می Covid-19 نیروی adtech تنظیم مجدد به عنوان رسانه سگک تحت فشار مالی?

در زمان بیماری همه گیر ذره از قبل موجود نقص در adtech. از سیستمیک ناکارآمدی به نظارت محدود به یک ارزش-تخلیه فقدان زمینه در سراسر, آگهی, سرمایه گذاری, اخبار رسانه های کشتی کج با ارائه مهم پوشش در برابر یک درآمد قابل توجهی کمبود.

به تازگی مدیران از اخبار بدن Newsworks اخبار آگهی جمعی پروژه ازن و خرید رسانه آژانس Mediacom صحبت درام را از طریق راه حل های آینده و در حال شتاب ناگهانی نیاز به تعمیر.

در اوایل این ماه Newsworks تخمین زده می شود که بیش از متعصب دیجیتال نام تجاری اقدامات ایمنی که توقف تبلیغات از ظاهر شدن در داستان در مورد ‘coronavirus’ هستند هزینه اخبار صنعت £50 متر در از دست تبلیغات درآمد بیش از یک دوره سه ماه می باشد. اکثر بازاریابان آن معتقد بودند غافل از این است.

صحبت کردن در طول درام دیجیتال تحول جشنواره تریسی د Groose اجرایی صندلی Newsworks گفت: “آن را تبدیل به یک سیستم است که در عمل در انزوا از هر کسی که نگاه کردن به آن به طور منظم.

بوده است وجود دارد تعدادی از چالش های ایجاد بیش از گذشته یا دو سال می شود آن را در اطراف با نام تجاری ایمنی, تقلب, کاهش ROI یا چه تبلیغات آنلاین واقعا بودجه.”

اما او تاکید کرد که مستند است مجبور به عمل است. “ما همه شروع به فکر کردن در مورد آنچه که ما می توانید انجام دهید بهتر است. و چگونه ما می توانیم دوباره ظهور قوی تر است.”

مشکل این است که در زیر میکروسکوپ در حال حاضر به عنوان Covid-19 پتانسیل درآمد شده است نقض در حالی که رسانه ها با تمرکز بر این موضوع است. “ما در حال نوشتن یک داستان همه نیاز به شنیدن در حال حاضر ما شاهد مخاطبان از 34 میلیون نفر از مردم هر روز خواندن ما روزنامه نگاری و در عین حال بسیار موجودی است که به دلیل مسدود coronavirus مسدود کردن” د Groose توضیح داد.

دامون Reeve, مدیر ارشد اجرایی از ازن پروژه, آگهی داد که ایالات رقابت اخبار مارک های نگهبان, رسیدن, تلگراف, اخبار, بریتانیا, DC تامسون و حتی سبک, مجله توافق کردند که وقت آن است که به شیوه های مناسب در محل. او گفت: “من فکر نمی کنم هر کسی می تواند پیش بینی کرده اند میزان تغییر و اختلال دیده ایم.”

حتی قبل از همه گیر GDPR و تحقیقات از ICO شدند آوردن “نسبتا تغییر به یاد ماندنی” که تغییر چگونه داده ها استفاده شده است پردازش شده و هدفمند. “همه گیر شده تجدید نظر در مورد آنچه که در واقع کار. ما یک بخشی از بسیاری از کسانی که بحث و واقعا شتاب آنها را.”

جف DuBurca مدیر ارشد استراتژی افسر Mediacom ارائه شده از سمت کلاینت نمایش وضعیت. آژانس مشغول بوده است بازنشانی استراتژی برای هر شریک است. اهداف در حال تغییر برای دیدار با واقعیت های کسب و کار, کانال در حال تغییر و خلاق است که از راه دور طراحی شده برای پاسخگویی به این نیاز است.

“گروه بانکی لویدز, تسکو, چکمه, و, آسمان برای مثال همه هزینه در اخبار برندها دلیل آن است که یک راه مهم برای رسیدن به این ملت است. دیگر فرصت این است که در تلویزیون به عنوان قیمت گذاری فوق العاده خوب ارزش در حال حاضر. بنابراین اگر شما یک پیام شما می خواهید برای دریافت به ملت است که در آن به آن را انجام دهد.”

اما در عرصه دیجیتال, تبلیغات, کلید واژه مسدود کردن موضوع در حال حاضر قابل مشاهده است و “بالا” در دستور کار است. “ما در حال تشویق همه مشتریان ما برای حذف coronavirus و Covid-19 نظر خود را از تندرستی. و ما در حال گرفتن واقعا خوب پاسخ به این که”.

در اخبار ما شاهد رکورد readerships در سراسر هیئت مدیره در حیاتی Covid-19 مقالات اما سرمقاله تیم ها به رقابت با کاهش ad درآمد از راه دور کار و حرکت مخاطبان در فضایی هفته. این playbooks شده اند پاره و آنها در حال طراحی مجدد در اطراف محتوای ردیف است که می تواند ترین ابزار برای نگران و قفل-کردن مخاطبان است.

به عنوان ده Groose گفت: “اخبار مخاطبان در حال رشد در حدود یک دهه و متاسفانه درآمد تبلیغ شده است پس از آن رشد داشته است. ما باید در مکانیک چگونه به بازار آنلاین کار می کنند.”

فعلی adtech مدل قرار می دهد رسانه های محلی در dire straits – اگر چه در ما بورسی و NBCU در حال تلاش برای پیوستن به نقطه بین محلی و ملی newsbrands – قرار داده و آنها را در ملی رادار به عنوان بخشی از یک شبکه گسترده ای. در ضمن گوگل در حال اجرا است یک صندوق برای کمک به حمایت از بدترین تحت تاثیر عناوین – از طرف دیگر این سکه است که با دیدن دولت استرالیا بررسی چگونه برای استخراج حمایت بیشتر از دیجیتال غول.

د Groose گفت: “من فکر می کنم همه ما باید به فکر می کنم بیشتر در مورد چه نوع از جهان ما می خواهیم به بخشی از. تبلیغات همیشه نقش واقعا مهمی در بودجه محتوا است که ما می خواهیم و باید ادامه یابد.”

Reeve تکیه به مکانیک برنامهای برای کمک به پیدا کردن یک راه حل برای ناشر همکاران. “این فن آوری به طور کلی اعمال شده است نسبتا گسترده brushstrokes و درمان همه چیز همان است. و حقیقت این است که همه تحریریه و محتوا همان است.”

این عدم وجود متن در مورد کیفیت و تن از محتوای چگونه مخاطبان درگیر هستند کیفیت محیط زیست و تجاری به همراه بار و فرمت های مجاور تبلیغات هستند و فقط برخی از عوامل با توجه به ارزش.

Reeve گفت: “ما در حال شروع به رشد و گفتگو در مورد راه های که در آن ابزار و فن آوری های در حال استفاده و چه راست محیط برای برندها در زمینه.”

دقیق نام تجاری اقدامات ایمنی در واقع ممکن است ارسال تبلیغات پایین به غیر قابل تنظیم با کیفیت پایین محیط.

او نتیجه گرفت: “همه ناگهانی شما در حال حاضر از دست داده قابل اعتماد کیفیت محیط و پناهگاه های امن چرا که آنها بوده ام مسدود شده است که به معرفی یک خطر بیشتری برای نام تجاری است.”

شما می توانید مصاحبه کامل را در اینجا و مشاهده مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im