان با رفتار هوشمندانه خلاقانه و considerately.

مردم نمی نیاز به یک آغوش از مارک های آنها نیاز به اقدامات. به من بگویید آیا شما در اینجا برای من چیزی است که آن را نشان میدهد.

خواهد Worsdell, co-founder, پارک

// در این مقاله برجسته

پارک

این پارک بیش از یک نام تجاری تجربه آژانس ما کمک به مارک های خود را اثبات کند.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de