موفقیت کسب و کار در زمان Coronavirus: راهنمایی در مورد چگونه شما می توانید آب و هوا طوفان

در طول شیوع کروناویروس ما خواهد شد به اشتراک گذاری افکار و ایده های خود با مشتریان ما در هر هفته در مورد چگونه ما می توانیم با هم کار کنند برای دیدار با بازاریابی و چالش های کسب و کار است که Coronavirus ایجاد کرده است. در حالی که مردم سلامت و تندرستی است که اولویت شماره یک موفقیت کسب و کار را تعیین خواهد کرد اگر همان کسانی که مردم را شغل برای بازگشت به. کمک به مشتریان آب و هوا طوفان و ظهور دست نخورده است و موضوع این پست ما امیدواریم که شما پیدا کردن برخی از ارزش در آنها.

ما در حال زندگی در بی سابقه بار.

اطلاعات در مورد چگونه دولت انتظار دارد همه ما را به رفتار در حال تغییر است به صورت روزانه. چگونه ما به این وضعیت وخیم را تعریف ما به عنوان مردم کسب و کار و نام تجاری.

درست به مردم ما برای اولین بار فلسفه و رویکرد ما به هر گونه چالش شروع می شود با درک مردم است.

مردم احساس مضطرب و نگران و دست پاچه می ترسم.

مدارس و محل های کار بسته اند; ما در حال خواسته به خود منزوی; بدترین هنوز به آمده است.

در ماه های آینده مردم احساس خواهد شد قطع و جدا شده است. به خصوص افراد مسن و کسانی که به تنهایی زندگی می کنند و کسانی که رنج می برد از نظر مالی.

به عنوان بحران در ادامه این احساسات تنها رشد خواهد کرد.

گذشته از سلامت جسمی و روانی وجود دارد دغدغه اقتصادی برای مردم خواهد شد و آنها قادر به پرداخت اجاره ؟ آنها قادر به تغذیه خانواده خود را? آنها را به بازگشت به زمانی که همه این است که بیش از? از یک چشم انداز کسب و کار این احساسات جهانی هستند برای رهبران و مدیران و کارکنان خود را.

این احساسی متن مهم است که فکر کردن در مورد چگونگی کسب و کار و برندها پاسخ به کوروناویروس.

برای شرکت چگونه آنها نگاه کنید بعد از مردم از اهمیت پارامونت است. آنها باید صادقانه و شفاف با کارکنان خود را در مورد وضعیت و اطمینان آنها را که اولویت این است که برای حفظ شغل خود و شرکت رفتن. ترویج فرهنگ ‘است که در’ کمک می کند و ارائه فن آوری برای اطمینان حاصل شود که کارکنان به ماندن متصل شده و قادر به انجام شغل خود را از راه دور که در آن ممکن است ضروری.

بدون یک متحد با انگیزه و متعهد نیروی کار آن را دشوار خواهد بود برای هر کسب و کار به آب و این طوفان است.

برای برندهای اگر چه وضعیت ما در منحصر به فرد است اساسی استراتژیک سوال همان است که همیشه بوده است:

چگونه می توانید نام تجاری خود را از ارزش به مردم ؟

در واقع وضعیت کنونی تنها تقویت ارتباط این سوال.

شروع شده توسط خودتان:

چگونه می توانید [نام تجاری] بود که بسیاری از ارزش به [مخاطبان خود را] در زمان بحران ؟

تلاش های بازاریابی باید به طور مستقیم رسیدگی به نیازهای مشتریان خود و در جامعه بزرگ است. با ارزش ترین این تلاش ها خواهد بود اقدامات نه کلمات. چه مارک انجام خواهد شد و مهم تر از آنها چه می گویند.

ما در حال حاضر شاهد نمونه هایی از این رفتار نوع دوستانه در عمل:

سازنده عطر در LVMH است که با استفاده از خطوط تولید خود را به دست sanitisers. Brewdog در حال انجام همان کار در بریتانیا است. بانک ها در ارائه وام مسکن پرداخت تعطیلات را به مشتریان خود.

این طرح نیازی به پیچیده است. هر سهم کمک می کند. برای بسیاری از شرکت ها بزرگترین و مهم ترین سهم را به سادگی خواهد بود ادامه داد: عرضه و توزیع محصولات خود را به کسانی که بیشترین نیاز.

اگر چه آن را در حال حاضر دشوار است تصور کنید نرمال خواهد شد در نهایت بازگشت و هنگامی که آن را ندارد, راه برندها عمل کرده اند در طول Coronavirus را تقریبا به طور قطع بر راه آنها درک شده و پس از آن.

این مسئولیت ما را برای دیدن مردم ما حق را از طریق بحران و از طرف دیگر.

مت اندروز مدیر ارشد استراتژی افسر در RocketMill.

// در این مقاله برجسته

RocketMill

RocketMill مستقل مجموع عملکرد بازاریابی سازمان مستقر در برایتون. ما زمانی رشد قابل توجهی از مشتریان موجود از جمله کیمبرلی-کلارک و Dropbox در حالی که اهمیت حیاتی seve…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im