می توانید طراحی گرافیک صرفه جویی در زندگی خود را? تاریخچه مختصری از این بیماری همه گیر PSA

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

می توانید طراحی گرافیک صرفه جویی در زندگی خود را? این ممکن است به نظر می رسد مانند یک بی اهمیت سوال در سطح اما این یکی که در لندن خوش آمدید مجموعه با هدف پاسخ در یک سال 2017 نمایشگاه است.

پرده برداری در لندن خانه همه چیز پزشکی کنجکاو نشان می دهد در نظر گرفته artworker نقش در ساخت پیام های بهداشت و درمان در سراسر جهان از طریق لنز از 200 اشیاء و پوستر.

در راه خود را نشان می دهد یک ناقص دانشنامه بشریت مشکلات.

وجود دارد broadsheet هشدار هند وبا علائم صادر شده در سال 1831 و مالاریا هشدار پوستر از تاریکی روز از 1940s زمان جنگ. مدرن زحمات خطاب شد بیش از حد: رنگارنگ گرافیتی نقاشی بر روی لیبریا دیوار که تحصیل کرده بی سواد در علائم ابولا و هشدار از اواخر قرن 20 اصلی پزشکی menace – ایدز است.

“آن را بزرگترین تهدید برای تمدن پس از H-bomb”, به یاد می آورد مالکوم Gaskin که ایجاد بریتانیا در سال 1986 ‘ایدز: نمی میرند از جهل’ کمپین در TBWA.

“من می خواهم به دوستانی که به تازگی درگذشت این بیماری است. وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات اشتباه با فقدان دانش علمی و یک جادوگر-شکار دم.”

مختصر تفسیر شد توسط TBWA به عنوان یک رالی برای مبارزه با گسترش این بیماری به جای تمرکز بر روی کسانی که در حال حاضر آن را قرارداد.

ایدز نه تنها به لحاظ سیاسی تفرقه موضوع اما یکی که تا به حال هیچ نام رسمی اجازه دهید به تنهایی درمان است.

“تنها مهمات برای مبارزه با این تهدید بود اطلاعات و صداقت می گوید:” Gaskin.

“ما” مارک آن را با علامت من می خواهم ابداع – سرمایه ایدز تأکید و دیوید [اوکانر]’s منی خط نمی میرند از جهل’. [آن را] محصور آنچه ما ارائه شد که تنها آگاهی و هوشیاری می تواند کمک به حفاظت از کشور و شامل گسترش این بیماری است.”

کمتر فوری اما کمتر بحران جدی در سلامتی است که نیاز به پرداختن در بخش دوم از قرن 20th فراگیر فرهنگ ،

در سال 1972 – هفت سال پس از علمی ارتباط بین سرطان و سیگار ساخته شده بود اما مدتها قبل از آن به طور جدی گرفته شده – یکی تنهاست طراح آن را بر خود را برای مقابله با دود سیگار.

“من فکر می کردم اگر دود تنباکو می تواند به سرطان برای افراد سیگاری همان دود را همان اثر مضر اگر استنشاق توسط دیگران می گوید:” Biman Mullick. “بر اساس این فکر من شروع به مبارزه.”

بدون یک مشتری و یا کمیسیون Mullick طرح های تولید شده در یک بند کفش; او به یاد می آورد نیاز به چشم پوشی استخدام typesetter و برش خود فونت از کاغذ.

پیام خود را خلاق بود و نه لزوما یکی از ضد سیگار, اما یکی طراحی شده برای “ایجاد دود رایگان در محیط زیست”. خود را بی امان مبارزه بود, اذعان سازمان جهانی بهداشت در سال 1988 اما او هرگز یک درصد از خود را مشخص کار می کنند تا یک دلال هنری به تازگی از او خواست به تکثیر خلاق برای مجموعه ای از چاپ های تجاری.

Mullick, در حال حاضر 86 فروتن است در مورد زیبایی از کار او شگفت: “من هرگز فکر نمی کردم از من پوستر به عنوان اشیاء هنری برای قرار دادن بر روی یک دیوار است.”

نگاهی به کمپین سلامت عمومی از گذشته روشن است که کمی شوخی و رنگ یک راه طولانی بروید. یکی بخشوده می تواند برای فکر کردن به این صفات را از دست داده امروز در سلامت ارتباطات که به نظر می رسد نگه دارید ارائه پیام بالاتر از همه چیز.

ابولا هشدار که هنوز هم ریاست در فرودگاه های اروپایی برای مثال به نظر می رسد بیش از حد بالینی در مقایسه با زمانی که به ابرام بازی’ گرافیک ‘محافظت از خود در برابر پشه’ پوستر بین المللی در حالی که coronavirus مواد نیز فاقد اصلی چشم نواز خلاق است.

“ما نقل مکان کرد و از قطعی پوستر سبک بهداشت عمومی کمپین آگاهی در 70s, 80s و 90s که مورد علاقه بسیار کمپین قادر شعار پیام ها و یا تصاویری به پرورش ما نیاز به جزئیات و سطوح عمیق تر از اطلاعات و توضیح” توضیح می دهد که جاناتان فورد موسس شریک و مدیر اجرایی Pearlfisher.

این منجر به افزایش infographic مواد در 00s افزایش یافت که در محبوبیت در سراسر همه بخش ها نه فقط در زمینه بهداشت عمومی.

واگرایی بودجه نیز می تواند یک عامل است.

بهداشت عمومی انگلستان برای مثال ترویج برنامه به عنوان یک بخش مرکزی از مبارزات انتخاباتی خود را برای تشویق مردم به خوردن سالم. تغییر 4 زندگی Keith Haring-گرافیک سبک ممکن است به عنوان قابل توجه به عنوان کسانی که از گذشته اعلانات آگاهی عامه درمورد اما در این مورد تکنولوژی – نه 2D طراحی اصلی شکل از ارتباط است.

Lucienne رابرتز که co-سرپرستی ولکام مجموعه نمایشگاه با استفاده از دولت اسکاتلندی 2008 شوک آگهی ‘کشتن جیل’ به استدلال می کنند که موثر خلاقیت هنوز هم می توان در مدرن سلامت عمومی پیام.

این کمپین توسط ادینبورگ آژانس اتحادیه تشویق اهدای عضو توسط معادل ثبت نشده اهداکنندگان با کشتن کسانی که نیاز به پیوند.

“دولت اسکاتلند در دفاع از آن بحث رویکرد با توضیح چگونگی نرمتر’ کمپین موفق به ایجاد انگیزه عمومی در حالی که “کشتن جیل’ منجر به 242 درصد افزایش در ثبت نام اعضای بدنشان را اهدا می گوید:” رابرتز.

و خارج از دولت, سلامت, موسسات خیریه در ادامه به استفاده از طراحی گرافیک به عنوان یک رسانه قدرتمند در ارتباط است.

به عنوان فورد آن قرار می دهد: “ما به عنوان نزدیک ترین مشاوران امروز برندها در حال حاضر ممکن است موفق شوند که در آن بهداشت عمومی دیده می شود به عقب مانده. دخالت برندها در بیشتر مربوط به حوزه سلامت ما تبدیل شده است و انتظار می رود بخشی از خود را “حواله” در روابط ما با آمریکا به عنوان آنها را در یک مطلب جامع جهت در زندگی ما است.”

سامریان’ ‘ما’ کمپین های پنهان, پیام, یکی از مجموعه ای از مدرن پروژه های خلاق به ویژگی در این نمایشگاه است.

پل مک دونالد سامریان’ مدیر اجرایی امور خارجی نه تنها معتقد است که طراحی گرافیک می تواند زندگی شما را نجات دهد – او شواهد آن را می توانید.

“در حالی که تشویق مردم به دنبال کمک به زمانی که آنها در حال تلاش برای مقابله با ‘ما’ کمپین همزمان با 11 درصد سقوط در راه آهن خودکشی در سال 2016” او می گوید.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>