برایان Lesser می شود کارآفرین دوباره ، می پیوندد حزب اول راه اندازی داده ها

ماه ها پس از کناره گیری از یکی از
بزرگترین مشاغل رسانه ای در جهان، برایان لیکر دوباره یک کارآفرین است.

Lesser, a digital ad pioneer who resigned as CEO of AT&T’s Xandr advanced advertising unit in
آوریل، به عنوان رئیس اجرایی راه اندازی مدیریت هویت مصرف کننده InfoSum نامگذاری شده است، شرکتی که او به عنوان عضو هیئت مدیره مشاوره می دهد و به جمع آوری بودجه برای آن کمک کرده است.

“من
دوست داشت کار در داخل شرکت های بزرگ ، چه که WPP بود و یا AT &T ، اما چیزی بسیار خوشحال کننده در مورد بودن در راه اندازی که در آن تمام وقت من استفاده می شود برای کمک به مدیریت کسب و کار وجود دارد
و به مشتریان کمک کنید.» لستر در آستانه اعلام صبح امروز به MediaDailyNews گفت که InfoSum یک سری ۱۵٫۱ میلیون دلاری A round of funding را بسته است. “درون بزرگ
شرکت ها، کمتر وقت شما صرف انجام این کار می شود و بیشتر وقت شما صرف مدیریت شرکت می شود.»

تبلیغات

تبلیغات

در واقع ، Lesser در حال اجرا بود Xandr زمانی که آن را ساخته شده سرمایه گذاری قبلی در
InfoSum، که به دور جدید نورد کردم، همراه با دیگر سرمایه گذاران استراتژیک از جمله Ascential، Akamai، Experian و ITV، و همچنین شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر Upfront Ventures و IA Ventures.

Lesser گفت : بودجه استفاده خواهد شد برای گسترش پایگاه مشتری InfoSum در ایالات متحده و خارج از کشور ، و که او خواهد شد به طور فعال مدیریت آن تلاش ها همراه با مدیر عامل InfoSum و
بنيانگذار نيک هالستد

کمتر — که بخشی از تیم استارتاپ بود که 24/7 رئال مدیا را تأسیس کرد، و در نهایت انواع استارتاپ های دیجیتال را در داخل WPP ایجاد کرد، از جمله Xaxis،
پس از آن توسط WPP به دست آورد — گفت که او به InfoSum به دلیل سادگی و پیچیدگی مصرف کننده آن “حزب اول” راه حل تطبیق داده ها جذب شد.

“داده های مشتری شخص اول برای رانندگی تعامل بازاریابی موثر مهم تر شده است، اما شرکت ها در چگونگی به اشتراک گذاشتن داده های خود و چگونگی به اشتراک گذاشتن داده های خود پیچیده تر نشده اند
تقویت آن، او توضیح داد، و اضافه کرد که در حالی که یک صنعت کلبه در اطراف شرکت هایی که داده های شخص اول را، “anonymize آن، و ارسال آن را به عقب به طوری که می توان آن را به هدف استفاده می شود ظهور کرد
مصرف کنندگان به طور موثرتر, InfoSum با بهره گیری از فن آوری به سادگی آن را تعویض.

او ادامه می دهد: «InfoSum رویکرد متفاوتی دارد» با اشاره به این که «غیرمتمرکز است
در مقابل متمرکز. و در مقابل یک باغ دیوار دار فدرال می شود.»

گذشته از سریع تر و کارآمدتر از راه حل های شخص ثالث، Lesser می گوید رویکرد InfoSum بیشتر است
اثبات آینده، چرا که او می گوید رویکرد شخص ثالث در برابر تغییراتی که در حال حاضر در بازار صورت می گیرد ایستادگی نخواهد کرد — به خصوص رویکردهای نظارتی، رویکردهای تکنولوژیکی مانند “تخریب کوکی های مرورگر،” و تغییرات سیاست توسط شرکت هایی مانند اپل که در حال تبدیل شدن به سخت گیرانه تر در مورد چگونگی شرکت ها می توانند به داده های شخصی مصرف کنندگان خود دسترسی داشته باشند.

در مقابل ، او گفت : فن آوری InfoSum را قادر می سازد احزاب اول به “درک که در آن یک مسابقه با داده های مشتری وجود دارد و اجازه می دهد تا آنها را برای به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها می خواهند به
به اشتراک بگذارید.”

او تأکید کرد که «هیچ حرکتی از داده ها وجود ندارد و InfoSum صاحب هیچ داده ای نیست. ما هیچ جایگاهی در آن نمی گیریم.»

در نهایت، او گفت،
آن را به مشتریان InfoSum برای تعیین انطباق حریم خصوصی است، و که بسیاری از شرکت ها در حال حاضر ارائه تطبیق داده های حزب اول ممکن است تبدیل به مشتریان. اون به اون اکسپريان اشاره کرد که
مدیریت پایگاه داده humongous از داده های مصرف کننده حزب اول، یکی از سرمایه گذاران استراتژیک آن است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im