فروشگاه تراشه چت: بحث در مورد ‘اسپویلر بیلبورد’ برای Netflix بکشد

تراشه فروشگاه جوایز تنها خلاق جشن تبلیغات در جهان بدون قوانین و یا محدودیت باز به خلاق پزشکان از تمام سطوح از تجربه.

سالانه مراسم ارائه شده عملا بار دیگر از ویژگی های دسته مانند بهترین شیرین کاری یا تجربه بهترین تبلیغ است که واقعا باید اجرا بهترین پنجره فروشگاه کارت پست و حتی بهترین استفاده از طعم بد است.

با نامزد در حال حاضر برای این درام اجرایی ویرایشگر Stephen Lepitak شده است بحث در مورد ایده های خلاق پشت 2020 بالقوه نامزد در یک سری از مصاحبه.

در این قسمت Miami Ad School فارغ التحصیلان سن Kongruangkit و Matithorn Prachuabmoh بحث در مورد که در آن این ایده برای ‘اسپویلر بیلبورد’ کمپین را از آمد و چگونه آنها را به توسعه آن را به یک ایده است که می رسم در سراسر جهان مورد توجه و ستایش دیگران.

این ایده که مجازات هر کسی سرپیچی مستند توسط باعث خرابی های مورد علاقه خود را نشان می دهد با خارج-از-خانه طرح اخلال گران, chimed با روح زمان هنگامی که آن پیشنهاد شد در طول مراحل اولیه مستند.

این سال را به فروشگاه تراشه جوایز برندگان اعلام خواهد شد در طول یک virtual مراسم برگزار شده در طول درام را می تواند انجام جشنواره در 19 ژوئن. مشاهده بیشتر مطالب به جوایز و داستان های پشت سر آنها در فروشگاه تراشه چت سری زیر.

سازمان دیده بان Kongruangkit و شجاع بحث در مورد پس زمینه به نامزد کار بالا. برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد جوایز بازدید از وب سایت رسمی و ثبت نام برای این مراسم است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im