کام اسکور: مشاهده تلویزیون تا 40% برای تلویزیون کابلی شبکه های خبری 13% و بالاتر برای پخش شبکه های

در حال حاضر در ضخامت از COVID-19 بحران TV
استفاده را نشان می دهد به شدت بالاتر مشاهده در طول روز به صورت کلی و اخبار کسب و کار و کوچکتر سود برای سرگرمی برای تازه ترین گزارش هفته.

کل برنامه های زنده تلویزیونی مشاهده برای هفت کابل
شبکه های خبری برای هفتۀ منتهی به 20 مارس نشان می دهد که 40 درصد افزایش و در مجموع بعد مشاهده در مقابل همان هفته در ماه فوریه این سال است. آن است که 68 درصد بالاتر هنگامی که به دنبال در طول دوره و 56 درصد بالاتر
برای اوایل fringe (بعد از ظهر) daypart با توجه به کام اسکور.

شاید بیشتر قابل توجه است که افزایش مشاهده میان دو مالی عمده, کابل, شبکه های خبری — تا 78% در
کل روز مشاهده و 134 درصد بیشتر برای روز daypart با 131% افزایش در اوایل حاشیه.

به دنبال در تمام برنامه مشاهده برای چهار پخش شبکه — ABC, CBS, NBC, و
فاکس — کل روز مشاهده است 12.6% در مقابل همان هفته در ماه فوریه است.

تبلیغات

تبلیغات

فقط به دنبال در روز daypart وجود 28 درصد افزایش با اوایل حاشیه 22 درصد بالاتر است. کام اسکور می گوید:
نخست بار مشاهده بر روی این شبکه است 3.5% بالاتر — تا 9.4% در مقابل همان هفته در 2019.

مشاهده در طول روز برای کودکان برنامه شبکه است تا 30 ٪ در مقایسه با همان
هفته در ماه فوریه و تا 31% از همان هفته در 2019.

مسائل اطراف COVID-19 مجبور بسیاری از بزرگسالان ایالات متحده به کار برای خانه و بزرگسالان جوانتر به فراموش مدرسه در خانه اگر
سیستم عامل آنلاین.

رسانه تحلیلگران پیش بینی کرده اند منافع قوی در طول روز مشاهده صفحه اصلی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de