CBS سریال تسلط بر زمان نخست نیمه راه از طریق تلویزیون های نجومی

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

از طریق 19 هفته از تلویزیون های نجومی, CBS,’ جنایت-رویه
درام تسلط بالای تلویزیون پخش نقاط در نظر نخست-زمان سرگرمی مشاهده.

CBS’ “NCIS” به طور متوسط 15.1 میلیون بیننده در Nielsen-اندازه گیری زنده
برنامه-plus-هفت روز از زمان منتقل مشاهده از طریق Feb. 2. CBS’ “اف بی آی” است و بعد در 12.4 میلیون CBS’ “Blue Bloods” در 11.8 میلیون.

در
چهارم و پنجم جای ان بی سی “این است که ما” است 11.7 میلیون و آن “Chicago Fire” است 11.3 میلیون نفر است.

در نقاط شش طریق 10 روباه است ”
نقاب خواننده” در 11.2 میلیون, CBS’ “جوان شلدون” در 11.2 میلیون, NBC, دو, دیگر شیکاگو با مضمون درام — “شیکاگو Med” در 10.98 میلیون و “Chicago PD” در 10.92 میلیون-و ABC “دکتر خوب” با 10.8 میلیون.

تبلیغات

تبلیغات

این نخست-درام زمان را دیده بینندگان از دستاوردهای اولیه خود را
نخست-زمان پخش از طریق هفت روز اعم از 33% (“NCIS” و “جوان شلدون”) به بالای 90 درصد (“دکتر خوب”).

بهترین امتیاز
غیر-اسکریپت رقابت را نشان می دهد: فاکس “نقاب خواننده” در 11.2 میلیون; ان بی سی “صدای” (دوشنبه) در 9.83 میلیون; “صدای” (سه شنبه edition)
در 9.76 میلیون; ان بی سی “AGT قهرمانان” در 9.0 میلیون; CBS’ “بازمانده” در 8.7 میلیون; ABC “رقص با ستاره ها” در 7.8 میلیون و
ABC “کارشناسی” با 7.7 میلیون نفر است.

بالا کمدی هستند CBS’ “جوان شلدون” در وهله اول با 11.2 میلیون; پس فردا’ “مادر” در 8.4 میلیون; ABC “به Conners” در 7.6 میلیون; CBS’ “محله” در 7.4 میلیون و CBS’ “باب دل Abishola” با
7.3 میلیون.

تقریبا تمام نخست-زمان را نشان می دهد دیده می شود دو رقمی درصد کاهش از یک سال پیش.

به طور کلی برای این 2019-2020 تلویزیون های نجومی سرگرمی نخست-زمان پخش
شبکه سری کاهش یافته است 14 درصد به 5.6 میلیون از 6.5 میلیون سال پیش در Nielsen در برنامه زنده-plus-هفت روز (L7) از زمان-تغییر داده ها از طریق Dec. 8, 2019.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>