کسب و کار و مصرف محتوای همچنان به افزایش شیفت از “اندیشه رهبری” به “اجتماعی, گوش دادن’

آگهی صنعت علاقه در کسب و کار-مطالب مرتبط
همچنان به صعود-برای تبلیغ کنندگان و سازمان های — پس از توفنده در ابتدا در آغاز در ایالات متحده همه گیر محدودیت دوره با توجه به تجزیه و تحلیل هفتگی افزایش
محتوای دیجیتال مصرف از Bombora.

سطوح بهره که سقوط کرد در پایان ماه مارس دنبال کار از خانه محدودیت در جای خود قرار داده و در اکثر تبلیغ کنندگان و سازمان ها شده اند
روند صعودی داشته و در واقع مشخصی فراتر قبل از همه گیر سطح

“”اندیشه رهبری” شده است مسطح در میان برندها در حالی که ‘اجتماعی, گوش دادن’
در حال افزایش بوده است برای هر دو علامت های تجاری و سازمان ها از اواسط اردیبهشت” روزجهانی مایکل مک لارن, مدیر عامل شرکت B2B گروه در Merkle و متخصص در تجزیه و تحلیل Bombora داده.

“این یافته های یک بررسی اخیر از ماده نشان می دهد که مصرف کنندگان بیشتر احتمال دارد به نوبه خود به توصیه های دوستان, خانواده و رسانه های اجتماعی اثرگذارندهها از مارک های
در طول همه گیر” او توضیح می دهد اضافه کرد: “حتی قبل از COVID-19, حمایت بازاریابی مشاهده شده است به عنوان” بالا آمدن.’ این برنامه را دیده اند 25 درصد سنبله در میان
علامت های تجاری در نیمه دوم اردیبهشت. به عنوان سلف سرویس گزینه های تبدیل به آسانی در دسترس برای خریداران B2B معتبر محتوا از اعتماد همسالان باقی خواهد ماند در حق است.”

تبلیغات

تبلیغات

مک لارن
همچنین کاهش علاقه در مورد “خدمات خلاق” در میان تبلیغ کنندگان و سازمان و این باورند که آن را “یک نتیجه از مارک های دست زدن به جنبه های خود را در بازار برنامه های
با منابع داخلی آزاد کردن سازمان به کار بر روی ایده های بزرگتر. این می تواند توضیح دهد که چرا مارک های مورد علاقه در آژانس های خلاق و سر به فلک کشید در اطراف اواسط ماه مه.”

دیگر
مدت عنوان آگهی صنعت حرکت بیشتر به یک “بازیابی طرز فکر” مک لارن انتظار برای دیدن “بازگشت به فروش است.”

“برندها به دنبال رشد همکاران که
می تواند در ارائه پاسخگو پیام های بازاریابی است که کمک خواهد کرد که بازگرداندن ارزش ويژه برند است که شروع به نشان دادن نشانه هایی از رشد مثبت برای اولین بار از اوایل ماه مه” او آمده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de