می Facebook بازی را با کشش تبلیغات تاج و تخت ؟

Facebook ساخته شده است که بزرگترین آن حرکت می کند و در عین حال در سودآور جهان زندگی می کنند جریان بازی با راه اندازی آن جدید ‘بازی’ برنامه در آندروید, بازی فروشگاه. با فرصت کافی به monetise من قصد دارم به بیرون رفتن در اندام و می گویند این خواهد بود یکی از برنامه های Facebook ایجاد کرده است در 10 سال گذشته است که ممکن است موفق باشد.

این برنامه اجازه می دهد تا کاربران را به بازی های گاه به گاه بازی به سبک بازی با دوستان است اما همانطور که با بسیاری از چیزهای, Facebook, آن است که با هدف اتصال کاربران از طریق ایجاد و تماشای زنده گیم پلی – یک بخش در حال حاضر تحت سلطه توسط آمازون کشش و گوگل یوتیوب.

کسانی که مشتاق پارسه در میان ما می توانید انتخاب کنید به زندگی می کنند جریان به عنوان آنها بازی و همچنین کشف یک برگه برای کسانی که ترجیح می دهند به تماشای دیگران در جریان است. به همین ترتیب به حرکت یا کشش ناگهانی, شما حتی می توانید چت با افرادی که در حال تماشای همان جریان زندگی می کنند.

Facebook جدید نیست به بازی و در حال حاضر دیده می شود یک رشد عظیم بازی جریان بین 2018 و 2019. اما از آن شده است عقب بازیکنان بزرگ در سال های اخیر است. شما می خواهم برای روشن نمی دانستند که Facebook بازی در حال حاضر وجود در مرورگر و در Facebook نرم افزار موبایل.

اما با راه اندازی آن بازی های جدید برنامه آن اختصاص داده شده خود را پلت فرم برای ایجاد جریان و بازی آسان تر و زمین خود را در برابر رقبا.

و در حالی که تعداد کمی از قبلی Facebook نرم افزار (مانند مکان ها, تیرکمان بچه گانه, بهم زدن, اطلاع, Lifestage شیرینی یا کمند) آن را سخت تر برای دریافت زمین به دلیل کمبود داخلی مخاطبان Facebook بازی در حال حاضر می تواند گریز است.

از این فرصت برای تبلیغ

Facebook بازی در حال حاضر آگهی رایگان اما به عنوان سهم بازار را افزایش می دهد Facebook به احتمال زیاد به monetise پلت فرم. ما می توانیم نگاهی به سیستم عامل های دیگر برای پیش بینی این راه است که می تواند مارک های درگیر.

پاداش بازی

بازیکنان تماشای تبلیغات در بازی پاداش یا منافع. برای مثال: “تماشای این آگهی 30 ثانیه ای در بازگشت برای یک زندگی فوق العاده’. Facebook در حال حاضر این آگهی فرمت در برخی از بازی های خود را بنابراین ما می خواهم این پیش بینی می تواند یکی از اولین تبلیغات ارائه شده به عنوان یک مستقیم فرمت به آن محصول موجود است.

اواسط رول تبلیغات تصویری

Twitch ارائه می دهد 30 ثانیه تبلیغات, فقط, مانند تلویزیون که بازی زمانی که streamers ها را سریع و به راحتی استراحت در وسط جریان است. Facebook Live مشابه پلت فرم برای 15 ثانیه تصویری, بنابراین من فکر می کنم ما می توانیم پیش بینی است که برندها خواهد بود قادر به اجرای 15-دوم فیلم ها در این فضا است.

وابستگان و حمایت محصولات

یوتیوب اجازه می دهد تا streamers برای ارسال لینک به سایت های خرید محصولات معنی برخی از برندها با استفاده از پلت فرم برای سهامداران تبلیغات. Twitch را ارائه نمی کند اما آن را نمی خواهد بیش از حد دشوار است به تصور Facebook با استفاده از آن shoppable فرمت (پلت فرم فقط راه اندازی shoppable غذا پست برای رستوران تحویل در ایالات متحده) به فشار محصولات مربوطه در جریان است.

اثرگذارندهها

اگر Facebook بازی می کند, توسعه, ما می خواهم انتظار برای دیدن مارک های همکاری با تاثیرگذاران. این در حال حاضر اتفاق می افتد یک مقدار عادلانه در سیستم عامل های دیگر; شما می توانید نینجا (محبوب Fortnite streamer) در آخرین آدیداس, تبلیغات و همچنین در همکاری با سامسونگ و دیگران.

حمایت محتوای

کشش دارای استعداد و محتوای تیم است که ایجاد می کند قرار دادی محتوا برای برندها در رابطه با streamers. Facebook نیاز به برخی از بزرگتر اختصاص داده شده streamers در جهت این واقعا خود را-خاموش ،

چگونه آن را در مقایسه با کشش?

این مهم است به رسمیت شناختن تفاوت در این بازی در حال جریان در Facebook بازی و حرکت یا کشش ناگهانی.

کشش کاربران اغلب جریان بالا پایان بازی نیاز به رایانه های شخصی است که هزینه هزاران دلار است. این به این معنی بسیاری از بینندگان ‘علاقهمندان به بازی هاردکور’ که درایوهای درآمد حاصل از تبلیغات از شرکت های بازی (اگر چه آن را شایان ذکر است که 50 درصد از Twitch انگلستان درآمد تبلیغ می آید از غیر بازی مارک).

Facebook بازی اجرا کردن گوشی های هوشمند که در کسری از قدرت رایانه های شخصی بازی. بنابراین بازی برنامه های تن به تن بیشتر نسبت به بازی های گاه به گاه جمعیت با تمرکز بر شخصیت و نه مهارت. با بیشتر بازی های گاه به گاه تمرکز ممکن است فضای بیشتری برای غیر بازی مارک های درگیر با Facebook را ارائه.

زمان خواهد شد بگویید که آیا آن را می تواند جذب کاربران و استعداد از تاسیس بازیکنان در بازار است. اما اگر این شماره ها چیزی به توسط (مانند 210 درصد رشد در ساعت مشاهده سال-در-سال) Facebook تا به حال شروع به جامد است که می تواند افزایش بازی خود را با حضور.

را مک ماهون ارشد تصویری استراتژی مدیر در جرقه ریخته گری.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de