هزینه های مصرف کننده در رسانه ها افزایش می یابد 4.3 درصد در سال 2019 همزمان آگهی صنعت 4.9 درصد رشد

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments


هزینه های مصرف کننده در رسانه های رشد 4.3 درصد در سال 2019 است
کمی آهسته تر از 4.9 درصد است که تبلیغات و بازاریابی هزینه در رسانه های رشد در سال گذشته با توجه به برآوردهای منتشر شده صبح امروز از رسانه های صنعت اقتصاددانان PQ رسانه ها.

کسانی که رشد
نرخ که مشتق شده از دو گزارش جداگانه-یکی امروز منتشر شد در هزینه های مصرف کننده و یکی منتشر شده در اواخر سال گذشته در تبلیغات و بازاریابی و هزینه های — با این حال نشان می دهد مصرف کنندگان در حال حاضر
outspend آگهی صنعت با اختلاف نزدیک به سه به دو است که نشان دهنده ادامه داد: تغییر از ad-پشتیبانی شده به مصرف کننده-مدل های پشتیبانی شده برای رسانه ها است.

جهانی سرانه هزینه در رسانه ها آمار
$337.22 در سال 2019 افزایش 3.5% از سال 2018 است.

در ایالات متحده از خط روند از رشد هزینه های مصرف کننده است و حتی بیشتر تلفظ, با هر سرمایه صرف رسیدن به $1,334.34 در سال 2018 افزایش
1.5 درصد از 2017. PQ رسانه ها را آزاد در ایالات متحده تخمین می زند برای 2019.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>