Coca-Cola متحد می خواهد به یک “تقسیم جهان متخاصم’ اما آن را نمی خواهد لمس سیاست

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

کوکا کولا در حال سرمایه گذاری در یک هدف-محور کمپین بازاریابی در سراسر 10 بازارهای اروپای غربی است که به دنبال موقعیت نوشیدنی به عنوان یک متحد که مردم در آنچه در آن می بیند به عنوان یک “به طور فزاینده ای تقسیم شده و خصمانه جهان”.

اما انتظار نداریم که این نام تجاری به یک موضع تفرقه در مسائل سیاسی مانند مبارزه با تروریسم در اروپا و یا در واقع برگ برنده را در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان بخشی از فشار.

طولانی مدت مبارزات انتخاباتی که راه اندازی در هفته آینده اجرا خواهد شد تحت شعار ‘همه چیز بهتر است زمانی که ما در حال باز کردن’. این بخشی از نذر از کوکا کولا “هرگز به خجالتی و دور از مسائل اجتماعی” بود که همجنسگرایان+ حقوق یا پایداری است. با نام تجاری خود تحقیق و اجتماعی گوش دادن را شناسایی کرده است که تبلیغات بر اساس اطراف “همدلی” کلیدی خواهد بود به رانندگی خود را به تازگی متبلور هدف.

اولین تبلیغات تلویزیونی است که در پیچ و گیج کننده و خصمانه شهری منظره و مؤکدا از بینندگان به این سوال می تواند اشتباه من بود?’. Netflix بکشد عروسک روسی ستاره Natasha Lyonne نشان داده شده است از آمدن به نجات یک شهر پر از قهر شهروندان با یک پیشنهاد است که جامعه می تواند برای بهتر را تغییر دهید اگر مردم مسئولیت برای اقدامات خود را.

موقعیت می آید به عنوان مصرف کنندگان به طور فزاینده ای انتظار برندها به ایستادن برای چیزی. آن را نیز می آید در پشت تخت فروش در عمده بازارهای اروپایی از جمله بریتانیا و فرانسه برای کسب و کار در Q3.

مارک یک تغییر در تن از کوکا کولا جهانی ‘طعم احساس’ یک نام تجاری استراتژی تازه گزاره سیگنال های منسجم تر با رویکرد بازاریابی از این نام تجاری در سراسر اروپا و والتر Susini معاون رئيس جمهور از بازاریابی برای EMEA می گوید درام آن بوده است مدت زمان طولانی در حال آمدن است.

“نام تجاری ما در مورد آوردن مردم با هم. ما انجام داده ایم آن را برای 134 سال آن را یک نابغه ایده اما ما در حال رفتن به تمرکز بر آنچه ما بهترین است که متحد و بالا بردن.”

Susini تأکید چگونه کک را می بیند خود را از داشتن یک تاریخ غنی از انجام درست آن.

در 1964 زمانی که محافظه کاران اجتماعی در آن شهر آتلانتا حاضر به حمایت از یک شام تجلیل صلح نوبل, برنده جایزه, Martin Luther King Jr کوکا کولا پس از آن اجرایی J Paul Austin تهدید به حذف آن HQ از شهر – دو ساعت بعد هر بلیط فروخته شد. اخیرا نوشابه های غول پیکر خریداری شده بیلبوردهای حمایت از ازدواج همجنسگرایان; پخش فراگیر جهانی همجنسگرایان آگهی های تلویزیونی و اجرای پوستر شفاعت با مصرف کنندگان: ‘نمی خرید کوکا کولا اگر شما نمی خواهید به ما کمک بازیافت’.

“ما نیازی به بحث در مورد مبارزه با تروریسم در اروپا’

به عنوان بزرگترین رقیب خواهد, مسابقه مرور این نوع هدف-محور بازاریابی یک کسب و کار روی حیله و تزویر برای بازار انبوه برندها.

در سال 2017, پپسی, دریافت, فوری واکنش بیش از یک کمپین است که riffed کردن Black Lives Matter جنبش نشان Kendall Jenner فرو نشاندن تنش میان پلیس و معترضان با یک قوطی پپسی. در انگلستان HSBC اخیرا مجبور به روشن است که این “ما یک جزیره’ کمپین نیست در مورد مبارزه با تروریسم در اروپا پس از تقسیم از نظر مصرف کننده.

برای Susini کک حرکت برای سفت آنچه در آن مارک های پایه برای تحت یک شعار به این معنا نیست که با نام تجاری در حال رفتن به وید در خاردار سیاسی موضوعات. آن را نیز ندارد “تظاهر به تمام پاسخ” یا.

“ما نباید موضع در مسائل سیاسی ما باید – و – گرفتن موضع در مسائل اجتماعی. زمانی که ما می بینیم بخش تبعیض نابرابری که در آن ما می خواهیم به صحبت. Coca-Cola نیازی به بحث در [مورد] تهمت یا Brexit; این مسائل ما.”

“ما می خواهیم به یک پل است که به ارمغان می آورد مردم با هم, ما علاقه مند هستید در طرف دیگر. اگر [ما تبلیغات] ایجاد بحث و سپس آن را حتی بهتر است. ما نمی خواهید به دوست داشتنی شده توسط همه اما موضع در مسائل اجتماعی به ما می دهد این فرصت را به یک نقطه روشن است.

“بی تفاوتی بدترین دشمن ما, بنابراین من گفت: برای من تیم بازاریابی ‘اجازه دهید یک شوی زنده با آن و عواقب’.”

کک خواهد tout جدید آن موقعیت در رویدادهای مهم مانند غرور از طریق آن فوتبال دارایی – در لیگ برتر و لیگ اروپا – به عنوان به خوبی به عنوان کریسمس و تعطیلات مذهبی.

این کمپین را نیز شامل, دیجیتال, آه, در فروشگاه و محصول اعدامها.

اجتماعی, گوش دادن استفاده می شود برای پیگیری آگاهی از این کمپین با دیگر kpi ها از جمله خرید و فروش و چگونه کک رانندگی مکالمات در اطراف همدلی است.

درسهایی از Unilever

Susini خواهد بود Coca-Cola کهنه او را ترک در سال 2007 پس از پنج سال را در بر داشت خود را در مشاوره. پس از پنج سال خود او و سپس تحت چهار سال از روی لئامت دادن در Unilever نظارت خلاق استراتژی محتوا و طراحی شده است. او به کک در ماه اوت سال 2017, آوردن با او درس از یونیلور خود را تمرکز بر روی هدف است.

در سال گذشته Unilever رئیس exec آلن Jope نشان داد او از رفتن به جمع اوری برندها در FMCG غول نمونه کارها که ایستاده بود بدون یک ماموریت. هر چند Susini موافق با اصل تماشاچیان نباید انتظار جمع اوری کک را 400-نام تجاری قوی فهرستی کاملا رتبهدهی نشده است – به جای فروشنده در حال کار در (آنچه که هر یک نشان دهنده همراه با هر نام تجاری کک صاحب می توانید “پایدار جاه طلبی”.

این موضوع از محیط زیست چیزی است که به گل نشسته کک از اواخر سال پس از آن سر از پایداری به بی بی سی گفت که آن را به حال هیچ برنامه ای برای خندق واحد-استفاده از پلاستیک به طور کامل به دلیل وجود هنوز مصرف کننده تقاضا برای آنها.

نوشیدنی های غول پیکر تولید حدود سه میلیون تن پلاستیک بسته بندی از یک سال (یا 200,000 بطری یک دقیقه) به گزارش خیریه شکستن رایگان از پلاستیک.

با پایداری اینکه تمرکز اصلی برای نام تجاری جدید در آن هدف-محور ماموریت Susini تأکید آن جاه طلبی برای بازیافت به عنوان بسیاری از بطری های پلاستیکی به عنوان آن استفاده می کند تا سال 2030. سوئد شده است برای اولین بار در بازار را به طور کامل اتخاذ این عمل برای همه از “کوکاکولا” را مارک اما Susini اذعان می کند او نمی داند که چه مدت آن را برای تعویض به رخ می دهد در بریتانیا است.

“تنها مانع این ابتکار این است که میزان بازیافت پلاستیک در جهان است. وجود دارد هیچ دیگر مانع از آن داستان قدیمی از عرضه و تقاضا. وجود ندارد به اندازه کافی بازیافت پلاستیک در جهان, بنابراین ما در حال کار به مقیاس است.”

و همچنین به عنوان ایجاد تغییرات بزرگ خارجی, Coca-Cola خود در بخش بازاریابی به تازگی دستخوش تغییر خود را دارد. در ماه جولای Coca-Cola ترمیم آن جهانی افسر ارشد بازاریابی, نقش, انتصاب منلو ارریو به راس. موقعیت جایگزین شده بود توسط رئیس, رشد, افسر, نقش اشغال شده توسط فرانسیسکو کرسپو که پس از بازنشسته شد.

هر چند Susini اذعان reframing از این عنوان نشان دهنده تعهد به یک بزرگتر تمرکز بر بازاریابی از کوکا کولا او را باور نمی کند آن را تحت تاثیر قرار خواهد استقلال از “کوکاکولا” را در منطقه ای بازاریابان و یا نشان می دهد این ایده است که آن را کشته بازاریابی رهبری عنوان شد overegged.

“من در هر دو ساختار و من هیچ تفاوت بزرگ” او می افزاید: گفت: rejig تضمین کرده بازاریابی متمرکز تر می شود و کمتر متمرکز.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>