مدیران اجرائی دیدن رکورد نامزدی در LinkedIn در طول همه گیر

Omnicom را TBWA یک واحد به نام Livebosses که دارای تخصص در اجرایی ارتباطات در شبکه های اجتماعی. در میان دیگر ابزارهای این عملیات یک پنل است که آهنگ 100 از
جهان فعال ترین مدیران اجرائی در سراسر رسانه های اجتماعی در هفته.

واحد است و با یک مطالعه جدید از پنل یافته مقایسه واکنش از پست و تعامل نرخ به محتوای ایجاد شده از
آغاز COVID-19 بحران در مقابل قبل از همه گیر پست.

در میان یافته ها: برای اجرائی که خطاب بحران بهداشت و درمان در ارتباط با پست های نامزدی نرخ تا 90%.

شصت
این مدیران دنبال این پنل را ابلاغ در LinkedIn پس از آغاز بحران; آنها در حال دیدن فوق العاده بالا نامزدی نرخ به عنوان یک نتیجه. نیمی دیده ترین واکنش
(“مانند” “عشق” یا “جشن”) به دست آمده بر روی یک لینک پست در سال 2020 از مطالب خود را پرداختن به ویروس ها و کسب و کار خود را ضربه.

در حالی که بیشتر مدیران عامل پست در
توییتر که نتیجه مطالعه آنها یک فرصت از دست رفته با چاپ و نشر در LinkedIn که در آن کارکنان خود را صرف زمان بیشتری است. این مطالعه همچنین نشان داد که موفق ترین پست قدردانی
برای تیم های داخلی, آدرس تداوم کسب و کار و توضیح دهید که چگونه این شرکت ها در حال دادن است.

تبلیغات

تبلیغات

“مردم می خواهند به شنیدن از کارفرمایان خود را در زمان آشفته و نه فقط از طریق
سنتی ارتباطات داخلی کانال” گفت: Nicolas Bordas که منجر Livebosses واحد برای TBWA. “مدیران دیده می شود به عنوان معتبر ترین منابع اطلاعات اما نه به اندازه کافی از
آنها با استفاده از صدای خود را. بالا بودن سطح تعامل ما در تجزیه و تحلیل ما از کسانی که نشان می دهد چقدر مهم است برای رهبران نه “برو تیره’ در بحران است.”

این
مطالعه در بر داشت که پنج اکثر مثبت در واکنش به پست ها در طول بحران از طریق مارس 29 بودند از آلفرد کلی مدیر عامل شرکت ویزا (تضمین امنیت شغلی در ویزا در سال 2020); Arianna Huffington, مدیر عامل شرکت
رشد جهانی (اهمیت مهار); Arne Sorenson مدیر عامل شرکت ماریوت (تاثیر و عواقب ناشی از بحران); ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت (پرداخت ساعتی کارگران در طول بحران) و
داگ McMillon مدیر عامل شرکت وال مارت (تقدیرنامه به همکاران).

موضوعات اصلی ترین واکنش به مطالب شامل قدردانی به تیم های داخلی; حصول اطمینان از تداوم کسب و کار در طول
بحران و چگونه این شرکت کمک دادن و یا کمک.

حداقل جذاب و حداقل موفق پست از مدیران به بیان نیست به اندازه کافی قدردانی به کارکنان بیش از حد
شرکت محور ارائه شد بدون عکس و یا شامل یک اعلان مجدد لینک بدون متن و یا نظر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de