برندها در تلاش برای هزینه برش باید با احتیاط در مورد دوباره در حال اجرا تبلیغات

هزینه کنترل کلید برای برندها در حال حاضر اما در حالی که دوباره در حال اجرا و یا موجود مبارزات ممکن است احساس مانند یک تعمیر سریع در این زمان زمینه آن می تواند بد قضاوت اگر شما منعکس کننده واقعیت جدید برای مصرف کنندگان در انزوا.

این قابل فهم است که بازار می خواهد برای به حداقل رساندن هزینه ها و مخارج در طول این زمان از عدم اطمینان و در نتیجه بسیاری از علامت های تجاری ممکن است با توجه به توان و یا به طور فعال در حال اجرا موجود مبارزات در شرایطی کار جدید (و یا توانایی برای به دست آوردن آن ساخته شده است).

این می تواند یک راه بسیار خوبی برای صرفه جویی در پول و زمان و نگه داشتن نام تجاری فعال و در مقابل ذهن برای مصرف کنندگان با این حال زمینه های فرهنگی آگهی در درون ما دنیای جدید واقعیت باید در نظر گرفته شود قبل از ارتکاب به انجام این کار.

این یک ایده خوب برای اجرای یک کمپین است که نشان می دهد کودکان و نوجوانان در مدرسه, مردم داشتن احزاب در پارک و یا تجمعات فراتر از دو نفر در حال حاضر ؟ من تو را دیدم یک آگهی در اوایل این هفته (با نام تجاری نمی توان نام برد) که ارائه شده چه بوده است دنیوی از نظر نرمال چند ماه پیش با خانواده larking در اطراف پارک با هم اما امروز احساس شاعرانه چشم انداز آینده دور و آن را ساخته شده من عصبانی است. این احساس در بهترین حالت حساس و در بدترین حالت غیر مسئولانه است.

دوباره اجرا می شود می تواند احساس قضاوت نادرست, سند چشم انداز, خارج از منزل می توانید مانند یک رقص. بسیاری از مردم در حال حاضر احساس می کنم که ما به عنوان مارک/بازار در حال هل دادن پیام به آنها که آنها نمی خواهید به شنیدن است و ما اغلب از تماس با واقعیت است. بنابراین در این واقعیت جدید چگونه برندها عمل در اقدامات در ارتباطات و در کسب و کار خواهد شد در زیر میکروسکوپ بیشتر از همیشه قبل از. با در نظر گرفتن برخی ملاحظات زیر در مورد چگونگی انطباق و عمل در این نامشخص آینده نزدیک است.

1. فرهنگی زمینه کلیدی است

از نظر طرز فکر و رفتار مصرف کنندگان در حال حاضر. همه ما تنظیم به حالت عادی. آنچه ممکن است به نظر می رسد کاملا مناسب حتی فقط یک هفته پیش احساس می کنید به شدت از لمس فردا.

قبل از اینکه شما متعهد به جدید و یا اجرای موجود کار خلاق فکر می کنم در مورد آن اهمیت فرهنگی و زمینه را برای مصرف کنندگان و در صورت لزوم انطباق با پیام مناسب است. بینش باید در اینجا و در حال حاضر از شش هفته از زحمت کش گروه تمرکز به عنوان در حال حاضر فوریت پادشاه است در ذهن مصرف کننده خود را– آنها می خواهند بدانند که چگونه شما می رویم به ارائه یک محصول و خدمات و یا اطلاعات است که کمک خواهد کرد که آنها را به زندگی می کنند زندگی خود را بهتر و بیشتر به راحتی امروز در حالی که در انزوا – نام تجاری خود را نمی چشم انداز برای آینده است.

2. اجتماعی اول تولید

12-هفته کمپین فرآیندهای مناسب نیست برای هدف در این دنیای جدید. در این زمان آب و هوا و اجتماعی همراه هستند و نقاط اصلی ورود برای مصرف کنندگان به خصوص به عنوان آنها نظارت, اخبار, نگه داشتن در تماس با دوستان و دنبال سرگرمی آنلاین.

برندها نیاز به اطمینان حاصل شود که کار آنها تولید و ساخته شده است به سرعت و انعکاسی است از خلق و خوی یا تقاضا در آن لحظه خاص در زمان.

این یک فرصت عظیم بنابراین برای برندهای برای خود استراتژی اجتماعی و محتوای مناسب برای هدف. در حال حاضر بسیاری از آنها با استفاده از های اجتماعی به پخش تجاری خود اظهارات ساعات و یا تعهدات برای حمایت از کارکنان و مشتریان اما در نظر بگیرید – با تولید زنده نگه دارید – چگونه انیمیشن VFX فرد مجرد قطعات به دوربین و صوتی می توانید انتقال پیام شما می خواهید برای دریافت در سراسر و چگونه خود را از محتوای اجتماعی می تواند نقش مفید برای مردم در حال حاضر.

DIY برندها می تواند کمک اولین بار ساختمان را به اولین گام خود را به نقاشی خانه خود را با مفید آموزش مارک های مواد غذایی می تواند به ارائه یک سری از چگونه به کودکان آموزش پخت به عنوان بخشی از خانه خود را تحصیل ‘خلاق/هنر’ درس از پدر در بعد از ظهر ،

نه تنها این نوع مطالب در ادامه به درایو آگاهی نام تجاری و همچنین افزایش احساسات مثبت به شما به عنوان دیده نمی شود به فروش می شود اما واقعا کمک به مردم است. نگاهی به جو فتیله برای مثال خود را در سراسر کشور PE درس یک تسلط جامع. آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه بسیاری از مردم به خرید کتاب از بازگشت از این ابتکار است.

3. ارزشمند خواهد بود

ما صحبت در مورد نیاز به ایجاد ارتباطات معنی دار با مصرف کنندگان در همه زمان ها و در حال حاضر ما یک وضعیت که در آن اقدامات لازم برای انتقال این کلمات نیست.

بسیاری از مارک های در حال انجام یک کار عالی از انجام این کار در حال حاضر از طریق اطلاعات آنها ارائه و یا توسط re-اختصاص کارکنان و خطوط تولید برای کمک به حمایت از جنگ علیه این ویروس مانند زارا تولید scrubs برای بیمارستان ها در اسپانیا و یا BrewDog ساخت دست-ضد عفونی کننده. حقیقت این است که همه علامت های تجاری نشان می دهد ارزش واقعی خود در حال حاضر و حتی در بخش هایی هستند که در خط مقدم حمایت از زیرساخت های خرده فروشی مواد غذایی و کلید کارگران است.

دیزنی+ راه اندازی این هفته در انگلستان و در دانستن اشاره به نیاز به نگه داشتن بچه ها سرگرم فوری ساخته شده و به تازگی منتشر شده فیلم هایی مانند منجمد 2 موجود در خدمات خود را جلوتر از برنامه عادی – یک حرکت کوچک است که قدردانی خواهد شد توسط بسیاری از پدر و مادر/صفحه اصلی دانش آموزان است که باید کمک به پر کردن استراحت بین درس و ورزش روزانه.

4. فکر می کنم در دراز مدت (و صورت)

در شرایط فعلی همه ولع مصرف محتوا – به خصوص طولانی شکل محتوای آنها می تواند لذت بردن از با دوستان و خانواده و یا همه با هم یا تقریبا. وجود دارد یک فرصت بزرگ برای برندهای اینجا اما آنها باید تشخیص دهند که وجود دارد نیاز به یک تغییر در ادراک موفقیت در طول این زمان.

برندها باید به فکر کردن در مورد اهمیت و توانایی ایجاد و به دیگر فرم داستان به کسب توجه از مصرف کنندگان که در چند ماه-زمانی که بسیاری از نسخه های جدید خواهد شد كه در SVOD خدمات و زمینی کانال خواهد بود ولع مصرف محتوای جدید و این می تواند از علامت های تجاری.

محتوا است که برندها نیاز به ایجاد باید تبلیغات نیست اما در بلند مدت به شکل محتوایی که prioritises سرگرمی برای اولین بار با نام تجاری دوم قرار می دهد و کیفیت داستان جلو و مرکز. در حالت ایده آل, این حکم تکرار مشاهده و که مخاطبان را در نهایت انتخاب می کنید به صرف زمان با (و شاید حتی پول). اگر شما من را باور نمی که برندها می تواند انجام این کار فقط یک نگاهی به سه سال گذشته ارزش جایزه بزرگ برندگان در جشنواره کن شیرها در بخش سرگرمی.

کیفیت آستین فرم داستان گفتن از مارک های که به طور کامل در تضاد با کنوانسیون از 60 نقطه از جمله 2019 جایزه بزرگ برنده – 5B یک ضربه سخت 90 دقیقه فیلم مستند در مورد ایدز در سال 1980 امریکا و چگونه ما FMCG با نام تجاری (J&J) بازی بخشی خود را برای کمک به پرستاران مقابله و غلبه بر چالش ها است.

چگونه شما عمل می کنند در حال حاضر به عنوان یک نام تجاری را دست کشیدن بر اثر چگونه شما در حال قضاوت مصرف کنندگان در دراز مدت بنابراین شما باید به فکر کردن در مورد چگونه شما در حال نمودار و نقشه برداری از داستان شما ممکن است می خواهم بگویم که در چند سال هنگامی که تأمل در این لحظه در تاریخ و شاید مرتکب این به شکل قطعه ای از برنامه نویسی است.

در حالی که این واقعیت جدید نامشخص است ایجاد یک معدن-زمینه چالش ها و همچنین به طور بالقوه تعداد زیادی از فرصت ها برای پیشرفته ترین نرم افزار فعال و دلسوز مارک ها و بازار چه روشن است این است که تنها با در نظر گرفتن خلاق و ایده ها را از ما واقعیت فقط یک زن و شوهر از سال پیش و استفاده مجدد از آنها را – در حالی که به ظاهر یک ایده خوب در کوتاه مدت – می توانست پیش بینی نشده و تاثیر مخرب بر نام تجاری خود را در دراز مدت.

بنابراین به دقت فکر می کنم قبل از شما عمل می کنند در این واقعیت جدید. نمی شود با نام تجاری است که در تلاش برای پایین نگه داشتن هزینه امروز به پایان می رسد تا به دنبال از لمس و حساس در واقعیت فعلی ما است که می تواند خود را با نام تجاری جدا شده زمانی که جهان را بازیابی کنید و ببینید مصرف کنندگان تبدیل به رقابت خود را به جای.

لوقا جنوبی است, مدیر عامل, در, درام, بخشی از Omnicom گروه رسانه ای.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im