Coca-Cola, انتقاد شدید ترمز در تبلیغ صرف: ‘محدود وجود دارد اثر به بازاریابی نام تجاری’

شرکت کوکا کولا به دنبال کوسن Covid-19-led کاهش آن کافه ها و رستوران ها کسب و کار از طریق کاهش هزینه های بازاریابی در سطح جهان و در برخی از بازارهای آینده “پرواز” به طور کامل در Q2 سال 2020 است.

این شرکت در گزارش جهانی حجم پایین 25 درصد در سه ماهه اول سال 2020 است. این رانده شد در درجه اول با کاهش قابل توجهی در آن دور از خانه کسب و کار است که شامل دستورات از میله, رستوران ها, سینما و استادیوم ورزشی و on-the-go خرده فروشی مانند فروشگاه رفاه.

جیمز Quincey کوکا کولا رئیس و مدیر اجرایی اشاره کرد این بود که تا حدی جبران در ما افزایش drive-thru و carryout سفارشات و همچنین تجارت الکترونیکی و مواد غذایی و انباشت در برخی از بازارهای توسعه یافته است.

اما با مستند توقف خارج از خانه حوادث و به حداقل رساندن مواد غذایی در سفرهای آینده قابل پیش بینی این شرکت در حال حاضر پیش بینی آن در سه ماهه دوم به “ترین به شدت تحت تاثیر” از سال مالی است.

کوکا کولا تا به این ترتیب برش نام تجاری بازاریابی – تا حدی به کاهش هزینه ها و تا حدی به دلیل آن است که شک و تردید از بازگشت بازاریابی سرمایه گذاری در این زمان.

“ما در حال … فکر در مورد سطح مناسب نام تجاری بازاریابی و عرضه محصول جدید با توجه به مصرف کننده طرز فکر در سراسر بازار” Quincey گفت: سرمایه گذاران دیروز (21 مارس). “ما ایجاد کرده ایم و مشخص است که در این مرحله اولیه وجود دارد محدود اثر به گسترده مبتنی بر بازاریابی نام تجاری.

“با استفاده از این در ذهن ما کاهش می یابد و ما مستقیم با مصرف کننده ارتباط ما مکث قابل توجهی کمپین های بازاریابی از طریق مراحل اولیه بحران و reengage هنگامی که زمان مناسب است. این طرح را از یک بازار به بازار با ما اولین reengagement با تمرکز بر بهبود در چین است.”

وی افزود: “ماندن نزدیک به مصرف کنندگان ما در یک مربوطه راه این است که یک کلید اصل هدایت و ماندن منظم به تقاضای مناسب ROI دوم نزدیک است.”

جان مورفی, شرکت رئیس امور مالی تایید کرد که در تلاش خود را به “واقعا ماندن نزدیک به مصرف کننده در یک مربوط به راه” کوکا کولا ساخته شده بود تصمیم به “پرواز” در “بسیاری از بازارهای”.

او توضیح داد: این نام تجاری است که اجرای این Q2 خاموش کردن منظور خود را به بازارهای مختلف انعطاف پذیری بیشتر با استراتژی های بازاریابی و بودجه بعدها در سال وابسته به موقع و چگونه هر کشور بازگشایی برای کسب و کار و حوادث.

“ما تا به حال تعدادی از ارتباطات اعلام کرد که ما یک مکث در حال حاضر در حالی که ما تمرکز تلاش های ما در جوامع ما و در اولویت های دیگر است و ما بعدا در سال,” او گفت: “اشاره به “میلیون ها دلار از برنامه ریزی بازاریابی صرف” که کوکا کولا می گوید آن را اهدا کرده است به پرداخت هزینه برای تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و نوشیدنی, بهداشت و درمان کارگران است.

با وجود این شرکت شک و تردید بیش از نام تجاری بازاریابی در طول coronavirus آن است که ساخت یک تلاش هماهنگ به منظور افزایش حضور خود را در قفسه. شرکت “مستقر” آن زمین تکرار فروش و آموزش آنها در تجارت.

Coca-Cola امید این خواهد شد در نتیجه “افزایش سهم نمایش از سهام در کف” کمک “بی رحمانه” اولویت بندی از محصولات هسته ای و کلید برندها به “کمک به مشتریان ساده سازی زنجیره تامین خود را.

“ما همچنین در نظر گرفتن این فرصت را به تغییر شکل نوآوری ما خط لوله برای از بین بردن یک دیگر دم از پروژه های کوچکتر و تخصیص منابع به کمتر بزرگتر مقیاس پذیر و بیشتر مربوط به راه حل برای این محیط” اضافه شده Quincey.

این شرکت تصمیم به توقف بازاریابی نام تجاری است که در تضاد کامل با استراتژی Procter & Gamble یکی از بزرگترین تبلیغ است. این CPG کسب و کار در حال برنامه ریزی برای افزایش هزینه های تبلیغات در طول coronavirus مستند دوره به منظور “حفظ روان … دسترسی به بیشترین حد ممکن است”.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de