در حالی که آن را عمدتا عمل به عنوان یک تلفن همراه و پهنای باند ارائه دهنده وودافون در حال حاضر احساس می کند در آینده آن نهفته است در 41bn دستگاه های هوشمند پیش بینی شده وجود داشته باشد توسط 2027. پس از گذراندن چندین سال dabbling در فضای این شرکت است که در یک ماموریت برای متقاعد کردن مصرف کنندگان خود را در هیئت مدیره خود را هوشمند tech سفر – فقط همین حالا تماس آن “اینترنت چیزها”.

“ما می خواهیم به گسترش آنچه Vodafone مخفف در مصرف کنندگان; ذهن می گوید:” پاملا براون افسر ارشد بازاریابی, Vodafone Smart Tech. “این یک گام مهم چون ما به طور سنتی یک شرکت تلفن همراه.”

با وجود سال صرف dabbling در اینترنت اشیاء (IoT) بخش او اذعان می کند وجود دارد مقدار زیادی از زمین را در با نام تجاری درک. “من دوست دارم این بالاتر داشته باشد آگاهی از آن را امروز. تحلیلگران بحث در مورد این اعداد مانند وجود خواهد داشت 41bn دستگاه های هوشمند توسط 2027. این رشد قابل توجه و به اعتقاد من وودافون نقش بازی در آن است.”

هفته گذشته Vodafone معرفی اولین آن طراحی شده و متصل شده توسط وودافون’ طیف وسیعی از smart tech محصولات – منحنی چند دستگاه ردیابی است که با استفاده از GPS و Wi-Fi و تلفن همراه و بلوتوث به کمک آن کاربران به آهنگ بی جان اشیاء با ارزش مانند کلید, لپ تاپ, کیف و همچنین به عنوان نگه داشتن متصل به عزیزان و یا حیوانات خانگی.

این نوع از نام تجاری فرمت Vodafone شده است با جذب شدن نسبت برای برخی از زمان.

این شرکت برای اولین بار آمار مخابراتی صحنه در 90s در اوایل به عنوان یک شبکه تلفن همراه ارائه دهنده و با گسترش اینترنت آن را به زودی به پهنای باند. مانند تلفن همراه رقیب خام, Vodafone به رسمیت می شناسد ‘اتصال’ به عنوان نقطه فروش آن. در حالی که EE مشغول 5G معاملات در بفتا یا آن حمایت از ورزشگاه ومبلی وودافون شد غواصی به IoT.

“از B2B چشم انداز ما ارائه شده هوشمند IoT اتصالات برای بیش از 10 سال است. ما 15 میلیون اتصالات در آن طرف” سهام قهوه ای است. و سپس در سال 2017, آن را وارد بازار مصرف با راه اندازی ‘V توسط وودافون’ – صورتحساب به عنوان یک سیستم ساده برای مصرف کنندگان به اتصال و مدیریت دستگاه های IoT در کنار یک محصول است که شامل یک ماشین دانگل 4G دوربین های امنیتی و یک حیوان خانگی محل سکونت و فعالیت ردیاب.

مشکل این است که اصطلاح IoT متعلق بیشتر در B2B کتاب buzzwords از مصرف کننده واژگان. “مصرف کنندگان نمی دانم چه IoT است” براون می گوید. “اما آنها نمی دانند که چه smart tech است. ما یاد گرفتیم زیادی با V توسط Vodafone محدوده. این دسته بیشتر تعبیه شده در مصرف کنندگان باورها به خصوص با انفجار هوشمند بلندگو.”

به ارمغان آورد و در بیش از دو سال پیش از این تیم ساخته شده است که, کندو, انگلیسی, گاز’ خانه هوشمند ارائه قهوه ای می داند که یک چیز یا دو مورد تغییر عادات مصرف و چگونه برای متقاعد کردن مردم برای دریافت در هیئت مدیره. او پس کشیده با نام تجاری از “IoT فضا’ به عنوان استخدام یک مدیر خلاق ایجاد یک خانه در استودیو و با توجه به نام تجاری کامل refurb که هر دو راستا با وودافون قرمز مشخص بلکه متمایز خود را جدا از آن طرف کسب و کار.

“هنگامی که شما فکر می کنم وودافون شما احتمالا فکر می کنم از یک نام تجاری red. در حالی که هویت بصری جدید تر تیره تر پالت رنگ. ما در حال تلاش به ارمغان می آورد به زندگی بیشتر از مطلوبيت اعتبار از دستگاه در تصاویر و بازاریابی, دارایی های که ایجاد می کنیم. بنابراین ما با استفاده از رنگ قرمز در یک راه زیرکانه.”

اول به معرفی این سال منحنی خواهد بود و به دنبال آن دو بیشتر محصولات خواهد شد که استفاده از همان ویژگی های.

فراتر از آن که در آن قهوه ای انتظار Vodafone به پنج سال زمان ؟ “من امیدوارم که این محصولات تبدیل خواهد شد هر روز به مردم است. بنابراین آیا آن را در دستگاه های خانگی یا خارج از خانه ما می خواهیم به استفاده از اتصال برای کمک به محافظت از مردم و چیزهایی که آنها را دوست دارم.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de