برندها باید توقیف خرده فروشی فرصت به عنوان مستند محدودیت های آسانسور

Posterscope تحرک گزارش به ما می گوید که بیشتر و بیشتر مردم در حال بازگشت به خیابان ها هر هفته با یک ماه جلوتر از ما به عنوان همه ضروری است, فروشگاه و نمایشگاه ماشین باز از 1 ژوئن و غیر ضروری باز کردن فروشگاه ها از 15 ژوئن.

در علاوه بر این به یک سوم از کشور که نمی توانید از خانه کار می کنند بازگشت به کار و نامحدود زمان ورزش در دسترس بیشتر مردم را هیجان زده خواهد به صرف زمان برای خرید چیزهایی که آنها شده اند قادر به دسترسی در طول مستند.

این یک فرصت شگفت انگیز برای برندها به آنهایی که مردم به یاد داشته باشید در اوایل آن خرید سفر در طول آن لحظات لذت مطلق شده اند که نگهداری از آنها را برای چند ماه گذشته ، برای برخی از مردم آن نیز شروع به بازگشت به حالت عادی سفر به برخی از حس است که ما از گذشته بدترین از این بیماری کشنده.

چین از این است. پست-coronavirus خرده فروشی در این کشور رشد کرد و علاوه بر این زمانی که فروشگاه ها گفته شد که آنها با خیال راحت می تواند بازگشایی با بالا پایان مد مارک های مانند هرمس ارائه $2.7 m فروش خود را در روز افتتاحیه.

ژوئن احتمال را مثبت و نقطه عطفی برای خرده فروشی و مصرف کنندگان به عنوان مردم شروع به انجام چیزهایی که آنها را برای مدت زمان طولانی بیش از چند ماه گذشته و همچنین آماده سازی خود را برای بازگشت به حالت عادی. بررسی های اخیر انجام شده توسط Stringcheeseincident یافت می شود که 82 درصد از مصرف کنندگان در تحقیق خود ماشین بعدی به دنبال به خرید در حال حاضر و یا به عنوان به زودی به عنوان آنها قادر به ایجاد یک معامله به عنوان آنها برنامه ریزی برای استفاده از حالت های جایگزین حمل و نقل به جای حمل و نقل عمومی.

خارج از خانه می تواند کمک به برندها بخشی از این تغییر و محافظت از آنها را از بالقوه فاز دوم از مستندات. و در حال حاضر, وجود دارد, مشوق های موجود برای تبلیغ. به طور متوسط در سراسر ماه های ژوئن و ژوئیه معاملات در حال ارائه آنجا که 50% ارزش در حالی که برخی pinnacle مکان های مانند Brompton مخالف Harrods در حال ارائه یک هرگز قبل از دیده می شود 40 درصد کمتر از نرمال برنامه ریزی هستند. Harrods بازگشایی خواهد شد البته یک بیانیه در بازار خرده فروشی و یک لحظه بزرگ برای صنعت مد به عنوان آن را بدون شک بزرگ را در سرفصل. چه فرصتی برای یک نام تجاری مد به وجود اشتراک در این پست برای اولین بار-مستند زیاده روی است.

مثبت طرز فکر مردم خود را برای اولین خرید بزرگ سفر و تدریجی دوباره به حالت عادی رفتارهای ارائه فرصت برای برندها به بخشی از این لحظه مهم. به عنوان مردم دنده تا برای بازگشت به کار آنها خواهد شد به دنبال به خرید اتومبیل های جدید و دوچرخه های جدید در راه رفتن مربیان و کفش راحت به عنوان به خوبی به عنوان جدید و آیتم های کمد لباس به مردم نگاه به جلو به معاشرت های اجتماعی فاصله دوباره. مردم می خواهند برای ادامه و توسعه این سرگرمی ها و تغییرات در شیوه زندگی آنها آغاز شده در مستند, آیا پخت و پز, DIY, تناسب اندام و یا باغبانی و مجموعه خود را برای انجام این کار به درستی.

دیجیتال خارج از خانه ارائه می دهد و تبلیغ توانایی واکنش نشان می دهند به سرعت به خیابان بالا reopenings چیزی امکان پذیر نیست در کانال های مانند تلویزیون که در آن وجود دارد که در چهار هفته AVB و آن را نیز می تواند تبدیل شود به سرعت باید شرایط را تغییر دهید. آه صاحبان رسانه ها انعطاف پذیر تر از همیشه بیش از حد ارائه آخرین لحظه لغو بند و تعویق امکانات برای محافظت از تبلیغ که کتاب موجودی و ایجاد تعهد به متوسط یک بار دیگر.

آه می تواند رسیدن به 98 درصد از افرادی که در خارج از خانه و آن را فراهم می کند یک پنجره دیگر در خیابان های بالا برای هر دو علامت های تجاری که مایل به رانندگی بلند را به رسانه ها و یا مایل به سرمایه گذاری در مشخصات بالا لحظات مانند Harrods بازگشایی. در طول گینس شش سازمان ملل بلند به بارها دیدم بالا بردن نرخ 4 درصد در مناطق در حال اجرا آه در مقابل کسانی که با هیچ آه. بیرون از خانه نیز می تواند با ارائه یک پنجره فروشگاه به صورت دیجیتال خرده فروشان و ثابت شده است به درایو افراد آنلاین. بسیار.co.انگلستان به عنوان مثال بزرگ از یک خرده فروش دیجیتال ایجاد فروشگاه خود را در خیابان بالا و سرقت های به اشتراک گذاری از فروشگاه های فیزیکی.

آه می تواند یک ابزار قدرتمند برای خرده فروشان برای رسیدن به مردم به عنوان آنها شروع به ظهور از مستند و بازگشت به صورت جدی به لذت از خرید.

لیلا رویتر آژانس استراتژی مدیر در Posterscope.

// در این مقاله برجسته

Posterscope

Posterscope پیشرو جهان در خارج از خانه و محل سکونت متخصص بازاریابی با بیلینگز در بیش از 3 میلیارد دلار. آن را می داند بیشتر در مورد آنچه که مردم فکر می کنم احساس می کنید و آیا در خارج از خانه و transla…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im