تلاش برای پیدا کردن یک راه حل برای کوکی گوگل خاموش کردن شرکت شروع نورد جایگزین برای هدف قرار دادن. Infutor روز سه شنبه معرفی cookieless هویت داده محصولات
با هدف برخورد با مشکل ad-هدف قرار دادن چالش است.

ابزار مجموع Mobile Ad ID, راه حل با راه اندازی تبادل اطلاعات BDEX. این شرکت به دست اورد دسترسی سریع به ارائه مارک های خرده فروشان
و سازمان های با هویت دیجیتالی داده ها از طریق Infutor پلت فرم. هدف این است که برای مبارزه با بازاریابان رو به کاهش اعتماد به مرورگر مانند گوگل کروم توقف حمایت های شخص ثالث
کوکی ها.

در طول سال گذشته Infutor شده است سرمایه گذاری در هویت آفلاین و همچنین دیجیتال به طور کلی. به طور خاص این شرکت در حال کار بر روی یک دیجیتال گراف با
انتخاب کردن در حریم خصوصی سازگار با سیستم که در آن درهم ایمیل کراوات به همراه شناسه آگهی, توضیح می دهد, Brian Burke, VP محصول در Infutor.

“این به ما می دهد یک حس قوی از صاحبان دستگاه است که اجازه می دهد تا ما
برای ساخت بیشتر مشخص و دقیق برای کمک به مشتریان در درک آنچه در دستگاه های مصرف کنندگان استفاده از” برک گفت.

تبلیغات

تبلیغات

ایده این است که به گذشته یک محیط که در آن تکیه می کنند
کوکی های شخص ثالث با لینک دادن یک درهم ایمیل به یک device ID بدون افشای مالک. این است که از طریق یک طرفه الگوریتم رمزنگاری است که اجازه نمی دهد که این شرکت برای رد گم کردن از طریق
داده ها به منظور تعیین منشاء آن. اگر چه با نام تجاری ممکن است تنها یک بخش از اطلاعات و داده های اضافی از Infutor با هم روابط داده ها بدون افشای اطلاعات شخصی است.

BDEX
ماده Infutor تلفن همراه Ad ID و درهم ایمیل پایگاه داده در حدود 350 میلیون دستگاه های دیجیتال و 2 میلیارد خدمتکار/درهم ایمیل جفت. این شامل یک اعتماد به نفس نمره تاخر و فرکانس
از جفت شدن به بازاریابان احتمال یک جفت فعال بودن.

در حالت ایده آل, ارتباط ناشناس دیجیتال هویت به اول داده های CRM در یک حریم خصوصی-سازگار با راه بهبود مخاطبان
تقسیم بندی شخصی پیام و دیجیتال و برنامه ریزی onboarding نرخ.

Infutor است که نه تنها شرکت است که معتقد است که آن را پیدا کرده است راه حل. مستقر در آتلانتا, آگهی شرکت فن آوری
Clickagy که دارای فن آوری است که می تواند مسیر بیش از 1.5 میلیارد دستگاه در ایالات متحده و فیلتر در جهان رفتار آنلاین در زمان واقعی به تازگی منتشر شده است یک ابزار در آن حریم خصوصی
خوشه.

بسیاری از راه حل های در cookieless جهان باید یکی از سه عامل اصلی آسیب پذیری: مقیاس تقلب یا آینده اثبات. برخی از ایمیل راه حل های مبتنی بر بررسی تمام حریم خصوصی-سازگار با جعبه
اما تنها رسیدن به بین 5 ٪ و 10 ٪ در مقیاس و دید صفر به تقلب معرفی شده توسط ناشر حرص و با توجه به شرکت. هیچ دنباله ممیزی.

این مهم است به یاد داشته باشید
که cookieless هدف پدید آمده است چرا که مصرف کنندگان نمی خواهید به دنبال. به جای تلاش برای مخفی کردن دستگاه ردیابی حریم خصوصی خوشه تصدیق میکند که یک به یک عامل نیست آینده
پس از آن “میکرو گروه” افراد در سراسر دستگاه ها از جمله اپل بدون نیاز به رضایت. این شرکت ادعا می کند آن حریم خصوصی سازگار در هر کشور در سراسر جهان.

حریم خصوصی
خوشه های عمل به عنوان یک کوکی جایگزینی که در آن هر موجود تجزیه و تحلیل اسناد و یا رفتاری data technologies را به ادامه کار وجود دارد و به صفر است و تکیه بر کوکی ها و یا هر نوع PII
داده ها.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de