مصرف کنندگان خسته از ” ما اینجا هستیم برای شما پیام. چه در حال حاضر ؟

تحقیقات در حال ظهور است از YouGov و Adobe, در میان دیگران است که نشان می دهد که مصرف کنندگان در حال رشد خسته از خسته کننده همدلی از مارک های. پس چگونه ما حرکت گذشته اطمینان مشتریان ما که ما هنوز در اینجا برای آنها و شروع به بازاریابی دوباره ؟

هر کس دوست دارد به یقین و بازاریابان متفاوت هستند. وجود دارد ترسناک از چند هفته در اوایل ماه مارس به عنوان آن مشخص شد که این بیماری همه گیر کوروناویروس که قرار بود به upend زندگی هر کس که در آن هیچ کس می دانست که آنچه به انجام و یا می گویند در بازاریابی خود و کانال های رسانه های اجتماعی.

برخی از مارک های رفت و آفلاین به طور کامل ارسال شده بسیاری از بهر سرویس پیام. مبارزات بودند متوقف و ارتقاء محصول احساس نامناسب است. اما پس از آن یک جدید طبیعی ” پدید آمده است. یکی که در آن علامت های تجاری می دانستم که جای خود را در این عجیب و غریب دنیای جدید است. “ما اینجا هستیم برای شما” بود و شعار از هر نام تجاری از بزرگ به کوچک است. ارگانیک و تا حدودی به طور ناگهانی بود که تک خط rulebook از آن ما تمام شد ،

مارک های بسیج برای کمک به وضعیت بی سابقه ای به آنها شانس خود را برای نشان دادن گرما و سخاوت. اما البته برخی از برندها نمی تواند کمک کند اما شامل یک محصول شات و شعار.

اما همه چیز تغییر سریع است. یقین ما گاهی به ناچار شروع به هم باز کردن رمز و اگر هر وضعیت خواستار نظارت مستمر بر نگرش مصرف کننده از طریق اجتماعی, گوش دادن این است. حتی تا اواسط ماه مارس ما دیدن گفتگو آنلاین با احساسات منفی در اطراف استفاده بیش از حد از اطمینان ایمیل و insincerely همدلانه پست های اجتماعی با “ما اینجا هستیم برای شما” سرود جلو و مرکز.

بنابراین آنچه در حال حاضر ؟

به طور کلی وجود دارد سه چیز را در نظر بگیرید که از نظر ما مسیر بازگشت به نوعی از حالت عادی.

بر اساس تحقیقات تبلیغات

هزینه تبلیغات در بسیاری از صنایع نسبتا پایین باقی مانده است به عنوان رقابت برای کلمات کلیدی و مخاطبان کاهش یافته است در طول coronavirus بحران است. بنابراین بر اساس اعداد به تنهایی در حال حاضر زمان بسیار خوبی برای تبلیغ در دیجیتال. اما آن را کاملا حیاتی است که پیام حق است و در پاسخ به این وضعیت به عنوان آن می ایستد در حال حاضر. بنابراین اگر شما می توانید طرح ideate ایجاد و ترافیک یک کمپین در کمتر از دو هفته شروع با برخی از اجتماعی گوش دادن تحقیقات به درک که در آن مخاطبان است و آنچه آنها نیاز دارید بیشتر در حال حاضر.

نارضايتى در تغییر رفتارها

زندگی تغییر قابل توجهی در سه ماه گذشته و e-تجارت پررونق است; spelling یک پنجره فرصت برای هر نام تجاری که می خواهد به درایو تصویب رفتارهای جدید. مخاطبان بیشتری را پذیرا و باز به رقیب برندها و محصولات جدید تر از همیشه قبل از. با عادات مختل شود و زمان بیشتری را صرف خرید آنلاین, Adobe تحقیقات مفید ثابت در کشف جدید از مصرف کنندگان تمایل به چیزهای جدید را امتحان کنید – با 56 درصد از پاسخ دهندگان گفته بودند پذیرای چیزی جدید را امتحان کنید حتی اگر آنها نمی دانستند که نام تجاری قبل از coronavirus.

انتظارات برآورده نوآوری

گفته شده است که در برخی محله های, چند سال از پیشرفت های صورت گرفته در طی چند هفته با digitisation اتفاق می افتد در سرعت فوق العاده خطرناک برای خدمت به نیازهای مشتری در یک اجتماعی-حقوقی جهان است. حتی سنتی ترین مارک تا به حال به نوآوری چگونه آنها را در خدمت مشتریان خود را بسیار به سرعت.

اما بسیاری از این تغییرات مانند خرده فروشی با نام تجاری مرتب کردن آن تجارت الکترونیکی ارائه عمل به عنوان یادآوری است که این نوع از پیشرفت باید اتفاق می افتد شده است بدون در نظر گرفتن. آن را فقط به اندازه کافی بالا تا دستور کار تا coronavirus اجباری در آن وجود دارد.

در یک جهان که در آن محلی خود را در فروشگاه تراشه و شیمیدان باید هر دو نشان داده شده است که چگونه آنها می تواند نوآوری جدیدی تجربه های خرده فروشی در یک ماده از هفته مخاطبان خود است که انتظارات شما را افزایش و توسعه خود را ارائه. نه تنها به جای محدودیت در اطراف اجتماعی فاصله اما به طور کلی ارائه سریع و راحتی و دیجیتال-خرید تجربه.

در خلاصه بعد از چند هفته و ماه ما نیاز به دریافت بیشتر در ارتباط با آنچه مخاطبان ما در حال گفت و تفکر است. ما باید به دنبال ارزش بیشتر از تبلیغات پرداخت می شود بر اساس بینش نه تنها بودجه و رسیدن به. این بار به معرفی مفاهیم جدید. محصولات و راه کار. و واقع خواهد شد که انتظار ما به عنوان ما امیدوارم ما را راه خروج از این دوره تاریخی از آشفتگی.

دومینیک کوک مدیر اجرایی در 33Seconds.

// در این مقاله برجسته

33Seconds

33Seconds کار با راه اندازی سریع-رشد شرکت ها و جلو فکر کردن مارک های

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im