کسب و کار باید تحت پیگرد قانونی قرار کالیفرنیا برای حفظ حریم خصوصی نقض قانون آنا می گوید

شرکت ها نباید تحت پیگرد قانونی بیش از هر زمان نقض کالیفرنیا گسترده مصرف کننده حریم خصوصی عمل می کنند با توجه به COVID-19 pandemic, انجمن ملی تبلیغ استدلال می کند در یک جدید
پر کردن با دولت دادستان کل خاویر بکررا.

“کسب و کار هستند طبعا با تمرکز بر حصول اطمینان از سلامت و ایمنی کارگران و حفظ کارآیی اقتصادی در
چهره بسیار زیاد چالش های” آنا می نویسد در نظرات ارسالی جمعه به بکررا. “کسب و کار نباید جریمه تحت CCPA برای زمان انجام و یا فعالیت هنگامی که خود را
توجه به حق متمرکز مبرم و مهم از مدیریت این رمان coronavirus.”

آگهی گروه اضافه می کند که حریم خصوصی تنظیم کننده در بریتانیا را “معلق
حفاظت از داده ها اقدامات نظارتی در طول شیوع بیماری است.”

“کالیفرنیا دادستان کل باید دنبال بریتانیا … رویکرد با خودداری از استفاده از فعالیت های انجام شده در طول
این بسیار دشوار است در حال حاضر دوره به عنوان یک قلاب برای اجرای عملیات” ارتش ملی افغانستان می نویسد.

تبلیغات

تبلیغات

کالیفرنیا مصرف کننده حریم خصوصی عمل می کنند که اثر در زمان Jan. 1 می دهد مصرف کنندگان حق
یاد بگیرند که چه اطلاعات شخصی جمع آوری شده در مورد آنها توسط شرکت های که اطلاعات حذف شده و جلوگیری از فروش است که اطلاعات را به اشخاص ثالث. اجرای میله میله برای شروع در
جولای.

در آن جدیدترین و نظرات و آنا نیز تکرار یک درخواست برای اولین بار ساخته شده در ژانویه — قبل از COVID-19 به طور قابل توجهی تحت تاثیر ایالات متحده کسب و کار — برای یک
شش ماه تاخیر در اجرای. در اوایل این ماه ارتش ملی افغانستان و دیگر گروه های کسب و کار تکرار شده که درخواست به طور خاص با استناد به COVID-19 به عنوان یک دلیل جدید برای به تعویق انداختن
اجرای.

مشاور بکررا گفت: در اوایل این هفته است که دادستان کل است که در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای حرکت به جلو با اجرای به عنوان اصل برنامه ریزی شده است.

“در حال حاضر
ما متعهد به اجرای این قانون پس از نهایی قوانین یا جولای 1, هر کدام که می آید برای اولین بار” مشاور اعلام کرد. “همه ما متوجه این واقعیت جدید ایجاد شده توسط COVID-19 و
افزایش ارزش حفاظت از مصرف کنندگان از حریم خصوصی آنلاین است که همراه با آن است. ما را تشویق به کسب و کار به خصوص آگاهی از امنیت داده ها در این زمان اضطراری است.”

دفاع
گروه گزارش های مصرف کنندگان در روز پنج شنبه خواست بکررا به رد درخواست برای به تعویق انداختن اجرای.

“AG باید رد بدبینانه تلاش بسیاری از گروه صنعت به استفاده از های اخیر
coronavirus بحران برای فرار از مسئولیت های خود را تحت قانون” گروه نوشت. “شرکت های ساخت یک حسن نیت و تلاش برای تطابق با CCPA باید چیزی برای ترس. انطباق باید
نسبتا ساده است — دسترسی حذف و انصراف از فروش.”

روز جمعه گزارش مصرف کننده تحلیلگر سیاست مورین Mahoney خواست بکررا به انکار ANA درخواست برای خودداری از
تعقیب هر زمان نقض.

“این مضحک است که صنعت تبلیغات می خواهد به بهره برداری COVID-19 به ادامه فروش به مصرف کننده داده ها بدون هیچ گونه توانایی برای کسی که به
جسم” او اعلام کرد.

او افزود که بکررا را باید “حرکت پیش رو با برنامه ریزی جدول زمانی برای CCPA اجرای از جمله شرکت های هلدینگ پاسخگو برای
نقض از ژانویه سال 2020 است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de