می توانید سیب شکل عمل بعدی آگهی خرید ؟

اخیر بادها آورده اند و عدم اطمینان به سرزمین ad tech.

بازاریابان یک بار در زمان تبلیغات شخصی برای اعطا. اما مصرف کننده حریم خصوصی قوانین و مقررات, همراه با سقوط قریب الوقوع از
کوکی را بازیگران آن به شک خروج این صنعت با بحران هویت — به معنای واقعی کلمه و ظاهرا.

در میان این چالش ها تبلیغ ناشران و تبلیغ شرکت های فن آوری هستند
برگزاری بهترین ذهن در به امید پیدا کردن راه حل با صنعت سازمان دفاع از تلاش های است که اولویت بندی حریم خصوصی در حالی که اجازه می دهد سالم کسب درآمد.

این triopoly از
Google, Facebook و آمازون را ادامه خواهد داد به بالا از ذهن است.

اما بازاریابان عامل با یک چشم به سوی آینده نیز باید نگه داشتن چشم و نزدیک در یکی دیگر از فن آوری های غول پیکر است که می تواند بازی در
تبلیغات در آینده جهت: اپل.

اپل راه و ما چگونه به اینجا رسیدیم

اپل شده است فکر کردن در مورد آینده تبلیغات برای مدت زمان طولانی — بیش از یک
دهه, در واقع.

تبلیغات

تبلیغات

بیشتر بدانید گوگل به عنوان بزرگترین بازیکن در رسانه های آنلاین, اما از 10 سال پیش در فضای تلفن همراه نیست به عنوان حل و فصل. فقط پس از گوگل خریداری DoubleClick به سوخت و گسترش آن
به عنوان یک بازیکن در نمایش تبلیغات اپل درگیر در یک جنگ مناقصه با غول جستجو برای تلفن همراه ad بازار ادموب.

گوگل برنده است که نبرد اما اپل همچنان به فشار به
فضای تبلیغاتی با کسب ادموب رقیب Quattro Wireless و ساخت یک محصول به نام iAd آغاز شد که به عنوان یک شبکه تبلیغ برای توسعه دهندگان نرم افزار.

پس از آن به عنوان گوگل حرکت تبدیل
آن را به یک رهبر در نمایش, بازاریابی اپل رفت و در جهت دیگر سازندگان: iAd در سال 2016.

به موازات افزایش programmatic موجب این صنعت به تمرکز بر هدف قرار دادن مخاطبان در
زمان واقعی. بیش از چند سال آینده ثالث جمع آوری داده ها نشو و نما به نقطه ای که به نظر می رسید تقریبا هر آگهی شرکت فن آوری متعلق به اطلاعات کاربر.

چشم انداز شروع به تغییر
دوباره پس از Facebook کمبریج Analytica رسوایی به اوج خود رسید با اطلاعات حریم خصوصی قوانین و مقررات مانند GDPR و CCPA.

اپل به رسمیت شناخته شده یک فرصت در هرج و مرج است. به کارگیری
بسیار عالی بازاریابی است که ما آمده ایم به انتظار آن موقعیت خود را به عنوان چهره حریم خصوصی در فناوری بزرگ.

چه این می تواند برای تبلیغات دیجیتال

اما با وجود آن عمومی
موضع در حریم خصوصی کاربر اپل به هیچ وجه رها شده تبلیغات به عنوان یک منبع درآمد.

در حالی که حفظ حریم خصوصی و پیام موفق در بخش با توجه به کاربر ضریب اطمینان در برابر تبلیغات هدفمند, تبلیغ,
می توانید هدفمند آگهی اقدام به خرید از طریق اپل — مثلا خرید در اپل اخبار بر اساس دادههای رفتاری مانند برنامه دانلود تاریخچه.

در ضمن تحکیم کاهش بازاریابان
یک بار-گزینه های فراوان برای ad-tech همکاران به چند بازیکن بزرگ. برای هر داستان موفقیت مانند تجارت میز وجود دارد شرکت هایی مانند Natsciteachassoc که به دست آورده بود توسط AT&T و Eyeview که
بسته خود را درب.

فاز خارج از کوکی ها نیز با کیفیت مخاطبان هدف قرار دادن سخت تر برای پیدا کردن.

Google, Facebook و آمازون مهم باقی خواهد ماند با توجه به احداث مخازن
اول داده اما از آن خواهد شد سخت تر به فشار عملکرد مستقل جهان در میان مسائل مانند جهانی ردیابی ID.

این مبارزات ایجاد اتاق را برای یک بازیکن دیگر و
اپل ایده آل, نامزد, با تشکر زیر استفاده می شود دارایی های مانند صفری.

عملکرد موثر بازاریابان می دانیم که بیش از همیشه کلید موفقیت رسانه ها مشارکت داده ها منحصر به فرد و یا
موجودی منحصر به فرد. اپل هر دو.

این چه معنایی میتواند برای آینده دیجیتال آگهی خرید ؟ بیایید شروع با سافاری.

اپل مرورگر محبوب را به مدت طولانی محدود با هدف قرار دادن
و گزارش خود را با ردیابی هوشمند پیشگیری (ITP) که منجر به عملکرد بسیاری از تبلیغ کنندگان در تلاش برای توجیه سرمایه گذاری و در نهایت تغییر به رقبا مانند
Chrome.

اضافه کردن به که این صنعت نگرانی در مورد بازگشت به متنی هدف و کلیک کنید از طریق تبدیل و اپل در جایگاه نخست برای اثبات تاثیر مثبت می صفری
را در یک نام تجاری کسب و کار.

اگر چه اپل به معرفی توانایی هدف قرار دادن تبلیغ در اپل دیده بان بر اساس بینندگان داده ها از تلویزیون اپل و سپس گزارش در تبدیل طول می کشد که
محل در سیاحت اکتشافی در افریقا ؟

که نمی خواهد معنی کامل دید به هر مرحله ، هسته سیب حریم خصوصی پیام حفاظت از داده ها; آنها نمی خواهد به اشتراک گذاری اطلاعات خود را با هر کسی
چیز دیگری.

اما در جهان از دیواره باغ تبلیغ در حال حاضر در حال یادگیری چگونه برای واجد شرایط تاثیر سیستم عامل که اصلا ارتباط برقرار کند. به عنوان مثال عدم وجود خارجی تصور
ردیابی در Facebook نشده مانع از ادامه رشد.

در حال حاضر اپل (حداقل ظاهرا) قهرمان از مصرف کنندگان و مبارزه با کسانی که در ad tech که به آرامی
در نظر گرفته حقوق شخصی در سراسر وب.

که موقعیت را تغییر نمی دهد که تسلط خود را هنوز هم عمدتا ساکن در خرید از اپل. اما با ایجاد کردن یک مطلب منسجم ad tech
محصول آنها همچنین می تواند حک کردن تو رفتگی در دیوار خود را به عنوان چهارمین بازیکن امروز در بازاریابی دیجیتال triopoly.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im