کابل تلویزیون شبکه های خبری رشد 31٪ در درآمد آگهی نخست وقت ماه مه – ژوئیه ، فاکس اخبار Tops

در این سال بزرگ انتخابات سیاسی، شبکه های خبری تلویزیون کابلی
دیده می شود 30 ٪به علاوه نخست وقت تبلیغات رشد درآمد — با فاکس نیوز کانال قوی ترین مجری.

در تازه ترین دوره سه ماهه — ماه مه تا ژوئیه — درآمدهای آگهی نخست وقت افزایش یافت
به گزارش Accu-TV شاخص استاندارد مدیا، ۳۱٫۵٪ تا ۱۵۸٫۷ میلیون دلار (۸ بعد از ظهر تا ۱۱ بعد از ظهر) در مقابل دوره سه ماهه قبلی (فوریه تا آوریل) است.

فاکس اخبار کانال ارسال شده در تاریخ بهترین
نتایج، افزایش ۴۴٫۳٪ به ۷۹٫۷ میلیون دلار برای ماه مه تا ژوئیه، در حالی که سی ان ان ۲۸٫۴٪ به ۴۵٫۷ میلیون دلار و MSNBC ۱۱٫۸٪ بالاتر از ۳۳٫۳ میلیون دلار بود.

با نگاهی به کل دوره شش ماهه، SMI
می گوید “تاکر کارلسون امشب” در 37.2 میلیون دلار به عنوان بهترین مجری فاکس نیوز نخست وقت کشیده شده است. درست پشت سر “زاویه اینگراهام” (۳۶٫۶ میلیون دلار) و “هانیتی” بود
(36.2 میلیون دلار)

تبلیغات

تبلیغات

نمایش برتر MSNBC “نمایش ریچل مدو” بود — 20.8 میلیون دلار، در حالی که سی ان ان “Cuomo نخست وقت” و “اندرسون کوپر 360” گره خورده با $19.1
میلیون.

برای دوره شش ماهه به طور کلی، این سه شبکه ۲۱۹٫۷ میلیون دلار کشیدند.

داده های SMI از فاکتورهای خام می آید — مقادیر واقعی دلار صرف شده در هر خرید آگهی — از شش
هفت آژانس رسانه ای که گروه هایی را در دست دارند و همچنین آژانس های رسانه ای مستقل، ۸۵٪ بازار تلویزیون ملی را در بر می گیرد.

SMI ‘s Accu – تلویزیون ادعا می کند دقت بین 96 ٪ تا 99 ٪ در برابر شبکه ها’
اعداد داخلي .

برای تازه ترین ماه ماه اوت — که هم شامل کنوانسیون ملی دموکراتیک مجازی و هم کنوانسیون ملی جمهوری خواهان بود — رتبه بندی برای هر سه رشد کرد
شبکه ها در زمان نخست، با فاکس نیوز کانال حفظ سرب بیننده بزرگ خود را.

در طول دوره زمانی نخست وقت ۸ تا ۱۱ بعد از ظهر، فاکس ۴۹٪ تا ۳٫۶ میلیون بیننده اندازه گیری شده نیلسن بالا بود، در حالی که
ام اس ان بی سی ۴۸٪ بالاتر از ۲٫۲ میلیون و سی ان ان ۱۵٪ بالاتر از ۱٫۷ میلیون نفر بود.

کل مشاهده روز نیز به شدت بالا بود — با فاکس اضافه کردن 32 ٪ به 1.7 میلیون ، MSNBC در حال رشد 44 ٪ به 1.3 میلیون و سی ان ان
افزایش 47٪ به 1.0 میلیون.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im