کوکا کولا آماده برای تبلیغ صرف ‘تغییر گام” را مستند یخ

داشتن ناودان ترمز در تبلیغات در سه ماهه دوم سال کوکا کولا می گوید آن فراهم شده است برخی از فضای تنفس برای “به طور کامل تجدید نظر” سرمایه گذاری آن اختصاص به بازاریابی پست-همه گیر.

Coca-Cola گزارش خود بزرگترین کاهش در درآمد سه ماهه در حداقل 25 سال در روز سه شنبه (21 جولای). با این حال این شرکت دیده می شود تقاضا بهبود به عنوان جهانی coronavirus محدودیت سهولت.

نوشابه غول رئیس و مدیر اجرایی جیمز Quincey گفت: سرمایه گذاران کسب و کار می خواهد به ظهور از Covid-19 در یک موقعیت مالی قوی تر خواهد شد که توسط یک “تجدید رویکرد بازاریابی”.

درام به بررسی این به چه معناست و چرا از آن مهم است.

چگونه Covid-19 نهفته Coca-Cola?

  • Coca-Cola, گزارش سه ماهه فروش خالص قطره از 25 ٪ به $7.2 میلیارد دلار برای سه ماه به ماه ژوئن است.

  • فروش شده اند و با چکش توسط coronavirus-led بسته شدن رستوران ها و کافه و سینما و سالن های ورزشی که حساب برای حدود نیمی از کسب و کار خود را.

  • این عملکرد ضعیف را قوی تر اعداد از رقیب پپسی است که رو به با آن تنقلات بازو.

  • رئیس exec Quincey فکر می کند که بدترین است. “ما هنوز هم باید کار را به انجام,” او گفت:.

  • حجم روند (یک کلید تقاضا شاخص) را بهبود پی در پی در هفته های اخیر از کاهش حدود 25 درصد در ماه آوریل به یک سقوط در حدود 10% در ماه ژوئن به عنوان مستندات در سراسر جهان کاسته.

چگونه Covid-19 نهفته کوکا کولا, بازاریابی, برنامه ؟

  • در تلاش برای کوسن پایین آن خط, Coca-Cola reined در بازاریابی و سایر هزینه های سراسر شرکت در شروع سال 2020 است. این در تضاد کامل با تکنولوژی اطلاعات شرکت ها مانند Unilever که تقویت آن تجاری و سرمایه گذاری به عنوان Covid-19 رسید.

  • هر چند آن را رسما پیوستن به ‘توقف نفرت برای سود’ Facebook تحریم این شرکت همچنین اعلام کرد در اواخر ماه ژوئن که این امر می تواند توقف تمام رسانه های اجتماعی تبلیغات برای 30 روز.

  • “ما فکر کردیم که هیچ بازاریابی قرار بود به ایجاد تفاوت های زیادی را در Q2,” Quincey توضیح داد: به سرمایه گذاران در روز سه شنبه “بنابراین ما به شدت به عقب کشیده. ما باید به سنج و سازگار باشد که ما کار را از طریق شناخته شده و گمنام که به عنوان بازار آن را به حس را به سرمایه گذاری در از در حال حاضر است.”

  • در جای دیگر, جان مورفی, رئیس امور مالی در کوکا کولا هشدار داد که در حالی که برخی از بازاریابی سرمایه گذاری خواهد شد بازگشت به قبل از Covid سطح کسب و کار هنوز هم نیاز به “انعطاف پذیر” و قادر به انطباق با آن استراتژی رسانه های به عنوان وقایع آشکار.

  • او همچنین اشاره کرد به سمت بزرگتر shift که کسب و کار در آغوش یک “تجدید” رویکرد بازاریابی: “نیز وجود دارد یک فرصت برای استفاده از این زمان به تجدید نظر در میزان سرمایه گذاری در بازارهای ما باید برای اجرا در سطح مطلوب و رو به جلو,” او گفت:.

  • Quincey گفت: نام تجاری ادامه خواهد داد به “عاقلانه” در مورد بازاریابی خود هزینه آن را صرف بیشتر در تبلیغات به عنوان شرایط اقتصادی بهبود یافته است.

  • این شامل “یک گام-تغییر در بازاریابی سرمایه گذاری اثربخشی و بهره وری” با توجه به بیانیه ای از کسب و کار. این یک تغییر است که دیدن کک سرمایه گذاری در قوی تر end-to-end دیجیتال که قابلیت های ارتباطی در حال ظهور ماندگار تغییرات در رفتار مصرف کننده.

چرا از آن مهم

  • کوکا کولا یکی از بزرگترین تبلیغ با داده ها از Learnbonds نشان می دهد که آن را به صرف $4.24 میلیارد دلار در بازاریابی در سال 2019.

  • این کوستا, فانتا و جن مالک رکود اقتصادی در Q2 در تضاد با نتایج آن در طول سال 2008 بحران مالی و پیامدهای آن زمانی که کوکا کولا نشان از آن می تواند بهتر در رکود.

  • با نام تجاری یکی از اولین توجهی spenders به گزارش آن مالی برای سه ماهه دوم سال است. این واقعیت است که Covid-19 منجر به یک طرح داخلی برای بازاریابی تحول و پتانسیل دراز مدت کاهش به صرف (یا “سیستم گسترده بازده” به عنوان کک قرار داده و آن را) نشان می دهد که بیشتر از همان انتظار می رود می تواند از تبلیغات دیگر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im