Budweiser راه اندازی طرح کارت هدیه به صرفه جویی در بریتانیا بارها

Budweiser بالا بردن شیشه ای به بریتانیا مبارزه بارها راه اندازی شده توسط a £1m کارت هدیه ابتکار برای قفل کردن کاربران به خرید پیش از نوشیدنی های پیش از نهایی خود را پس از coronavirus بازگشایی.

صرفه جویی در میخانه کمپین زندگی به دنبال به جلو را صرف برای کمک به جزر و مد صاحبخانه بیش از طی یک دوره بی سابقه اختلال به عنوان بریتانیا انتشارات فرهنگ قرار داده است بر روی یخ برای جلوگیری از شیوع کروناویروس.

دولت بریتانیا دستور داد هر میخانه و بار در کشور درهای خود را به منظور تضعیف گردهمایی های اجتماعی است که می تواند گسترش ویروس – اما چنین اندازه گیری شدید خطرات قتل خاموش یک صنعت در حال حاضر در حال مبارزه.

ترس از دست دادن کسب و کار این مستلزم Budweiser انجام شده است همه از آن می توانید برای کمک به حمایت برای مطابقت با تمام خرید به همراه کلاه £1m کمک به حفظ جریان های نقدی از طریق این دوره دشوار است.

Budweiser دم گروه رئیس جمهور پائولا Lindenberg, نظر: “ما می دانیم که استرالیایی ها در مورد پرشور بارها بنابراین ما راه اندازی کرده اند ما ‘صرفه جویی در منشور زندگی’ برنامه برای کمک به آنها را پشتیبانی محلی خود را در طول این زمان.”

Budweiser قبلا اعلام آن را به تغییر مسیر ورزش و سرگرمی صرف به سمت غیر انتفاعی. رقیب آبجو Diageo راه اندازی کرده است حمایت خود را بسته با گینس حمایت £1m برای حمایت بریتانیا bartenders دستمزد.

روز جمعه TBWA\MCR و هوس سیاهگوش برنده درام است یک دقیقه مختصر رقابت برای کاهش ذرات از همه گیر با یک مفهوم برای ‘اقامت مسافرخانه’ – دیجیتال میخانه برای مصرف کنندگان به جمع بدون ترک خانه های خود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im