مصرف کننده بجای: آنها مایل به اشتراک گذاشتن ایمیل برای تبلیغات, مطالعه می یابد

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

حکمت رایج است که مصرف کنندگان با احتیاط در مورد به اشتراک گذاری اطلاعات خود خسته شده از شنیدن از شرکت.

این درست نیست. بر خلاف دو سوم از خریداران
داده اند آدرس ایمیل خود را برای به دست آوردن دسترسی به, تبلیغات, بر اساس یک نظرسنجی که توسط آژانس بازاریابی دیجیتال Adlucent. و کسانی که آدرس ایمیل با ارزش هستند هنگامی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد.

“مارک می توانید با استفاده از مصرف کنندگان ایمیل به فرد تعامل در طول سفر مشتری” می نویسد: Jason Roussos, SVP استراتژی در Adlucent در مقاله ای در TotalRetail.

علاوه بر اعمال نفوذ در این
داده ها برای بازاریابی ایمیل می تواند یک فرصت برای ارسال به مشتریان و چشم انداز بیشتر با نام تجاری و محصول اطلاعات” Roussos می گوید.

Roussos اضافه می کند که “با آپلود مشتری
ایمیل به گوگل و Facebook و یا دیگر تبلیغات دیجیتال, سیستم عامل, خرده فروشان نیز می retarget مشتریان موجود و یا ساخت look-a-like مخاطبان برای رسیدن به مشابه مصرف کنندگان است.”

تبلیغات

تبلیغات

البته
این نگرش فراتر از ایمیل. از مصرف کنندگان در نظرسنجی46.7% می خواهید تبلیغات مرتبط در سایت های آنها دسترسی به صورت رایگان. و این مهم پیدا کردن به عنوان 40 درصد را به کلیک بر روی تبلیغات قبل از ساخت یک
خرید.

Roussos استدلال می کند که “تبلیغات تبدیل شده است چنین مادری بخشی از سیستم عامل است که مصرف کنندگان همیشه نمی توانیم قرار دادن پرداخت از محتوای آلی هنگامی که آنها
بپردازد.”

این به این معنی خلاق باید “سفارشی برای هر پلت فرم و شخصی برای هر فرد” Roussos می گوید.

به سهم خود مصرف کنندگان جوان تر خواهد
به جای به اشتراک گذاری اطلاعات برای به دست آوردن یک تجربه بهتر از پرداخت هزینه برای دسترسی و یا با بمباران بی ربط محتوای Roussos می نویسد. که گفت: “مصرف کنندگان جوان تر پذیرش پیام های تبلیغاتی به عنوان بخشی
از مرور آنلاین” Roussos یادداشت ها.

در واقع خریداران سنین 34 و در زیر ببینید شخصی به عنوان یک نیاز در حالی که نسل های قدیمی تر به سادگی آن را ترجیح می دهند.

اما صحبت از
کسانی عامیانه بیش از 50 درصد مغازه ها در شب و تنها 5.6% فروشگاه در صبح است. آنها تمایل به حرکت در تلفن همراه برای گرفتن تا با چیزهایی که در پایان روز.

علاوه بر این 51 درصد را به دو
شش ماه به بالا-خرید بلیط با شکوه در $200 و 25 درصد ضربه زدن به $500 خوانده شده را علامت. درس? کسانی که در اواخر شب ساعت در حال تحقیق زمان “و ارائه یک فرصت برای برندها به
re-تعامل” Roussos می گوید.

Roussos آمده است که بزرگ شخصی “اغلب می رود خود خسته شده اید توسط مصرف کننده و صاف تجربه آنلاین است.”

Adlucent
بررسی 900 مصرف کنندگان ایالات متحده سنین 18-64.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>