با وجود اینکه صنعت buzzword برای بیش از چند سال در حال حاضر و اذعان کرد بسیاری از سازمانها به عنوان دروازه ورود به مشتری بزرگ, تجربه, تغییرات سلیقه ای است که هنوز به طور گسترده به تصویب رسید فراتر از بخش خرده فروشی. وجود دارد هیچ نقطه ای وانمود کنند که تغییرات سلیقه ای است و یک پیروزی آسان – طول می کشد یک استراتژی روشن و تلاش مداوم در طول زمان برای پیاده سازی آن به طور موثر – که احتمالا به همین دلیل آن را گرفته تا برای اکثر سازمانها را به اتخاذ این رویکرد است. اگر شما تصمیم گرفته اید که 2020 سال است که شما (در نهایت) رفتن به kickstart خود تغییرات سلیقه ای, روند, در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن.

یک راهنمای خوب دیجیتال, تغییرات سلیقه ای

خوب تغییرات سلیقه ای با استفاده از یک بازدید کننده قبلی و فعلی و پیش بینی رفتار به ارائه بیشتر مشتری محور تجربه است که باعث افزایش وفاداری تبدیل و درآمد است. به خوبی اجرا تغییرات سلیقه ای است:

  • سازگار: تجربه ها و پیام ها سازگار هستند هر پلت فرم و یا کانال و صرف نظر از اینکه ارتباط آنلاین (به عنوان مثال وب سایت های رسانه های اجتماعی و یا نمایش تبلیغات) و یا آنلاین (بیشتر از روش های سنتی مانند رادیو و تلویزیون و چاپ است.)
  • پویا: بازدید کننده رفتار را تحت تاثیر آنچه که محتوای آنها در معرض. ردیابی کاربران آنلاین رفتار فراهم می کند با ارزش سرنخ در مورد منافع خود و نوع محتوای آنها که پس از آن می تواند مورد استفاده برای شخصی سازی صفحات فرود یا مطالب دیگر را در سایت خود.
  • مربوط به: هر بازدید کننده را تجربه طراحی شده است به زمینه خاص. موثر تغییرات سلیقه ای متکی بر هر دو گسترده تقسیم بندی داده مانند جنسيت و همچنین دانه داده ها مانند براکت سن, موقعیت و منافع برای اطلاع رسانی به تجربه کاربر. اما فقط به این دلیل شما ممکن است دسترسی به بسیاری از اطلاعات در مورد بازدید کنندگان خود را به این معنا نیست شما باید شخصی را به هر نقطه داده. با استفاده از اطلاعات است که مربوط به خود تغییرات سلیقه ای می تواند در سراسر آمده به عنوان مهاجم حتی خزنده و به احتمال زیاد خواهد شد در نتیجه در مقابل تجربه به آنچه شما در حال تلاش برای رسیدن به.

یک مثال خوب تغییرات سلیقه ای در عمل دیده می شود در صفحه فرود زیر از بسیار. با استفاده از کوکی ها بسیار شناخته است که این کاربر بازگشت مشتری باعث یک شخصی تبریک در صفحه اصلی. آنها همچنین با استفاده از منطقه جغرافیایی او را به شناسایی که در آن او است و این ترکیب با اطلاعات آب و هوای محلی توصیه می شود لباس مناسب و کپی که اشاره به سرما و در شرایط بارانی. کل صفحه فرود شده است شخصی به این بازدید کننده بدون حتی نیاز به ثبت نام!

موانع به تصویب

بسیاری از سازمان های آهسته بوده است به اتخاذ این سطح از تغییرات سلیقه ای, اغلب به دلیل کسب و کار داخلی محدودیت های از قبیل:

  • فقدان دانش و استراتژی دیجیتال تغییرات سلیقه ای باید بخشی از خود تجربه مشتری و بازاریابی, استراتژی, اما از آن نیاز به مهارت های متخصص و دانش است که همیشه نیست ذاتی در تیم هستند که وظیفه اجرای.
  • کمبود منابع حتی اگر تیم خود را به دانش و مهارت آنها اغلب هم ندارد. تغییرات سلیقه ای است که به ندرت نگاه کرد و بعد توسط یک تیم اختصاص داده شده است و به طور معمول فقط یکی از وظایف بخش بازاریابی است که ممکن است سایر اولویت ها و ظرفیت به کار اضافی.
  • ضعیف اجرا tools – تغییرات سلیقه ای متکی بر داده های ساخت یافته است که می آید از انواع منابع مختلف. اگر CRM خود را, وب سایت تجزیه و تحلیل ترافیک ابزار هوش کسب و کار و دیگر منابع داده نمی ادغام به خوبی از آن دشوار خواهد بود برای ایجاد یک کامل قیف از اطلاعات به اطلاع شما تغییرات سلیقه ای طرح.
  • هیچ فرایند تست موفقیت – هنگامی که شما شروع به پیاده سازی دیجیتال خود را, تغییرات سلیقه ای برنامه شما نیاز به قادر به تست این که آیا آن کار می کند. این می تواند نیاز به تحقیقات مفصل و تجزیه و تحلیل برای درک آنچه که تحت تاثیر افراد مختلف’ رفتار.

این موانع می تواند به جلوگیری از سازمانها از شروع این فرآیند به دست آوردن شتاب و اثبات ارزش تغییرات سلیقه ای.

راهنمایی برای شروع کار

در حالی که با شروع تغییرات سلیقه ای می تواند دلهره آور می توان آن را در مراحل اجرا به عنوان تیم خود را یاد می گیرد و رشد می کند. شروع با یک استراتژی ساده است که به تشریح آنچه شما در حال تلاش برای رسیدن به, چگونه و هنگامی که شما در حال رفتن به تحویل آن و چه اطلاعات شما می خواهید استفاده کنید برای اطلاع تاکتیک های خود را. اولین تلاش خود را نیاز ندارد شامل خرید مقیاس بزرگ راه حل های سازمانی و پیچیده تماس با استراتژی – شروع شده توسط خزنده و کار راه خود را به اجرا.

  • خزیدن – با کمی تلاش و هزینه نسبتا پایین شما هنوز هم می تواند ارائه نتایج خوب است. آغاز شده توسط با استفاده از پایه اطلاعات کاربر مانند موقعیت جغرافیایی به خدمت محتوای مناسب – این می تواند بر اساس هر چیزی از خدمات محلی به اطلاعات آب و هوا یا منطقه ای تیم های ورزشی.
  • پیاده روی – این نیاز به مطالب بیشتر و اطلاعات اما ارائه یک تاثیر بالاتر. استفاده از اطلاعات شما در مورد بازدید کنندگان خود را از سفر قبلی خود را برای بهبود یک بعدی – مانند شخصی خود را فرود تجربه بر اساس محتوای آنها مشاهده زمان گذشته است.
  • اجرا با زمان بیشتر و سطح بالاتری از پیچیدگی شما می توانید تحویل بالا تاثیر تغییرات سلیقه ای با قرار دادن همه چیز شما در مورد یک بازدید کننده هم برای برقراری ارتباط با آنها را در تمام کانال های خود را.

ساختمان افزایش پیچیدگی به طرح خود را به عنوان شما را تبدیل به اعتماد به نفس بیشتر شما همچنین تحویل یک به طور مداوم بهبود تجربه بازدید کننده را حفظ خواهد کرد که مشتریان خود را به آینده.

برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر از جمله یک گام به گام روند برای گرفتن آغاز شده در خود تغییرات سلیقه ای, سفر, تماشای کامل وبینار در اینجا.

Leona بل سر از داده ها و تجزیه و تحلیل ORM

// در این مقاله برجسته

ORM

ORM را با نام تجاری هدف و ارزش ها را به زندگی از طریق کار ما و مردم ما است. هدف ما این است برای کمک به مشتریان خود رسیدن به آزادی دیجیتال. برای برندها برای انطباق با تغییر رفتارهای مشتری یک…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de