Co-op دیجیتال, رئیس جدید آن-یافت چابکی: ‘coronavirus شده است یک منحنی یادگیری’

با برندها و آژانس مجبور به بسیج به سرعت به منظور دیدار با انتظارات مشتری و تقاضا تبلیغ – مانند Co-op – در حال بیرون آمدن از طرف دیگر از یک Covid-19 منحنی یادگیری با “لاغر و چالاک” بازاریابی ،

بریتانیا ششم-بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای مواجه سطح بالایی از تقاضا برای تولید در مراحل اولیه این بیماری همه گیر (بسیار شبیه به رقبای خود) به عنوان مردم رفتند به ذخایر کالاهای اساسی. در خط با این Co-op بود و مجبور به انطباق با آن استراتژی رسانه های روزانه به نگه داشتن مشتریان در حلقه.

“این آتش سریع ارتباطات” توضیح داد که خرده فروش از بازاریابی دیجیتال کارولین Beesley, در طول یک مصاحبه فیلم برداری به عنوان بخشی از درام دیجیتال تحول جشنواره است. “گاهی اوقات ما با داشتن چندین ارتباطات بیرون رفتن هر روز وجود دارد و ساعت گرفته بین تصمیم گیری و ایجاد تغییرات است.”

گروه تحریک گرفتن روزانه-یو پی اس (انجام از راه دور البته) با آن آژانس دیجیتال Kin + Carta به منظور نگه داشتن در بالای عملیاتی تغییرات.

تصمیم گیری ساخته شده بودند بر اساس داده های مشتری با بررسی روزانه در حال تحریک در اطراف آنچه مشتریان درخواست شد که Co-op را تیم خدمات مشتری و آنچه که آنها در مورد صحبت کردن در اجتماعی. “این به ما اجازه تریاژ که کانال های مورد نیاز را در آن پیام” Beesley اضافه شده است.

با جامعه در قلب خود را با نام تجاری منظور Co-Op به سرعت کشف یک فرصت برای کمک به کاهش فشار بر بانک های مواد غذایی که از زمان شروع بحران شده است رو به کاهش کمک های مالی به مردم متمرکز در احتکار خود کابینت. به این ترتیب نام تجاری تصمیم به همکاری با غذای خیریه FareShare ساخت خود را £1.5 m تعهد و خواستار آن خریداران برای اهدای پول خود را برای تغذیه 1.5 میلیون نفر در معرض خطر گرسنگی در سراسر بریتانیا در طول بیماری همه گیر.

همراه با قوم و خویش + Carta Co-op به سرعت بنیاد با هم یک تلویزیون کمپین برای ترویج tie-up انداختن آن عید پاک آگهی های تلویزیونی حمله رعد اسا و به جای پخش یک نقطه است که ویژه فیلم واقعی از ‘قهرمانان محلی” که تغذیه شدند به ملت.

“ما هرگز یک تلویزیون کمپین در فضای یک هفته قبل از” خندید Beesley. “این یک تلاش بزرگ از ما و شرکای ما به جمع آوری مطالب و ویرایش اسکریپت ، آن را همه انجام می شود در این فضا از یک هفته. آیا ما می چسبد که منجر به زمان دوباره من خیلی مطمئن هستم اما آن را قطعا یک منحنی یادگیری برای ما است.”

به عنوان مشتریان حرکت از یک “واکنش” فاز به بیشتر از یک “تطبیقی” یکی Beesley گفت: Co-op خواهد همچنان به نوآوری بازاریابی خود و رسانه ها قصد رسیدن به آنها را در این زمان نامشخص است.

“ما می توانید ببینید که در جست و گرایش آنها به دنبال آن هستید و به سوالات آنها درخواست ما بنابراین ما در حال تطبیق با ما ارتباطات که در اطراف بیش از حد” او گفت:.

شما می توانید مصاحبه کامل شامل Beesley و Kin + Carta ارشد حساب مدیر اینجا. شما همچنین می توانید مشاهده مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de