Copywriting است احمقانه به کار

Copywriter اندرو Louise چگونه حماقت باعث می شود شما را بیشتر جدی خلاق است.

هر زمان که من خودم در نظر گرفتن کار من به عنوان یک copywriter بیش از حد جدی من با خواندن شعر توسط فیلیپ لارکین به نام آفتابی پرستتین.

وسوسه من به پد از تعداد کلمه با بازتولید کل چیزی که در اینجا من نباید. اما من مصرانه از هر کسی که باعث می شود زندگی خود را در endearingly مضحک دنیای تبلیغات خلاق به آن را کپی کنید و پین آن را در جایی در نزدیکی میز کار خود را.

در شعر لارکین توصیف یک بیلبورد تبلیغ ترغیب مردم به بازدید’, آفتابی پرستتین’. Unceremoniously ‘سیلی تا یک روز در ماه مارس’ مدل در پوستر می شود به تدریج بیشتر snaggle دندانه دار و چشم’ به عنوان محلی جوجه تیغی های سیستماتیک محو کردن آن آگهی تا زمانی که یک روز او یابد و خودش را در اختیار یک ناهنجار و توپ*’.

(*گه مثل این است که چرا من به عنوان خوانده شده لارکین.)

در پایان شعر پاره و پاره پوستر در خدمت مدت آن در بیلبورد و جاي خود را به شدت توسط ‘مبارزه با سرطان’ آگهی.

برای من شعر یک یادآوری نه تنها از مختصر – و اغلب ناراضی – زندگی خلاق کار می کنند اما همچنین چگونه flippantly آن در نظر گرفته شده توسط تقریبا همه خارج از صنعت است.

آفتابی پرستتین به یاد من نه تنها به جلوگیری از گرفتن کسب و کار نویسی خیلی جدی اما همچنین که به عنوان یک copywriter است که عمدا احمقانه است.

ماست یک فرد حرفه ای که در آن کسب و کار از آنچه که ما انجام دهید این است که اغلب به طور مستقیم در تقابل با مکانیک از تخیل.

خلاقیت به اعتقاد من نیاز به بازی. این خواسته یک فضای مزخرف بی باک – اجازه برای بیان خود را oddest مشاهدات بدون تردید و یا تصفیه.

به عنوان به زودی به عنوان یک copywriter می افتد به دام گرفتن آن همه بیش از حد به طور جدی – که همه ما اغلب و جبرا – آن را می شکند تماس با که burbling بهار از حماقت بنابراین لازم است به هنر و صنعت ما.

نوشتن در مورد Coco Channel, Karl Lagerfeld (احتمالا فوری خود را انتخاب کنید به عنوان یک قهرمان برای larking مورد) گفت: ‘مد نیازی به اثبات آن است که جدی است. آن است که اثبات این که هوشمند بیهودگی می تواند چیزی خلاق و مثبت’.

سبکی در copywriting است بیش از حد اغلب به عنوان یک فعالیت زیرزمینی. آن را محدود و پنهان و وقتی که می آید به اشتراک گذاری ایده ها حماقت است که در آن آنها تصور است که خود آگاهانه جمع خارج از دید.

Edward Gorey, یک دمی خدا از حماقت ظاهرا یک بار گفت: “به من کار جدی خواهد بود ارتفاع حماقت’.

و در عین حال من می دانم که من بوده ام به گناه مایل به دیده می شود به عنوان یک حرفه جدی تولید جدی افکار.

اما از آن است که کاملا رک و پوست کنده طاقت فرسا به لباس مبدل در امدن به عنوان جدی فرد به انجام یک کار جدی زمانی که شما نه.

در واقع وجود دارد یک بحث است که یک دهم ظرفیت برای حماقت است دقیق تر و تایید شاخص توانایی خود را از پو بودن از چهره خود را.

وجود دارد یکی دیگر از شعر (آیا نمی شود فریب خورده من فقط می دانم در مورد چهار) توسط Charles Bukowski به نام ’59 سنت در هر پوند” که در آن او می نویسد:

وجود دارد هیچ چیز بهتر از شوخی

از ما

جدیت ما

کندی از ما.

و که بیش از حد به عنوان یک هشدار برای copywriters. ما سخت کار می کرد به ریختن و ما جدیت – و یا به جای به جلوگیری از انقباض آن است. ما باید کشت ذاتی حس پوچی و بیهودگی صرفا به این دلیل ما نیاز داریم که در درون ما به تولید چیزی تعجب آور و عجیب و غریب و جدید.

خفه که صرفا به این دلیل شما باید یک صندوق پستی و آنلاین تقویم و بررسی عملکرد با یک مرد در یک کراوات های راه راه است که منجر به مرگ یک سوء تفاهم از آنچه شما می خواهید – و باید – به خوبی در.

اقامت احمقانه من می گویند و یا به خاطر خودتان دور ماندن از copywriting است.

اندرو Louise یک copywriter و می آموزد تبلیغات خلاق در دانشگاه لینکلن. او را دنبال کنید در توییتر @boultini

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im