مطالب و محتوا بازاریابی سرمایه گذاری و تمرکز برای سال 2020

چرا رئیس خود خواسته است بیشتر از محتوا

چه مطالب خود را برای مخاطبان خود و نام تجاری است ؟ چه آن هدف است ؟ اگر شما پیدا کردن آن را دشوار است به یک پاسخ مستقیم شما تنها نیستید.

مطالب ارائه نتایج برای بسیاری از کانال های دیجیتال است که استراتژی تمایل به باز کردن در یک اسپاگتی مانند درهم و برهم کردن از تاکتیک. نیازهای SEO رتبه بندی کلمات کلیدی رسانه های اجتماعی اشتیاق دوست دارد, پرداخت, رسانه های تعقیب کلیک – مطالب است که در تقاضا. به طوری که بازاریابی محتوا موسسه (CMI) گزارش 59 درصد از بازاریابان انتظار خود را از محتوای بودجه بازاریابی برای افزایش این سال است.

اما اینکه آیا مردم در پشت این تعاملات با ارزش هستند برای کسب و کار خود و درگیر به اندازه کافی برای کمک به رشد آن است و نیز افزایش یافت. اگر رئیس خود را در حال حاضر نیست پرسیدن سوالات بیشتر در مورد استراتژی بازاریابی محتوا شرط آنها به زودی – به دلیل ریسک درست کردم عالی…

باک توقف در خانه

به عنوان یک آژانس ما به طور مداوم در حال توسعه خدمات ما برای حمایت از تکیه به سمت در-مسکن – و این تمرکز در پاسخگویی داخلی به تقویت نیاز برای مستند اعتبار سنجی و برنامه ریزی فرآیندهای.

این دستور معمولا برای centralise استراتژی بدون خفقان خلاقیت است. بنابراین به عنوان یک ویرایشگر خوب خواهد شما هدایت یک چشم انداز از درون کوچک داخلی تیم و قرعه کشی در تخصص خارجی برای رسیدن به یک محصول بزرگ است.

چه فعالانه مختصر و چگونه شما reactively داد و بیداد با ذینفعان داخلی’ محتوای مطالبات و سپس تبدیل به کلید سوالات هر کس می خواهد جواب داد. و سریع قبل از چرخه تولید می سوزد پول بیشتر…

الگوریتم تقاضا اقتدار

با توجه به CMI 80 درصد از B2C بازاریابان برون سپاری مطالب است. نه تنها می توانید آن را احساس های مالی در کوتاه مدت اما درایوهای بیشتر در دراز مدت ROI دادن به مردم (و در نتیجه گوگل) چه می خواهند.

گوگل 2018 به روز رسانی الگوریتم سمان محتوای اقتدار و ربط به عنوان مهم به دید یک تازه کردن دستورات آن در سال 2019 قرار دادن تمرکز بیشتر بر تخصص اقتدار و اعتماد (E-در).

اگر شما برای یک سرمایه گذاری و یا بهداشتی با نام تجاری شما احساس ممکن است تاثیر به روز رسانی در ترافیک به پول خود را و یا زندگی خود را’ صفحات (محتوا است که می تواند تاثیر یک کاربر از آینده شادی و سلامت و ثبات مالی یا ایمنی) و رنج می برد تحت متعاقب داخلی موشکافی.

این دیگر به اندازه کافی برای پاسخ به یک کاربر پرس و جو. محتوا را به ارزش زمان خود و سرمایه گذاری, شما نیاز به اثبات است که شما معتبر و معتبر – به هر دو مخاطبان خود را و گوگل.

پاسخ های خود را – و به این ترتیب فهرست خود را از همکاران متخصص و واقعیت-چکرز – باید معتبر و به روز و با کیفیت بالا. ریسک بالاتر و بیشتر در محتوا.

ارزش مبادله اطلاعات

زیر این خط در اعتماد مصرف کننده در ماه ژانویه 2020 گوگل اعلام کرد این امر فاز از پشتیبانی از کوکی های شخص ثالث در آن مرورگر کروم “در عرض دو سال” به دنبال جایگزین کردن آنها با یک مرورگر مبتنی بر مکانیزم به عنوان بخشی از آن در حریم خصوصی گودال ماسهبازی ابتکار.

در نتیجه پرداخت رسانه ها تمرکز بر اول داده خواهد شد به احتمال زیاد به محتوا بازاریابان ترویج از طریق صفوف به تقویت ارزش مبادلات (انگیزه ای برای انتخاب و ثبت نام) و درایو واجد شرایط ترافیک شما می توانید از یادگیری برای ساخت هدفمند تعامل با افرادی که مهم ترین به کسب و کار شما.

نیمی از پاسخ دهندگان در آن برجسته کردنی CMI گزارش گفت که سازمان خود است به احتمال زیاد به اولویت بندی بهبود کیفیت و تبدیل از مخاطبان در سال 2020 است. اگر شما در میان آنها شروع جلوگيري از مطالب خود را در استراتژی جعبه ابزار آماده برای پاسخ به سوالات در مورد به راه خود می آیند.

ما اینجا هستیم برای کمک به – دانلود رایگان قالب در حال حاضر و یا در تماس گرفتن در [email protected]

// در این مقاله برجسته

iCrossing

جایی در چند سال گذشته بازاریابی شد همه چیز. CMOs امروز دیگر وظیفه پیام رسانی و تبلیغات است. آنها خواسته برای رشد. آنها نیاز به پیدا کردن مصرف کنندگان در سراسر شکسته…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im