کام اسکور, Iris.TV راه اندازی متنی CTV هدف قرار دادن

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

هوش مصنوعی-طراحی تصویری برنامه نویسی پلت فرم
Iris.TV یکپارچه کام اسکور متنی را طبقه بندی و نام تجاری-ایمنی بخش.

این حرکت گسترش کام اسکور را هدف قرار دادن متنی به تلویزیون متصل تبلیغات.

Iris.TV ارائه خواهد شد کام اسکور را متنی اطلاعات از طریق آن بازار برای هر دو مستقیم و خصوصی بازار معاملات در حال اجرا از طریق عرضه سیستم عامل است.

استفاده از CTV در حال رشد است به عنوان
تبلیغ به دنبال پیدا کردن راه های جدید برای مخاطبان اما آگهی تقلب و حریم خصوصی کاربر در ادامه به مسائل با برنامه ریزی اقدام به خرید ،

“دقیق نام تجاری ایمنی و متنی
راه حل برای CTV و حق بیمه تصویری شده است این نهنگ سفید ad tech برای چند سال گذشته” دیوید درهم و برهمی و معاونت رئیس تقاضا ساحلی در رسانه ها اشاره کرد در این اطلاعیه.

“با استانداردهای حفظ حریم خصوصی در مورد آینده فقط به عنوان CTV در حال تبدیل شدن به جریان اصلی متنی با هدف قرار دادن راه حل برای CTV مهم برای رسانه های خریداران برای اطمینان از تبلیغات است
حریم خصوصی رو به جلو و رویه در امن و محتوا مربوط به محیط” اضافه شده جرمی استاینبرگ جهانی سر از اکوسیستم در MediaMath.

تبلیغات

تبلیغات

کام اسکور کرده است گفت: آن معتقد است آن متنی مبتنی بر هدف قرار جمعیتی —
که می رود فراتر از کلمه کلیدی-تنها مبتنی بر هدف به ارائه “مطالب کامل و جامع بینش” — باعث می شود آن را به خوبی به عنوان یک ارائه دهنده راه حل به عنوان گوگل فازهای کردن کوکی ها در آینده
دو سال است.

“با تکیه بر فن آوری است که می داند تفاوت بین, سیب, میوه, سیب, چند ملیتی, شرکت فناوری انتقادی” راشل Gantz, general manager,
فعال سازی راه حل برای کام اسکور, تأکید در انتشار اخبار.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>