می توانید روزنامه های محلی ساخت در مقیاس ملی در آگهی فروش ؟

واشنگتن پست این هفته مجوز آن تبلیغات
techto مک کلاچی شرکت ، باز کردن این امکان را برای توده بازاریابان به جای تبلیغات در میان ناشر 30 روزنامه های محلی. همکاری قابل توجه است به عنوان محلی رسانه های خبری به دنبال راه هایی برای
افزایش دیجیتال آگهی درآمد.

روزنامه های محلی فوق العاده رنج می برد در طول بیماری همه گیر کوروناویروس که منجر به مستندات بر برخی از مهم ترین آنها تبلیغ از جمله
فروشندگان املاک و مستغلات کارگزاران مختلف و کسب و کارهای کوچک. این یک وضعیت ناگوار با توجه به اینکه بسیاری از ناشران را دیده اند یک پرش در ترافیک وب سایت در میان خانه نشین خوانندگان.

چالش دیگری است که با داشتن مقیاس ارزشمند ملی تبلیغ مانند خودروسازان که پشتیبانی محلی نمایندگی و یا رستوران های زنجیره ای که تبلیغات هماهنگ با
منطقه ای داده نشود. کسانی که بزرگتر تبلیغ می توانید بهتر اقتصاد مقیاس در رسانه های ملی.

در اعلام همکاری با مک کلاچی, واشنگتن
پست
اشاره کرد وجود خواهد داشت امکان به صورت عمده تبلیغ برای رسیدن به مقیاس بزرگتر در میان نشریات محلی اتخاذ کرده اند که فن آوری آن چارچوب است. WaPo در حال توسعه
حق بیمه آگهی شبکه به نام زئوس نخست به عنوان بخشی از مجموعه خود را از ابزار. آنها عبارتند از: زئوس عملکرد سریع تر سرعت دانلود و زئوس بینش متنی برای هدف قرار دادن.

WaPo تا به جاه طلبی به گسترش تصویب پلت فرم آن در میان ناشران محلی از جمله همکاری در ماه گذشته با رسانه های محلی کنسرسیوم به ارائه خدمات برای آن 3,500
رسانه ها در میان 90 شرکت های رسانه ای.

در حالت ایده آل, گسترش ارائه خواهد شد کسانی که ناشران با یک منبع افزایشی درآمد نه تنها در طول یک دوره مالی پریشانی اما
همچنین در طول بازیابی. محلی, اخبار رسانه های بسیار مهم در خدمت به جوامع خود که در حال کار برای بازسازی پس از COVID-19 بحران و متعاقب آن رکود اقتصادی.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de