CIMM به راه اندازی ابتکار مشترک برای مبارزات انتخاباتی آگهی اطلاعات استانداردهای

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

به دنبال پیدا کردن استاندارد فرمت های داده برای کمپین های تبلیغاتی ائتلاف برای رسانه های نوآورانه اندازه گیری — همراه با Ad ID, تبلیغات, تحقیقات پایه و اساس جمهوري اسلامي ايران و Kantar — راه اندازی خواهد شد
ابتکار مشترک.

تلاش اعلام شد در CIMM 9th سالانه کراس پلت فرم تصویری اندازه گیری و داده های اجلاس سران در نیویورک است.

شرکت/سازمان تمرکز خواهد کرد
کراس پلت فرم اندازه گیری برای شرکت هایی که “در حال تجربه چالش های ردیابی تبلیغات در سراسر سیستم عامل” برای ابرداده توسط بازاریابان برای انجام تحلیل ROI.

این
می آید در میان بازاریابان تلاش برای سنتز ابرداده برای مبارزات انتخاباتی در سراسر, آگهی مبادلات سرور DMPs DSPs و سازمان.

Jane Clarke, مدیر ارشد اجرایی
مسئول/مدیر عامل در CIMM گفت: در آزادی مطبوعات است که تعدادی از تبلیغات شرکت های فن آوری “را ساخته اند و تفسیر داده های فایل های بسیار کثیف است.”

CIMM می گوید: از آن استقبال مشارکت با دیگر اندازه گیری شرکت ها و انجمن ها.

برخی از این کار این است که در حال حاضر در جریان است در ایجاد Trackable دارایی
کراس پلت فرم شناسایی (تاکسی کامل) ابتکار و دو استاندارد به صورت “باز کردن اتصال از شناسه” آغاز کرده است در سال 2018 است.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>