Cannes Lions می خواهد خود را به گوش الهام بخش COVID-19 داستان بازاریابی

Cannes Lions در حال جمع آوری داستان از چه سازمان ها و بازاریابان در پاسخ خلاقانه به COVID-19 بحران و گردآوری آنها در یک باز-دسترسی microsite.

سیمون طبخ مدیریت
مدیر جشنواره کن شیرها نشان داد که ابتکار عمل در “نامه سرگشاده” متفکرانه در حال تحویل به صندوق پستی من.

“در طول چند هفته گذشته ما به صحبت بسیاری از اعضای
جامعه جهانی که به اشتراک گذاشته اند داستان های جذاب از اختراع همکاری و شفقت” سیمون نوشت. “داستان در مورد چگونه خلاقیت را در حال کار اضافه کاری در حال حاضر برای پاسخ
به سرعت در حال تغییر رفتار مصرف کننده, در حال تحول, شرایط و دوره های تمدید انزوا و یا برای ایجاد تغییر مثبت است.”

همه در خلاق جامعه با یک الهام بخش
داستان برای گفتن دعوت شده است برای ارسال در سایت.

تبلیغات

تبلیغات

“این که آیا شما یک نام تجاری pivoting به دست عفونی یک پلت فرم ارائه ذهنی
محتوا و یا یک شرکت ساخت هواپیما آن را به عنوان پرواز’ به انطباق با تغییر, جهان, خلاق جامعه می خواهد به شنیدن در مورد درخشان خود را بینش و
تحقق.”

این گروه نیز خواهد بود با انتشار مربوط به “کلاسیک ایران” از جشنواره های گذشته, همراه با شیر-برنده کار و “بینش های مفید و هوش در
در حال تحول وضعیت است.”

ایده اصلی این است که به ارائه “مطالب مفید و الهام بخش ایده های به یاد هر کس از قدرت خلاق احتمال است.”

بدون شک ما می توانیم
همه با استفاده از یک دوز خوبی از الهام در این بار تلاش.

is.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im