Budweiser تغییرمسیر ورزش و سرگرمی صرف به غیر سود

Distiller Anheuser-Busch را Budweiser است و پیوستن به آن ورزش همکاران برای کمک به مقابله با خرید اینترنتی از coronavirus بحران repurposing آن گیاهان و تدارکات شبکه به تولید ضد عفونی کننده دست و استفاده از متروکه در ورزشگاه ها به عنوان مراکز اهدای خون برای صلیب سرخ آمریکا.

آبجو متعهد به کمک مالی $5m به سازمان غیرانتفاعی آن را به عنوان صحنه های نقدی اختصاص داده شده برای ورزش و سرگرمی به سمت حاوی شیوع و همچنین تخصیص اعتبار رسانه ای خود را نسبت به رله اطلاعیه های خدمات عمومی.

میشل Doukeris مدیر اجرایی Anheuser-Busch ما گفت: “Covid-19 اتحادش را تغییر چگونه ما تمام زندگی ما اما آن تغییر نکرده Anheuser-Busch اولویت و تعهدات ما به عنوان یک کارفرما به یک شریک کسب و کار و شرکت شهروند است.

“در حالی که ما نمی تواند به حل این بحران در خود ما ما مفتخریم به انجام آنچه ما می توانیم برای خدمت و حمایت از جوامع ما در نیاز و قهرمانان در خط مقدم با استفاده از توانایی های ما روابط ما و رسیدن ما به انجام بخشی از ما. ما دعوت از شرکت های دیگر خود را به استفاده از قابلیت های منحصر به فرد برای پیوستن به ما در این تلاش آنها را به طوری که ما با هم می توانید تفاوت را.”

به عنوان بخشی از آن بسیج AB InBev نام تجاری Budweiser منتشر کرده است یک تیم یک وطن پرست نقطه ارج نهادن معمولی آمریکایی است که افزایش یافته است به coronavirus چالش با ادامه خدمت به جوامع خود در سراسر شیوع.

این بیماری همه گیر در حال حاضر در طلیعه تغییرات عمیق به AB InBev کسب و کار است که در حال حاضر جذب نزدیک به $300m ضربه مالی از ویروس های حسابداری برای بدتر شدن وضعیت از طریق مارس.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im