Budweiser زنده ‘Whassup?’ به یاد مردم برای بررسی در طول مستند

به مردم یادآوری برای بررسی در در دوستان و خانواده در طول مستند دوره Budweiser به بازبینی آن یاد ‘Whassup’ آگهی.

با استفاده از اصلی بازیگران با دوباره ضبط شده صوتی برای اطمینان آگهی اطاعت از دولت های مستند اقدامات این نقطه منجر بیننده به این باور است که آنها در برقراری ارتباط با یکدیگر از قرنطینه.

Budweiser تصمیم به بازسازی بازرگانی در پاسخ به YouGov بینش است که یکی در پنج استرالیایی در حال زندگی در طول مستند.

نقطه هدف تشویق مردم به فکر می کنم از کسانی که ممکن است به آنها نیاز دارید در حال حاضر با این پیام: ‘جوانه های پشتیبانی جوانه; ورود شماست.’

با استفاده از هشتگ #TogetherAtADistance و Budweiser می خواهد به تجمع مردم برای حمایت از یکدیگر و به آنها یادآوری کنید که در حالی که ما نمی تواند جسمی آنها می توانید همیشه در ارتباط ماندن.

“بسیاری از ما در سراسر جهان مجبور به انطباق با راه ما در زندگی ما روز به روز زندگی می کند در واکنش به جهانی بهداشت از بحران – به خصوص در راه ما معاشرت. ما می خواستیم به یک لبخند به چهره مردم در حالی که همچنین با تاکید بر اهمیت چک کردن در با عزیزان پس از آن ساخته شده حس دوباره به ما یاد Whassup آگهی برای این هدف جدید” توضیح Elise, Dickinson, مدیر بازاریابی برای Budweiser انگلستان است.

“Budweiser همواره بخشی از فرهنگ عامه و این کار است که قادر به آوردن سبکی به این زمان به چالش کشیدن در راه است که تنها جوانه می – تقویت نقش خود را از آوردن دوستان هم هر چند در حال حاضر در یک فاصله است.”

وجود دارد در به یاد ماندنی ترین آگهی های تمام-زمان بازگشت در سال 1999 آن را یکی از اولین کمپین تا کنون ویروسی با تقلید از ظاهر شدن در سراسر اینترنت در تلویزیون نشان می دهد و در فیلم. آن را زد در سراسر جهان تا سال 2002.

این اولین بار نیست Budweiser ميهمان نقطه کلاسیک. به مناسبت آگهی 20-تولد در سال گذشته جوانه طرفداران جهان طولانی ترین Whassup? زنجیره ای با هم با استفاده از Instagram داستان.

به طور مشابه در سال 2018 به ترویج همکاری برگر کینگ و بادویزر گرد هم آمدند تا از نو خلق کردن یاد ad. بازسازی اصلی تجاری شامل ویژه cameo از پادشاه خود را.

کلی امتیاز

0/5
رای

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de