برگر کینگ با استفاده از ‘کپک زده هوپر” برای راه اندازی کمپین برجسته حذف نگهدارنده های مصنوعی

Category: سانتایمز Comments: No comments

برگر کینگ خدمت جدید جهانی مبارزات انتخاباتی آگهی با یاد برگر تحت پوشش در قالب.

نه “کپک زده هوپر” است نه یک آیتم منو جدید اما برگر کینگ چهارشنبه اعلام کرد که این اجازه برگر پوسیدگی به ایجاد یک بیانیه.

زنجیره ای فست فود در انتشار اخبار گفت که این نمایش در قالب “می تواند یک چیز زیبا” را برجسته بین بردن نگهدارنده های مصنوعی از اندازه بزرگتر در بیشتر کشورهای اروپایی و در انتخاب بازارهای ایالات متحده.

بر خلاف ویروسی تصاویر و فیلم ها که نشان داده اند رستوران برگر تغییر بسیار کمی در طول چند سال Burger King آگهی گذشت زمان اشاره به تعداد روزهای پس ساندویچ آماده شد و نشان از رشد کپک. این شامل یک خط با این مضمون که “زیبایی بدون مواد نگهدارنده مصنوعی.”

فرناندو ماچادو جهانی افسر ارشد بازاریابی برای برگر کینگ شرکت مادر رستوران مارک های بین المللی گفت: آمریکا امروز مقامات می خواستم برای انجام کاری که خواهد به ایستادگی کردن.

“زیبایی از مواد غذایی واقعی است که آن را زشت می شود. این دانش مشترک است که واقعی غذا رو به وخامت سریع تر به دلیل آن رایگان است از نگهدارنده های مصنوعی,” ماچادو گفت. “به جای این برنامه شامل ما گنده ساندویچ با کلاسیک بی عیب و نقص و اغلب بیش از حد کامل عکاسی سبک به طور معمول مورد استفاده در فست فود, تبلیغات, ما تصمیم به نمایش گذاشتن چیزی واقعی و صادقانه است که تنها برگر کینگ می تواند انجام دهد.”

گنده بدون مواد نگهدارنده و رنگ یا طعم دهنده های مصنوعی از منابع در حال حاضر در دسترس در 400 مکان های ایالات متحده و “را به تمام رستوران ها در طول سال” کریستوفر Finazzo برگر کینگ رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای گفت.

این شرکت همچنین اعلام کرد بیش از 90 درصد از مواد غذایی در برگر کینگ رستوران ها از رنگ و طعم دهنده و مواد نگهدارنده مصنوعی از منابع. MSG و شربت ذرت با فروکتوز بالا را نیز حذف شده از تمام مواد غذایی ،

در حال حرکت به دور از مواد مصنوعی جدید نیست.

رقیب مک دونالد اعلام کرد که در سال 2018 بیشتر از خود همبرگر رایگان از جعلی و رنگ و طعم دهنده و مواد نگهدارنده.

تعداد فزاینده ای از ملی فست فود زنجیره ای همچنین اعلام کردند که خود را مرغ یا گوشت گاو منابع از آنتی بیوتیک ها از جمله Chick-fil-A ملاقات کرد که هدف خود را در مارس 2019, ماه جلوتر از برنامه.

Millennials نیز تمایل به نفع غذاهای با کمتر مواد مصنوعی و که کمتر فرآوری شده, بث بلوم شرکت تحقیقات بازار Mintel دانشیار مدیر سازمان غذا و نوشیدنی و گفت: امروز ایالات متحده آمریکا در ماه اوت است.

“این خوب است برای چیزی به چربی” بلوم گفت. “این فقط نیاز به نوعی از تمام مواد تشکیل دهنده.”

در ادامه مطلب usatoday.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>