تمیز کردن محصولات افزایش P&G سود توسط 234% اما هشدار چالش های پیش رو

در حالی که بسیاری از شرکت ها پرداخته شد بد دست گیر پراکتر و گمبل (P&>) رو خیط و پیت کردن سلطنتی. چند نام تجاری کنگلومرا است گزارش سالانه درآمد حاصل از $71bn (سود $13bn) با تشکر از تقاضا برای تمیز کردن محصولات در طول coronavirus بحران و آن ramped تا استراتژی بازاریابی است.

“ما ساخته شده است قوی حرکت به عنوان Covid-19 بحران و مسلما این ساخته شده بیشتر در به چالش کشیدن نیمه دوم سال” دیوید تیلور P&>’s رئیس جمهور و رئیس exec گفت: سرمایه گذاران. با این حال او هشدار داد: “ما همچنان به صورت قابل توجهی چالش ها و شاید یک درجه بالاتر از عدم اطمینان نسبت به هر یک از ما تا کنون با آن مواجه است.”

درام رو باز P&>’s پایان سال مالی و چه چالش های دراز در پیش است.

چگونه Covid-19 نهفته P&>?

  • P&> آمار قوی ترین آن فروش سالانه از سال 2006 با آن سود 234% در سال در سال در $3.89 میلیارد دلار رسیده است.

  • ارگانیک فروش رشد 6 درصد در Q4.

چه زمینه های کسب و کار انجام شده است ؟

  • بزرگترین رشد در P&>’s پارچه و واحد مراقبت که شاهد 14 درصد افزایش فروش (بالاترین تا کنون). از جمله مارک عبارتند از: جزر و مد و آقای پاک.

  • “ما حداکثر در دسترس بودن محصولات برای کمک به مردم و خانواده خود را با تمیز کردن سلامت و بهداشت نیاز دارد” تیلور توضیح داد. “این محصولات هستند و مهم تر از همیشه با توجه به نیازهای ایجاد شده توسط بحران کنونی وجود دارد افزایش آگاهی از سلامت و بهداشت و زمان اضافی هستند تمام هزینه های خود را در خانه.”

  • در ماه آوریل P&> ramped آگهی خود را صرف استناد به این باور است که آن را مورد نیاز برای حفظ “روان بودن” از مارک های خود در یک زمان هنگامی که جسمی خود را در دسترس ممکن است فاقد. “ما گام به گام-تغییر مصرف کننده ارتباطات اعمال نفوذ تبلیغات تلویزیونی که تحویل فوری بلند برای پارچه و واحد مراقبت با نشان دادن مصرف کنندگان راه های بیشتری برای استفاده از محصولات ما” تیلور اعلام کرد. “این برتری سرمایه گذاری باید جوش نتایج قوی.”

  • P&>’s US e-commerce کسب و کار شد تا 50 درصد است. “بسیاری از مردم در حال توسعه عادات جدید” جان نجیب زاده معاون ارشد رئیس جمهور روابط سرمایه گذار گفت: در اجرای تجارت الکترونیکی در طول بحران. “تجارت الکترونیک سهام در حال رشد هستند اما ما می خواهیم به اگنوستیک به جایی که مصرف کنندگان خرید این محصول. ما می دانیم که یک سنبله رانده شده توسط Covid-19, چقدر از آن را حفظ خواهیم دید.”

چه چالش های دراز در پیش است ؟

  • P&> پیش بینی این رشد نمایی را تلو تلو خوردن در خارج با توجه به عدم قطعیت در سراسر اقتصاد جهانی و مداوم همه گیر برآورد رشد فقط 1 درصد به 3 درصد است.

  • آن را می گوید آن استقبال آن چشم انداز بلند مدت است اما در کوتاه مدت خواهد بود به چالش کشیدن آن را به عنوان دشوار است برای پیش بینی.

  • “واقعیت این است که Covid-19 موارد در حال افزایش در بسیاری از نقاط جهان بدون منابع و یا زیرساخت به طور موثر مدیریت آن خواهد شد به احتمال زیاد عامل بدون واکسن و یا پیشرفته درمان در طول سال مالی 21” تیلور هشدار داد.

  • او گفت که این می تواند سریع تر سیاست مهار و به طور چشمگیری کاهش تحرک که بر اشتغال و به طور کلی درآمد. و در ایالات متحده آمریکا تیلور ادعا می کند که مشخص نیست چه مدت این کشور خواهد بود عامل در نرخ بیکاری دو رقمی سطوح.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im