شکستن بانک: چگونه سار Revolut و همکاران در حال اخلال ما موسسات مالی

هنگامی که سقوط مالی فرستاده تکان از کانون وال استریت در سال 2007 و 2008 کریستین Lemkau باردار بود. بانکی exec که در حال حاضر افسر ارشد بازاریابی از جی پی مورگان چیس بود در حال آماده شدن برای زایمان در حالی که به طور همزمان به مبارزه در برابر یک سخنرانی دراز وشدیداللحن بین المللی مطبوعات بد – گزارش و op-eds که دوخته سرزنش از بیپشتوانه انفجار گاهی اوقات مستقیما در خود کارفرما.

“آن را وحشیانه بود,” او به یاد می آورد. “و من نمی توانستم حتی یک لیوان شراب است.”

اما در زیر دوزخ – بانک اجرا می شود, شورش, کارگزار سهام خودکشی – کمین یکی دیگر از تهدید به Lemkau صنعت. آی فون در حال وارد کنندگان و مصرف کنندگان شد و مورد استفاده قرار گرفتن به انجام کارهای مستقل با دستگاه های خود مانند خرید با استفاده از نقشه و رزرو ساخت.

وجود دارد در حال رشد اشتها به بانک دیجیتالی, بیش از حد, اما بانک ها بیمار بودند-مجهز به سیر کردن آن است. به حدی که آنها هنوز هم هستند.

“مشکل با بانک ها این است که آنها را ساخته شده است تا در زمانی که داده ها بسیار گران قیمت بود به فروشگاه و تصویب در اطراف” توضیح می دهد که تام شاد مدیر عامل بانکی در Accenture. “شما تا به حال سیستم های که گرفته شده به عنوان داده های کمی به عنوان شما می خواهید. که میراث چیزی است که برگزاری این وقت بانک بازگشت. تقریبا هر بانک حتی آنهایی که به عنوان رهبران هنوز هم ساخته شده بسیار ساختارهای قدیمی.”

هنوز ماه مارس به دیجیتال گرفته شده در توسط رهبران صنعت مجدانه در راه است که کمتر begrudging از کسانی که در این را دوست دارد از انتشار یا خرده فروشی است. هزینه نقش موثری در این: بانک ها رانده سود و حرکت فرآیندهای مانند پرداخت اعتباری و تجاری چک از کارکنان آجر و ملات نمای به کف یک مصرف کننده در دست است که هیچ اگر نه یک محافظ پول.

فشار به رقمی کردن این کهنه سیستم ramped تا حدود پنج سال پیش وقتی مارک های رقیب – یا “neobanks’ – وارد بازار شد. این شرکت که می تواند به مصرف کنندگان ارائه می دهد یک رابط کاربری بهتر و نوآورانه تلفن همراه ابزار از آنجا که آنها تا به حال هیچ سیستم های میراث برگزاری آنها در عرصه دیجیتال.

علاوه بر این دسترسی به داده های مشتری بود بدون درد و هوشمند است.

“آن کسانی که به رئیس بازاریابی افسران یک مزیت بزرگ” توضیح می دهد که مبارک. “Neobanks قادر به استفاده از اطلاعات در یک واقعا به نفع راه – که آیا هدف قرار دادن مشتریان جدید رانندگی وفاداری در مشتریان موجود خود را پایه صلیب فروش upselling یا ساخت تجربه احساس مانند آنها قرار دادی به فرد است.”

امثال Monzo, Revolut و سار شروع به ساختن امواج با نام تجاری خود را بیش از حد. آنها تا به حال هیچ اعتماد به پیروزی و قوانین بازی توسط: Monzo موفق به نوبه خود یک کارت بدهکاری به چیزی از یک مرجان صورتی لوازم جانبی در سراسر اروپا و در حالی که Venmo – پرداخت سیستم انتقال در حال حاضر متعلق به پی پال – تبدیل به یک فعل در میان millennials تقسیم صورتحساب رستوران در شرق و غرب سواحل آمریکا است. سار موفق به ساخت عناوین به سادگی توسط کوه در می رم طراحی کارت بدهکاری 90 درجه است.

“من حدس می زنم بسیاری از بانک های سنتی فقط نمی توان به زحمت از فکر می کنم” چگونه می توانیم با تغییر طراحی در دیدار با تمام کسانی که مورد نیاز و ایجاد یک کارت است که به نظر می رسد زیبا؟'” می گوید: Alexandra Frean رئیس شرکت امور در سار. “ما می خواستیم به انجام امور بانکی متفاوت و در زمان مشکل به شکل از چگونه شما می تواند در مورد بسیاری از تغییر در حالی که چسبیده به قوانین است.”

طراحی خوب کنار موسسات مالی که جان سالم به در سال 2008 در هیچ تهدید واقعی از neobanks فقط رتبهدهی نشده است. برای یکی از آنها در حال گرفتن روند تعمیرات اساسی خود را در معماری دیجیتال “واقعا به طور جدی انجام داده اند برای نزدیک به یک دهه گذشته” یادداشت مبارک.

ثانیا در حالی که آنها ممکن است کمی مشکل تر دسترسی و پردازش داده های خود نشسته اند و در خیلی بیشتر از آن است. و آنها را به طور قابل توجهی بیشتر پول نقد بیش از حد: Accenture معتقد است که مصرف کنندگان را نگه دارید به طور متوسط از $450 در neobanks در مقایسه با متوسط $11,100 در بانک های سنتی است.

به طور کلی پاسخ از گارد شده است دو برابر: ساخت یک جداگانه رابط کاربری خوب به اندازه کافی برای رقیب که از رقبای خود (M&A در فضا شده و بدون زرق و برق که تا کنون با توجه به آسمان بالا ارزیابی از neobanks) و سرمایه گذاری به شدت به تجاری است.

Lemkau مثلا به تازگی به استخدام یک مدیر تجاری افسر سابق استارباکس مدیر اجرایی خلاق جوانان Fremar که به او کمک می کند تا کنترل یک چشم آبیاری بودجه از $10bn. و تعقیب و تبلیغ و ترویج آن حمایت از ما باز نمی صحبت از نرخ کارت اعتباری و یا auto finance; آن را برجسته سرنا ویلیامز صحبت از comebacks و مادری حتی بدون گفتن نام تجاری است.

مستر بازاریابی اجرا شده توسط فدراسیون جهانی تبلیغ بازاریاب جهانی از سال, Raja Rajamannar است hellbent در رسیدن به توده ها از طریق تمام حواس. این برند به تازگی پرده برداری ‘عطر’ – ‘برای اولین بار طعم بی بها’ در macaron فرم – اما آن تاخت و تاز سونیک نام تجاری یک حرکت به طور مستقیم تحت تاثیر اتهام به سمت دیجیتال.

“صدای سیستم عامل تجارت الکترونیک مانند الکسا و گوگل به خانه که در آن مردم می توانند پرداخت آوردن ما به قلمرو جدید می گوید:” Rajamannar. “صدای توانایی ندارد به محدود به صدا-تنها سیستم عامل – آن خواستار فرصت را در دنیای فیزیکی نیز: مصرف کنندگان را بشنود مستر کارت صوتی پذیرش صدا در پایان از معامله بدون در نظر گرفتن جایی که آنها هستند … آنلاین در فروشگاه, در سالن, در صدا-دستگاه های فعال مانند الکسا…

“یک فعال پیش بینی رویکرد به ما کمک کرده است شناسایی فرصت ها برای رشد به جای پیدا کردن خود را در یک محل که در آن ما احساس را پشت سر گذاشت.”

صدای یک منطقه کلیدی مورد علاقه برای ویزا هم با توجه به سر آن بازاریابی برای هند و جنوب آسیا Sujatha کومار. او تصور آینده ای که در آن بانکداری تلفن همراه است که در آن ارائه دهندگان خدمات مطرح رقابتی جدی تهدید و صدای ساخته شده را به تمام سیستم های پرداخت.

“چگونه ما یکپارچه فعال است که به رغم نیاز به اقدامات امنیتی خواهد بود که کلید به کسی که موفق” او می گوید.

آن را غیر ممکن است برای پیش بینی چه کسی برنده خواهد شد در پایان روز: بانک های بزرگ با مقیاس ساخته و قابل دفاع دیجیتال بنیاد neobanks با cool tech اما مردد مشتریان و یا چپ-از-بازیکن میدان مانند Facebook را ترازو و یا یک هوش مصنوعی هدایت کسب و کار در حال حاضر در دوران جنینی.

“اما هر چه شما باور زیرساخت است که نشسته است پشت بانکداری و خدمات مالی را برای تبدیل شدن به بیشتر های دیجیتال وجود دارد و باید یک حرکت به سوی معماری جدید برای حمایت از که می گوید:” مبارک. “این بهتر, اما وجود دارد خیلی بیشتر به آن بروید.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر