کمدی nostaglia و مشاهده خانواده به عنوان مستند تغییرات عادات تلویزیون

Thinkbox است و در مقایسه با تاریخی مشاهده آمار و ارقام برای درک بهتر چگونه تلویزیون عادات مصرف در حال تغییر است در مستند. کمدی و نوستالژی مشاهده است به طور قابل توجهی تا به عنوان خانواده-مشاهده.

بازاریابی برای تلویزیون تجاری در مقایسه با سال در سال به طور متوسط مشاهده آمار و ارقام در خاردار در برابر اوایل هفته از مستند به انتخاب کردن مصرف روند. در بالای این آن را راه اندازی ویدئو خاطرات از 12 خانواده به ارائه باریک اما در عمق انسان داستان پشت چگونه تلویزیون مصرف در حال تغییر است.

مشاهده کمدی را نشان می دهد 40 درصد افزایش یافت و در سه هفته اول از مستند در مقایسه با آمار و ارقام از یک سال پیش از آن. مردم با تکیه به محتوا است که آنها را به خنده در طول این زمان و یکی از برندگان بزرگ این است که کانال 4 شب جمعه شام.

شاید از بزرگترین علاقه به تبلیغ این واقعیت است که به اشتراک گذاشته مشاهده تلویزیون است تا 37% در سال در سال به عنوان یک نتیجه از این مستند. به ازای هر خانوار تبلیغ به نظر می رسد رسیدن به مردم بیشتر. به اشتراک گذاشته شده را مشاهده و از کانال 4 Gogglebox بود تا 41 درصد و برای یک پنی در ITV تا 47 درصد. آسمان سینما که میزبان خانواده دوستانه فیلم بود تا 48 درصد. از طرف دیگر اجتماعی فاصله سکه است که نیز وجود دارد که 15 درصد افزایش در تماشای مردم به تنهایی.

وجود دارد برخی از حدیثی داستان در مورد اشکال جدید مصرف از ویدئو خاطرات. یک کار از خانه زن و شوهر را کنار بگذارند ناهار با هم به خوردن و تماشای تلویزیون است. یک پدر به تماشای پخت را نشان می دهد با فرزندان خود (در حال حاضر از مدرسه به خانه) قبل از بازآفرینی وعده های غذایی در آشپزخانه است. به عنوان یک نتیجه از این تازه کشف شده هم وجود دارد بیشتر از آنچه ThinkBox تماس “سازش مشاهده”. مطالعه رنگ یک مثال خوب از این است. یک مادر کشیده دختر نوجوان او را به گرگ و میش حق رای دادن مشاهده نمایید.

علاوه بر این شده است وجود دارد افزایش در نوستالژی مشاهده با مردم غواصی را به مورد علاقه خود را نشان می دهد و یا harkening به کمتر زمان آشفته. پس از مستند آغاز شد مشاهده فقط احمق ها و اسب ها در طلا است تا 20% در سال در سال گذشته از تابستان شراب در درام است تا 30 درصد است.

در این گزارش گفت: “این ارائه فرصت های جدید برای پدر و مادر و بچه ها به سازمان دیده بان کلاسیک تلویزیون نشان می دهد با هم.” با زنده ورزشی در وقفه و تولید جدید نشان می دهد مانع با کاهش بودجه و مستند این روند ممکن است در عین حال دیدن برخی از رشد. شما می توانید به تماشای این ویدئو خاطرات در مصرف عمومی در اینجا.

جدا خاطرات نیز نگهداری می شود برای پیگیری اخبار مصرف (در اینجا). مشاهده تلویزیون محتوای اخبار بیش از دو برابر (با 124 درصد) در سه هفته اول از مستند. اخبار آسمان مشاهده سه برابر شده است در سال در سال پس از مستند آغاز شد. بینندگان به ذکر است که بزرگترین مانع برای بالاتر اخبار مصرف شد اضطراب پتو Covid-19 پوشش در برخی موارد باعث.

“به عنوان مستند پیشرفت بسیاری از ‘پنجره’ اخبار خود را مصرف تنظیم آن را در زمان های خاصی از روز مانند صبح زود و یا برای دولت جلسات, برای کاهش اضطراب است.”

مت تپه پژوهش و برنامه ریزی مدیر Thinkbox گفت: “اثرات اجتماعی فاصله عمیق می باشد. رسانه های ما عادت به طور چشمگیری در حال تغییر به عنوان یک نتیجه از موقعیت های جدید پیدا کنیم و خودمان را در و آن را حیاتی است که ما را در درک آنچه در آن تغییرات معنی برای تلویزیون و تبلیغات صنایع. این مطالعه مداوم این کار را انجام دهند. آنچه روشن است در حال حاضر این است که تلویزیون نقش دارد بسیاری از بازی. بزرگ وسعت پخش محتوای زندگی می کنند و بر روی تقاضا – در حال آمدن است به جلو با مردم به کاوش در تمام گوشه و تلویزیون جهان به نگه داشتن آنها و خانواده خود را سرگرم.”

بن, صفحه, مدیر اجرایی ایپسوس موری که انجام این تحقیقات افزود: “تلویزیون دوباره متحد بریتانیا. جدید روال و عادت های در حال ظهور با تلویزیونی آوردن خانواده ها هم به دنبال راحتی در تجربیات به اشتراک گذاشته شده. همچنین جذاب برای دیدن ارزش و اعتماد مخاطبان در حال قرار دادن در تلویزیون اخبار به سوخت ما تمایل به ماندن بگیرید (حتی اگر ما نیاز به یک نور کمی تسکین پس از آن). ما چندین امواج سریع چرخش دیجیتال immersions با خانواده ها در سراسر کشور ما را نشان می دهد تاثیر این تغییرات در کوتاه مدت و بلند مدت پس از این صنعت می تواند به سرعت واکنش نشان می دهند با پاسخگو استراتژی.”

این علائم فقط موج اول این تحقیق با بیشتر به آمده در هفته بعد.

ارقام باید دلگرم کننده برای broadcasers اما امثال ITV و کانال 4 در حال حاضر به صدا هشدار که افزایش بینندگان نمی خواهد برابر به افزایش درآمد آگهی را به عنوان تبلیغ بریده بریده بودجه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im